Ik zie wel wat, maar vraag me af of het tussen mn oren zit... Wil het zoooooo graag dus dan zou je het ook kunnen verzinnen. Pfff wat wordt ik hier onzeker van... ik hoop dat jullie met me mee kijken!
Hey meis, Zou kv 2v5 of sensitest testjes bestellen..plus testen zijn echt ruk en houden je vaak voor de gek! Zoals ook bij mij was gebeurd in het verleden! Zie niet veel op dit testje sorry...
ik zie wel iets vaags maar of het een streepje is dat weet ik niet.. als je echt uitsluitsel wilt zou ik een digi clear blue halen of de 2v5 euro testen van kruidvat als je vroeg test.succes
Mmm.. ja hij is ook wel erg vaag he? Misschien een ingedroogd streepje ofzo? Over paar dagen nog maar eens proberen.
euhm ik zie meer op haar testje dan op jouw testje ... TS jammer genoeg hebben deze testen wel vaker zo een streepje, ff de kv 2v5 halen?
Owww... vind het zo erg dit soort dingen. Heb al vaker deze testen gedaan, maar je zult net zien dat ik er nu net eentje heb die een 'net' streepje heeft. Zit nu trouwens 3 dagen voor NOD.
Ik heb dat bij mijn eerste ook gehad, precies zo'n vaag iets en drie dagen later een knalstreep op kv 2 voor 5e!
Nou ik hoop maar dat het iets vaags is. Zie ook veel over penstreepjes die altijd negatief zijn. Morgen eerst maar eens naar kruidvat....
Ik zie ook wel iets hoor...bij mijn 1e zw. had ik ook idd zo'n streepje...later met 2 voor 5 was de streep vele malen duidelijker!
Ik denk dat ik wel een heeeeeel licht pennenstreepje te zien.. Heb je getest met de cb plus testjes? Deze hebben bij mij eigenlijk nooit een streep gegeven tenzij er ook echt iets was..
ik zie een heel dun penstreepje, dus deze moet je nog niet als positief beschouwen. ik zou wel voor de zekerheid nog even een kv 2v5 doen. ik duim voor je
Ik zie zeker wel wat, maar tis een blauwe pennenstreep en die kunnen (hoeft dus niet altijd) negatief zijn. Morgen gewoon nog een keer proberen
Owww pfjuwww . Ik ben door de stress gelukkig niet gaan hallucineren Maar moet eerlijk zijn dat ik nu wel wat hoop heb gekregen. Helaas misschien wel onterecht. Ben nu zelf aan het werk en heb mijn moeder naar de stad gestuurd voor 2 pakken kv 2v5. Dus ga niet teveel drinken en vanmiddag dan toch nog maar een gokje wagen. Dit streepje verscheen trouwens vrij snel na 30 sec. ofzo iets, maar pakte vanmorgen de test er nog eens bij maar nu is het streepje op de test weg heb dus nu alleen de foto nog! Zou er nog verschil zijn tussen pennenstreepjes die blijven staan en die verdwijnen? Morgen is mijn NOD .
En hoe was de uitslag van je kruidvattest? Ik hoop natuurlijk positief. Want op deze zie ik ook een licht (pennen) streepje