het ging prima! even gepraat en toen is zij met haar vriend weggegaan, we zijn gezellig met elkaar geweest en na een tijdje kwam ze weer thuis en nog even gepraat en zijn wij naar huis gegaan. heb nog wat tijdschriften meegekregen van haar. meisje blij, iedereen blij! in augustus gaan we een weekje met zijn 4 op vakantie
nou gelukkig is alles goed gegaan!! gelukkig hebben we dit probleem (niet meer) met mijn ex.... het gaat nu juist super goed tussen mijn vriend en me ex en mij en nieuwe vriendin van me ex
vakantie stond al wel in de planning hoor! snap van haar kant goed dat ze het moeilijk vind haar dochter een week te missen... maar wij zijn wel blij dat het kan. en dat het vandaag goed ging.
Ooooh zo..ik dacht dat jullie met hun, dus ex en vriendin, een week op vakantie zouden gaan Verkeerd gelezen
ten eerste snap ik je gevoel hierbij helemaal! Ik denk dat ik me ook zo zou voelen... maaaaar. ik denk dat je op dit moment je gevoel even aan de kant moet zetten en zoontje mee moet laten gaan... papa zorgt goed voor zoontje en ik denk dat jij je als moeder zo van een goede kant laat zien. als je nu tegen je man zou zeggen ik wil niet dat zoontje mee gaat, dan zou ik best begrijpen dat dit bij je man als wantrouwen over komt... en verder denk ik dat zusje het ook erg waardeert, ze vraagt tenslotte om haar broertje succes!
heb gevraagd om het topic te sluiten, dag is voorbij en het is prima gegaan! bedankt voor jullie reacties! ben wel wat meer gaan nadenken erover.
Ik heb er geen probleem mee. Ik heb met ex een zoon (13) en we hebben allebei met nieuwe partner ook kinderen. We komen gewoon bij elkaar thuis, nemen vaak ook de andere kinderen mee bij halen en brengen. Zijn ook bij elkaar op kraamvisite geweest. Zijn echt niet de beste vrienden, maar we kunnen goed met elkaar overweg. Ik heb ook goed contact met zijn vrouw. Vind het belangrijk voor mijn zoon, maar ook voor zijn broers en zusjes dat we normaal met elkaar omgaan.