Goedemorgen meiden, Wij zitten sterk te denken aan I.sabeau. Gewoon uit nieuwsgierigheid.. Kennen jullie kindjes die zo heten? ( eventuele broertjes en zusjes) Wat voor soort kind zien jullie bij deze naam? Fijne dag!
Dank voor jullie reacties Ja kindje van Wilfred genee heet idd F.eline I.sabeau. Eerste naam van onze dochter is F.eline
@lorreke no offense maar ik vroeg of mensen een bepaald beeld hebben bij deze naam smaken verschillen gelukkig. @cizmo Dat zou leuk zijn. Mijn zoontje is blond MET krullen
Ik ken niemand die zo heet, maar zie een meisje met donker haar voor me (niet dat het niet bij een blond meisje zou passen). ik vind het een mooie naam.
Het zoontje van Wilfred Genee heet Timothy Luca : roepnaam Luca - Ik vind Isabeau een hele mooie naam.
Mooie naam. Zelfs ooit eens aan gedacht om op lijstje te zetten maar vriend vind het niet zo mooi. Ik zie hetzelfde beeld voor me wat Dirksmama zegt
@fides voor een knul zijn we er al uit gelukkig!! @veronique86 Jammer dat vl het niks vond. Gelukkig hebben we hier bijna een identieke smaak dus ook ml vind hem mooi
Vind t erg leuk jullie reacties te lezen bedankt! Lief, schattig, klein, blond, krullen tikkeltje stoer. Allemaal eigenschappen die ik zelf voor ogen had of vertegenwoordigd zie in onze twee kinderen
@babyangel Dat vind ik weer te kort/te standaard. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak dan zou de wereld maar saai zijn.
Ik denk bij Isabeau aan een mooi maar verwend/veeleisend meisje.. Waarom weet ik niet goed,gewoon een gevoel.