Bodemloze put...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb honger en nog eens honger...
    Ben al van 53 naar bijna 56 kg gegaan in 2 weken tijd en pas 11 weken zwanger!
    Nou zullen jullie denken wat is nou 3 kg... Voor mij is dat namelijk heel veel.
    Ik kom normaal namelijk met moeite aan en nu blijft het aankomen.
    Ik weet dat het door de zwangerschap komt maar ben bang als ik zo doorga dat ik tonnetje rond word en de trap af kan rollen... Mijn andere 2 zwangerschappen kwam ik pas aan na de 5 maanden.... En zag je het ook pas na 5 maanden...
    Daarbij ben ik ook heel erg opgezet, veel last van boeren en echt al een zwangere buik. Smorgens ben ik weer helemaal plat en nu hangt ie bij wijze van over me broek...
    Broeken zitten al strak en heb daardoor het idee dat me eten in me strot zit haha.
    Maar goed ik ga gewoon proberen wat meer op me eten te letten, niet teveel en vieze dingen zoals patat en snoep. (ik eet nooit snoep haha)

Maar toch heb ik heeeeeel vaak een knaagje in me maagje. Ben dus eigenlijk een beetje op zoek naar een tussendoortje wat niet zoveel kwaad kan en ook niet zo voor lucht zorgt..
    Iemand tips?? Haha

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Eet hier alles door elkaar heb vooral smiddags onwijze honger.
    Crackers met pindakaas (heb al 10 jaar geen pindakaas gegeten), afbak broodjes met knoflookboter of broodje gezond ben nu dol op harde broodjes, tussendoor nog vla, banaan, klein pizzatje (vondt ik in de vriezer mmmm)
    Nu probeer ik niets te eten tot de avondmaaltijd.

Heb zn trek in broodje zalm.....maar dat mag niet.

Gezonde tussendoortjes?
    Crackers, volkoren biscuit, fruit, nootjes? Verder ben ik niet zn gezonde eeter dus lees ff mee.

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Haha erg he?! Ik drink ineens cola... Cola?!?! Ik moet smorgens geen koffie meer, heel veel smaakt me ook niet meer zoals het moet. Idd hier ook verse broodjes met vleeswaren, veel koud drinken of thee en me kaken staan echt bijna niet meer stil. Me moeder zei al koop wortels maja dan ben ik na 2 weken denk ik zelf oranje haha. Oja en frituur ruikt zooo ontzettend lekker! Een lekker patatje hmmmm
    Daarnaast zie ik wel veel slechter ineens dus miss zijn de wortels niet eens zo verkeerd hahaha

4. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    wat ik veel at en waar je niet dik van wordt:

magere yoghurt met aardbeien bijvoorbeeld, mmm en van yoghurt houd je lang een vol gevoel.

Volkoren cracottes met sandwich spread

Lu crackertjes met komkommer en schijfje kerstomaat

snackworteltjes

Was totaal 13 kilo aangekomen en nu 2 weken na de bevalling nog 6 kilo te gaan...

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Mooi gewicht! Ik was bij mijn eerste 18kg aangekomen maar woog 47 dat ik zwanger raakte. 65 op me top, 60 na de bevalling en na 2 maanden woog ik weer netjes 53/54 kg. Ik had geen randje vet eraan overgehouden en voel me nu echt uitdijen :(
    Me buikspieren zijn niet meer wat ze waren dus me buik is los en nu kan ik ook niks aan me buik doen. Hardlopen heb ik gedaan maar me er nu aan toe zetten is erg moeilijk. Ik probeer wel bilspier oefeningen te doen zodat me bekken meer ondersteund worden want heb er nu al last van

6. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, deze zwangerschap ben ik een ramp, idd ook cola, terwijl ik dat normaal nieteens in huis heb. Chocolade. Snoepjes en vooral friet 🙈 heb me gewoon niet meer gewogen maar schat dat ik nu toch wel op 8/10 kg extra zit 🙈 hoe ik me voorneem om te stoppen lukt het niet, dus strax maar extra hard sporten

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Bij mij is het juist precies het tegenovergestelde; normaal hoef ik nog maar naar een pot Nutella te kijken en ik kom 5 kilo aan. En het gaat er helaas ook weer heel lastig vanaf. Sinds ik zwanger ben ben ik 3 kilo afgevallen! En er is tot nu toe niks bijgekomen.

Vooral 's avonds last van vreetbuien. Heb nu twee kilo mandarijntjes gekocht. Toch nog gezond ;)

8. dropje77

dropje77 Lid

31 okt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had in het begin ook reuze honger! Niet gezond gewoon..
    Met vriend uit eten, ik had mn bord leeg en lustte nog wel een portie terwijl hij pas halverwege was:D
    Ik ben nooit een van de slankste geweest dus heb echt mn best gedaan om niet te gek te doen qua eten. Magere yoghurt met vers fruit vlogen er door hier. Smoothies gemaakt, lekker en het vult. En toch niet te gek veel aan toegeven.
    Ik ben nu 36 wkn en 11kg aangekomen.

9. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Blij te lezen dat ik niet de enige ben hahaha :D
    Ik probeer nu gewoon ipv snoep, koek of chips weer een broodje te nemen.
    Smorgens eet ik muesli met nootjes en gedroogd fruit met yoghurt en dat vult behoorlijk moet ik zeggen. Maar idd het stomme ik heb veel honger maar ben ook zo snel opgezet en word er beroerd van. Het zal ook wel met stress te maken hebben want ik en me vriend hebben alleen maar bonje de laatste paar weken aangezien ik ze gedrag zat ben 😒
    Ik heb tomaatjes in huis, komkommer en wat fruit. Probeer wel wat meer daarvan te smikkelen hihi

Deel Deze Pagina