weer terug bij af..?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sandhya, Feb 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    mijn kleintje heeft ontzettend veel slaap en rust problemen gehad. wilde niet zichzelf vermaken enniet zelf in slaap komen of slapen..na het gebruik van de pacco is dit stukje bij beetje erg goed gegaan. Tot het moment, na het flesje, inbakeren in bed en zonder een huiltje te geven in slaap te vallen.
    Nu hebben wij dit weekend een kraamfeest gehad en hij vond voor het eerst de drukte verschrikkelijk, huilen huilen huilen, boven in de rust lachen en spelen. hij kon niet in slaap komen en pas rond 9 uur in slaap gevallen.
    die nacht bijna doorgeslapen maar sinds de dag erna huilerig en wil absoluut niet meer zelf in slaap komen en is super huilerig, hangerig en zeurderig..moet k nu echt weer helemaal opnieuw beginnen :(

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja, ik denk dat je opnieuw moet beginnen MAAR dat het je maar 1 of 2 dagen kost om hem weer op de rit te krijgen! Even terug naar de basis... goed voor jou en goed voor hem. Het kan ook een sprongetje ofzo zijn maar even terug naar wat hij kent, is altijd goed. Volgens mij doe jij het prima als mama! Sterkte!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoihoi,

hier een zelfde soort verhaal hoor: wij waren van het weekend weg met mijn familie in een huisje. Vrijdag begon net de behandeling van de osteopaat te werken en zaterdag deed ze het ook hardstikke goed, (beide dagen een keer 1,5 een keer 2,5 en wat korte slaapjes gedaan, tegen daarvoor 2-3 keer een half uur/drie kwartier).
    Zondag hebben we veel heen en weer lopen slepen en heeft ze dus nauwelijks geslapen. Gister was ook rampzalig daardoor (gewoon weer thuis) en vandaag merk ik dat ze een klein beetje weer tot rust komt....
    Helaas, 't is niet anders :(

4. Suya

Suya Actief lid

Dec 26, 2008
    235
    0
    0
    Ons meisje kan er ook niet goed tegen als ze vanuit drukte naar bedje moet. Eigenlijk moet ze eerst echt helemaal afschakelen. Als we net als afgelopen weekend een verjaardag hebben, dan blijven we wat langer totdat we zien dat het echt niet gaat met ons meisje. Dan gaan we naar huis, maar eigenlijk weten we dan al dat de kans groot is dat het een onrustige avond voor haar wordt. Veel indrukken die ze moet verwerken. En meestal is dat de avond erna ook nog zo. Gelukkig nooit in de nacht, maar meestal tot de nacht.

Tja, we kunnen natuurlijk besluiten om ons meisje daar dus nooit aan bloot te stellen, maar van de andere kant denk ik dat het juist beter is om dit wel te doen, zodat ze er ook een beetje aan went. En overdag heeft ze er trouwens geen last van en ook niet tijdens haar middagslaapje. Het is echt dan alleen in de avondslaap.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, hier dus vooral overdag last ervan, weinig slapen, moeilijk drinken. Maar hoe vermoeider ze is, hoe eerder ze gaat slapen 's avonds (vanavond al om half 6!) en hoe later ze wakker wordt 's ochtends, (vanochtend half 9, terwijl ze om 6 uur was gaan slapen! Wel 3 voedingen tussendoor om half 11, half 3 en 6 uur, maar daarna gaat ze dus gelijk weer pitten...)

6. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    gisterenavond was meneer zo uitgeput dat hij echt wel wilde slapen gelukkig.
    hij kwam daarna rond 10 uur en half 4 en ging daarna meteen weer slapen.
    vanmorgen zn ritme weer opgepakt en dat deed hij gelukkig goed, hij ligt nu lekker te slapen en mama is aan de thee en chocolade :)

Share This Page