Lastige ex...

Discussie in 'De lounge' gestart door Veertje1979, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacqueline71

jacqueline71 Nieuw lid

17 sep 2007
    2
    0
    0
    Toestanden allemaal tussen mij en m,n vriend gaat het ook erg slecht wil nu graag aanhet kamertje beginnen en dan de zolder voor mijn andere dochter.
    Liep nogal uit de hand de laaste dagen en vooral gisteren een gekibbel een hoop gestres omdat hij z,n handen nu moet uitsteken en sloeg me op m,n handen net een klein kind van 4 als hij de deur op slot kon doen had hij me opgesloten .

Zou een hele mooie tijd moeten zijn maar is alles behalve dat ik slaap op de bank en hij in bed heb nog geen moment kunnen genieten van mijn zwangerschap.

Baal er stevig van.

2. jacqueline71

jacqueline71 Nieuw lid

17 sep 2007
    2
    0
    0
    Toestanden allemaal tussen mij en m,n vriend gaat het ook erg slecht wil nu graag aanhet kamertje beginnen en dan de zolder voor mijn andere dochter.
    Liep nogal uit de hand de laaste dagen en vooral gisteren een gekibbel een hoop gestres omdat hij z,n handen nu moet uitsteken en sloeg me op m,n handen net een klein kind van 4 als hij de deur op slot kon doen had hij me opgesloten .

Zou een hele mooie tijd moeten zijn maar is alles behalve dat ik slaap op de bank en hij in bed heb nog geen moment kunnen genieten van mijn zwangerschap.

Baal er stevig van.

3. Ja, ik heb het filmpje bewaard inderdaad. Intussen hebben mijn ouders en zussen hem gezien. Goed om gelachen...Mijn zus adviseerde me om hem op YouTube te zetten. Erg grappig maar daar schiet ik zelf uiteindelijk weinig mee op denk ik.
    Ik heb nu een lang weekend. Dinsdag moet ik weer werken en dan hoor ik wel wat mijn leidinggevende gedaan heeft. Ze was 'not amused' om het maar rustig uit te drukken.
    Nee, hij belt niet. Gelukkig. Ik denk dat ie daar geen lef voor heeft. En mijn vriend moedigt me alleen maar aan door naar mijn baas te stappen. Dankzij hem heb ik dat gedurft. Ik weet niet wat dat ei doet namelijk als ik hem erbij lap.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wel super van je baas dat ze zo goed reageerde! Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost, wat een rotsituatie!
    veel sterkte!
    Marieke

5. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    @Veertje: Lekker figuur die ex... Heeft waarschijnlijk gewoon aandacht tekort en is jaloers dat jij je zaakjes zo goed voor elkaar hebt!

@Jacqueline: Jeetje meis, dat is niet niks! Probeer ondanks het gekibbel wel te genieten van je zwangerschap, hoe moeilijk dat ook is! Misschien draait je vriend nog wel bij de komende weken. Het kan best zijn dat hij het gewoon eng vindt om er weer een kleintje bij te hebben... Laat je niet opsluiten en doe gewoon lekker je ding. En als je je hart wil luchten zijn er hier genoeg meiden met een luisterend oor!

Liefs,
    Tijgetje

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goed dat je het aan hebt gegeven aan je baas.
    verder zou ik hem gewoon negeren, dan heeft hij er het minste aan

ik hoop voor je dat ie ophoud

7. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    negeren is idd het beste maar wat zou bij mij de verleiding groot zijn om te schrijven, hey loser, is het nu al zo erg dat je niemand meer kan krijgen behalve oude wijfen whaha sukkel maar iig bedankt voor het filmpje, op een verjaardagfeestje hebben we er met zijn allen hard om kunnen lachen

8. :) :)

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    hahaha ik denk dat ik ook zoiets zou doen ja.

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Wil je toch ook niet op je geweten hebben lijkt mij zo?

11. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoezo niet? Moet hij haar niet lastig vallen toch? Op internet is alles te hacken, dus kan altijd gebeuren dat je mailbox gehackt wordt. Misschien leert hij het op deze manier wel af ;)

Deel Deze Pagina