Hallo , ik wilde graag weten wat jullie kindjes 's avonds/'s nachts aanhebben . Hier 1 met een romper daarover een zomerslaapzak , maar daarbij heeft hij ook nog een lakentje en dekentje . Hij is nu niet lekker , maar eigenlijk is het altijd al wel een warmbloedig ventje. Ik wil hem wel graag onder een laken en deken blijven houden (hij is pas 1 , dus later een dekbedje) maar is het misschien niet handiger om gewoon een pyjama aan te doen ? Lijkt me een stuk minder warm ? Of juist toch deken weglaten ? Hij draait niet meer heel erg , dat was voornamelijk de reden van de slaapzak. Graag jullie ervaringen en tips vooral ook omdat toch de warmere dagen eraan komen ( hoop ik althans)
Hier pucka baby zomer gedeelte met romper en pyama shirt En dan heb ik nog een jollein winter deken hahaha Meestal gooit die die er wel vanaf hij ligt naast mij in bed Maar nu vandaag alleen romper en pyama slaapzak was nog niet droog
Hier romper met lange mouw, zomerslaapzakje, lakentje gewoon normaal eroverheen en dekentje tot de taille zeg maar.
Hier is het nu 22 graden in de slaapkamer, en ligt ze alleen in een romper met spaghettibandjes en een pyjama met lange mouwen en voetjes. Als het onder de 20 graden is doe ik er een slaapzakje bij. Als het onder de 18 graden is een dekentje of romper met lange mouwen. Als het echt warm is zoals een paar weken terug leg ik dr in een romper met korte mouwen met een broekje. Onze dochter trapt dekens weg dus probeer zoveel mogelijk op te lossen met slaapzak/pyjama's.
Hier in een romper met lange mouwen en een pyjamabroek met voeten, onder een laken en dekentje. Geen slaapzak meer sinds een paar dagen, want dan is het moord en brand. Geen idee waarom 🙄😁
Op de kamer van onze dreumes is het 22 graden. Dan heeft ze dus alleen zomer/voorjaarsslaapzak met mouwtjes van Hema aan en een romper met korte mouw. Is echt al beetje aan de warme kant. Dekens en lakens geen optie want ze gaat werkelijk alle kanten op tijdens het slapen.
Bijna 2 jaar en hij draagt een romper zonder mouwen, pyjama lange mouw en waarschijnlijk 1 sok aangezien ik de ander net vond. Er ligt een dekbedje naast z'n bed als ik het vanavond koud vind (waarschijnlijk niet) leg ik dat over hem heen.
Geen idee hoe warm het precies boven is maar de oudste slaapt in een romper korte mouw , pyjama shirt lange mouw en zomerslaapzak. Jongst in de swaddle me (inbaker doek) met een romper korte mouw en dun broekje. Hij ligt ook onder een laken met dekentje.
Rompertje met korte mouwen, pyjama met korte mouwen en pijpjes, zomerslaapzak. Hier is het nu 23 graden op de babykamer. Voorheen gebruikten we ook een lakentje, maar hij gaat echt alle kanten op. Altijd een verrassing hoe we hem terugvinden in bed Dus dan laat ik een lakentje liever weg. Hij is nogal warmbloedig, dus hij red zich wel zonder
Hier is het snachts zo'n 15 graden. Dochter van 2,5 slaapt in een lange mouwen pyjama onder een dekbed Dochter van 1,5 slaapt in een romper korte mouwen in een slaapzak met lange mouwen (zomerslaapzak) en een dunnen deken. Dochter van 3 maanden slaapt in een romper lange mouw, pyjamaatje lange mouwen en onder een Koeka teddy deken.
Hier was het vannacht tropisch boven, zo'n 25 graden.. De jongste van 1,5 sliep in een romper korte mouw in een zomerslaapzak. De oudste van 4 in een shortama zonder hemd onder haar zomerdekbed die ze alleen over haar benen had liggen.
Dochter slaapt in een romper zonder mouw, nachthemd lange mouw en een zomerslaapzak zonder mouwen. Zonder slaapzak slaapt ze absoluut niet dus die moet altijd aan.
Momenteel romper korte mouw, pyjamabloes lange mouw en een zomerslaapzak zonder mouwen. Dun dekentje van Koeka maar dat stampt ze van zich af na een tijdje. Als het echt warm is, enkel een romper (En ev. zomerpyjama) met slaapzak.
Ik heb alleen eerste weken deken/laken gedaan en sindsdien altijd alleen slaapzak. Op dit moment romper met korte mouwen + herfst slaapzak met mouwen en als het wat warmer is romper met lange mouwen + zomerslaapzak zonder mouwen.
Ook een warmbloedig kacheltje hier en een warm kamertje. Maar heeft toch echt laken en dekentje nodig als geborgenheid anders blijft ze wiebelen en met de benen gooien en komt ze nooit in slaap. Daarom slaapt ze 's nachts met romper korte (of geen) mouw en pyjama truitje lange mouw en met een hydrofiel slaapzak. Overdag heeft ze gewoon aan wat ze aan heeft (korte of lange mouw). Owja en geen broek of sokken natuurlijk. En daarover dus lakentje met dun dekentje.
Lente of zomer slaapzak van puckababy met alleen een romper. Geen lakentjes oid, dit is voldoende. Bovendien rollen ze alle kanten op, dus lakentje vind ik ook "eng" nu. Puckababy heeft richtlijnen voor welke slaapzak nodig is bij welke temperatuur. Ideaal
Dochter slaapt altijd in een slaapzak, of het moet heel warm zijn (boven de 25) dat ze alleen in een romper slaapt. Nu in een romper met korte mouwen en dunne zomerslaapzak met lange mouwen.
Onze dochte slaapt in een romper korte mouw, pyjama shirt lange mouw en een zomerslaapzak. Vannacht was het 21 graden op haar kamertje