verschil tussen dromerig avondpapje en gewone bambix

Discussie in 'Voeding' gestart door sundance11, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Weet iemand wat het verschil is tussen de pap van dromerig avondpapje en de granen pap van bambix (vanaf 12 mnd).

Ik geef sinds een tijdje 's avonds een papfles omdat ze 's nachts weer honger had. Dit gaat nu goed. Maar ik vind dat er zoveel scheppen pap in moeten van dromerig avond papje. (7 eetlepels)

Nu vroeg ik me af kan ik niet beter 4 scheppen bambix granenpap geven?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Lees de ingredienten even? Ik geef sinds een jaar gewone brinta/ontbijtgranen. In bambix zit nl nog weleens maltodextrose of zelfs honing. In brinta alleen volkorendinges en iets zout wat in babypap niet zit.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Meestal zit er een vorm van suikers in. Granenpap van Bambix 6 mnd zit alleen granen in.

4. sjak

sjak Niet meer actief

Ik geef negen van de tien keer 'gewone' granenpap, maar onder het mom van de verschillende smaken leren eten heb ik ook de smaakjesversies in huis en die krijgt ze ook soms. Ik heb rijstebloem vanille, appel-granenpap en de biscuitjesversie (die vind ik zelfs erg lekker;)) ik kijk eigenlijk niet eens hoeveel schepjes erin moeten, maar dat het wel dik genoeg is voor der papflesspeen.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hoe 'mooier' de naam, des te meer onnodige toevoegingen en des te meer extra geld dat het je kost.
    Dromerig avodpapje (brrrrr die naam alleen al) bevat geur- en smaakstoffen en suikers die je kid niet nodig heeft.

Kort gezegd: je betaalt teveel voor toevoegingen die je kind niet nodig heeft.

Column: Voedingsmarketing ergernissen | VoedingNet

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik zou gewoon voor bambix kiezen. Geen bijsmaakjes waardoor ze alleen alleen nog maar die willen en de normale bambix niet willen :)

Ik doe btw bij een fles van 180cc melk 6 schepen bambix anders is het zo dun.

Deel Deze Pagina