Weet iemand wat het verschil is tussen de pap van dromerig avondpapje en de granen pap van bambix (vanaf 12 mnd). Ik geef sinds een tijdje 's avonds een papfles omdat ze 's nachts weer honger had. Dit gaat nu goed. Maar ik vind dat er zoveel scheppen pap in moeten van dromerig avond papje. (7 eetlepels) Nu vroeg ik me af kan ik niet beter 4 scheppen bambix granenpap geven?
Lees de ingredienten even? Ik geef sinds een jaar gewone brinta/ontbijtgranen. In bambix zit nl nog weleens maltodextrose of zelfs honing. In brinta alleen volkorendinges en iets zout wat in babypap niet zit.
Ik geef negen van de tien keer 'gewone' granenpap, maar onder het mom van de verschillende smaken leren eten heb ik ook de smaakjesversies in huis en die krijgt ze ook soms. Ik heb rijstebloem vanille, appel-granenpap en de biscuitjesversie (die vind ik zelfs erg lekker) ik kijk eigenlijk niet eens hoeveel schepjes erin moeten, maar dat het wel dik genoeg is voor der papflesspeen.
Hoe 'mooier' de naam, des te meer onnodige toevoegingen en des te meer extra geld dat het je kost. Dromerig avodpapje (brrrrr die naam alleen al) bevat geur- en smaakstoffen en suikers die je kid niet nodig heeft. Kort gezegd: je betaalt teveel voor toevoegingen die je kind niet nodig heeft. Column: Voedingsmarketing ergernissen | VoedingNet
Ik zou gewoon voor bambix kiezen. Geen bijsmaakjes waardoor ze alleen alleen nog maar die willen en de normale bambix niet willen Ik doe btw bij een fles van 180cc melk 6 schepen bambix anders is het zo dun.