Bij onze dochter hadden we de chicco liteway is ook 3x het vliegtuig in geweest, we hebben er in totaal 4 jaar plezier van gehad toen werd ie niet mooi meer en dochter wou er niet meer in. Nu hebben we weer een chicco liteway gekocht. De duwstang is voor ons fijn hoog en het zitje kan in meerdere standen ook ligstand. Rijdt heerlijk soepel. Prenatal - Kinderwagens en buggy's online kopen! | PRENATAL.NL - Buggy's online kopen! | PRENATAL.NL - Chicco - Chicco Liteway 2 Sand
Hier vanmiddag bij de prenatal een koelstra Simba gehaald. Deze reed het fijnste, hij voelde steviger aan dan de limbo en ik vond hem fijner in gebruik. Ook prettig dat hij helemaal plat kan. En had hem nu voor 110 euro, mooi genoeg voor een buggy voor erbij, mee op de fiets en in het vliegtuig!
De Koelstra Simba kost nu tijdens de mazzeldagen toch 129,- ? Hoe krijg je dat voor elkaar voor 110,-
Ging bij de kassa nog wat extra korting af! Caissière wist niet zeker of ze m mocht geven maar deed het toch, ik vond het allang best haha!
De koelstra simba t4 is nu bij de babypark ook 129 euro mijn man heeft die dus gehaald. Hij vond de kidsriver toch goedkoper ogen en dan voor die 29 euro extra vond hij de koelstra mooier en hoger (gij is 1.96 dus belangrijk haha)
Wij hebben naast de Joolz een chicco lightway. Ik wilde de koelstra (vanwege het geinige blauwe kleurtje) maar kreeg dat kreng niet ingeklapt Nu heel blij met chicco.
Wat een super tip! Dit onthoud ik. Als we een buggy gaan kopen, zou ik erg graag een easywalker mini willen, lijkt me echt een fijne buggy.
Uiteindelijk is het hier toch de Kidsriver Bizzi 2 geworden van 89,-! Ik ben benieuwd of jij al een keuze hebt gemaakt inmiddels?