Kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Onzeker90, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben op 9 sept 2013 voor het laatst ongesteld geworden. 19 sept 2013 eisprong gehad (weet ik door temp meting) en op zondag 22 sept 2013 had ik 's ochtends een innestelingsbloeding. Dinsdag 1 oktober had ik de 1e positieve test in mijn handen. Super blij, maar ook ongerust ben ik, omdat de innestelingsbloeding zo snel achter de eisprong aan is. Ik las op internet dat het wel mogelijk is, maar eigenlijk te vroeg is en dus de kans aanwezig is dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap betreft, dus nu maak ik me eigenlijk enorm veel zorgen. Kunnen jullie mij helpen?

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Geen zorgen maken als je verder geen rare klachten erbij hebt, mijn eitje was na 4 dagen al ingenesteld :) erg vroeg maar nog steeds zwanger en alles ziet er goed uit en anders even langs de ha

3. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oke na 4 dagen ingenesteld, dacht dat ik echt heel vroeg had, maar heb ik dan na 3 of 4 dagen innesteling gehad? Begrijp niet goed hoe je dit moet berekenen. Ik hoop maar dat je gelijk hebt en dat het inderdaad meevalt, ik schrok echt van de reacties namelijk. Jij in elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap!! wanneer ben je uitgerekend? Ook bedankt voor je reactie trouwens. Ik ben erg benieuwd naar meer reacties:D

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kan prima hoor! De bloeding kan ook nog van je eisprong zijn. Niet druk maken, als je geen rare klachten krijgt is er niets aan de hand.
    Gefeliciteerd! :)

5. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Smnee bedankt voor je reactie. Ja ik heb inderdaad nog geen rare klachten, maar las op internet dat ze het ook vaak pas na 6 of 7 weken ontdekken als het wel om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaat en ik wil dan liever dat ik dat al eerder ontdek. hoe gaat het bij jou? Nog niet zwanger?

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja bij mij zagen ze het achteraf, ik had 4dpo een tempdip en normaal heb ik een cyclus van 38 dagen, toen met metingen kwam het precies uit dat dus in week 3 me ei gesprongen was dus 1 week minder ver dan uitgerekend via de laatste menstruatie maar dat hoor je met de eerste echo allemaal ik ben 22 april uitgerekend
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap had niet eens door dat ik dat nog niet gezegd had

7. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sunshine92 ja ik ben ook zeer benieuwd naar de 1e echo. Kan eigenlijk niet wachten
    Dan heb ik tenminste een beetje een geruststelling als alles goed is.
    Geeft niks hoor was allang blij met je reactie haha. April, dat schiet al mooi op.
    Geniet er lekker van.

8. mella123

mella123 Lid

23 jul 2013
    38
    0
    0
    Ik had 2 dagen na de ovulatie ook wat bloedverlies.
    Weet niet of het innesteling was, maar was geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Ben nu inmiddels 30 weken zwanger.
    Zijn er meer redenen dat je meer kans zou maken op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, zoals eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap of eileiderontsteking? NOrmaal gesproken heb je hier maar minder dan 1% kans op. :)
    Succes en een fijne verdere zwangerschap gewenst!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bloedingen zeggen niks over buitenbaarmoederlijke zwangerschap hoor....tenminste niet die innestelingsbloeding waar jij het over hebt.

Niet zo druk maken hoor.

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik heb nu 3 echo's gehad dit was vorigeweek woensdag ik heb aankomende woensdag weer een echo gelukkig maar dat het je gerustgesteld heeft

11. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oké mella123 bedankt voor je reactie. Nee geen andere redenen voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar doordat ik las dat het eigenlijk nog niet kan na 3/4 dagen was ik bang dat het eitje in eileider was gaan innestelen dus vandaar.

12. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik had alleen pijn bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap als ik over een hobbel ree, voor de rest geen klachten..
    ik zou me niet druk maken.gefeliii

13. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lov23 ook bedankt voor je reactie. Ik weet er nog weinig van maar schrok gewoon dat het al zo snel na eisprong was, veel sneller dan gemiddeld dus zodoende mijn vraag. Ik had 3 weken na 1e dag laatste ongesteldheid al positief getest dus is ook heel erg snel dus tja vandaar alles bij elkaar zeg maar.

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee helaas... Wij zitten in de tweede ronde na de miskraam, wat waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was trouwens, en ik had geen pijn. Twee keer een soort buikpijn aanval, verder niks. Gewoon normale zwangerschapsklachten.
    Ik had wel na de vijfde week constant bloedverlies, en daardoor een inwendige echo gekregen na drie uitwendige. Met 7w2d is m'n bloedgeprikt na de echo, en toen was m'n hcg dusdanig gedaald dat er geen sprake meer was van een zwangerschap.
    Als je vragen hebt mag je me pben:) probeer je niet te druk te maken, heb je al een afspraak bij de verloskundige?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien had je wel een b.oeding van je eisprong;) dat komt ook vaker voor namelijk...

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ben bekend met buitenbaarmoederlijke zwangerschappen helaas, de 2 goeie zwangerschappen geen druppel bloed gezien beide keren van innesteling en een vroege innesteling 2/3/4 dg

met de buitenbaarmoederlijke zwangerschappen beide keren heel raar bloedverlies na NOD wat kwam en ging met typische pijn

deze zwangerschap dubbele eisprong, volgens temp vroege innesteling maar vanaf dg 10/11 bloedverlies wat bleef terug komen veel bandenpijn waar ik over twijfelde, erg in de stress gezeten, maar met 5 wk en elke week bijna echo gehad maar geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap! het is een gezonde zwangerschap en uk doet het super!

Deel Deze Pagina