Mijn man en ik gaan het denk ik nooit eens worden over de jongensnaam. Nou hebben we nog wel even natuurlijk, maar tot nu toe strepen we alle namen van elkaars lijstje af, en kunnen we het echt niet eens worden. We hebben een heel verschillende smaak, en ik ben dan ook verbaasd dat de meisjesnaam wel al is bepaald. Dat is namelijk Hannah, en daar waren we het meteen over eens. Hieronder onze lijstjes op dit moment. Ze waren eerst nog veel langer maar er is al veel meer afgevallen. Hebben jullie nog suggesties? Let wel dat de namen op zijn lijst door mij zijn afgekeurd en andersom ook De namen in oranje zijn het net niet, maar vinden we allebeide wel mooi. Misschien kunnen jullie er iets van maken wat zowel mijn man als ik zouden kunnen waarderen. Mans lijst: Carst Cornelis (Cor) Ewald Jesper Ivan Tobias Robin Ruben Mijn lijst Merijn Marijn Elias Emiel Nils Kjeld Kjell Matthias Mathis Sverre (s)tijn Ezra Olaf Ruben Thomas Samuel Jonathan
wij hebben onze zoon jandré genoemd, krijgen super veel complimentjes erover uiteraard toch heel persoonlijk maar dacht zet het toch ff neer
Oscar Felix Nathaniel/Nathan Olivier Wouter Floris Arthur Dion Odin Otis Rowan / Roan Levi Micah / Mika Julian Julius Evan(der) Alex(ander) Veel succes iig!
Misschien vinden jullie hier wat leuks tussen? Abel Adam Almer / Almar Arvid Birk Bor / Borre Casper Emilian Erik Ewoud Fedde Ferre Hidde Ivar Izar Jari Jelger Jelias Jelke Jelmar Jelte Jens Jilias / Jylias Jonan Jonas Jonne Joren Jorian Jorias Joris Jorrijn Julas Julias Jurre Jurrian Kazimier Lander Lars Lasse Laurits Leander Mads / Matz Marlijn Marten Menno Midas Milas Oscar Remi Roben Roek Rohan Rowen Rowin Severijn Silas Silvander Silven / Silvan Silvian Silvijn Sylias Tarik Teun Tibbe Tobin / Thobin Torben Torre Torsten Turias / Thurias Victor Waldemar Wouter Yorre / Jorre En anders Ruben want die hebben jullie beide op de lijst