Ik vraag me af als onervaren moeder hoe dat gaat met een baby. Koop je eerst een kleine glijbaan en ga je dan als ze ouder zijn een bouwwerkje in je tuin plaatsen waar een schommel e.d. aankan? Of bouw je vast wat van hout en ga je dat later groter maken? Tips dus graag
Ligt er helemaal aan hoe groot je tuin is! Hier een glijbaan die vastzit aan een plastic 'huisje'. Schommelen houdt mn zoontje niet van, dus wij gaan niet verder. Lekker fietsen in de straat en spelen met alle buurkindjes. Hij is vaker uit de tuin dan in, maar goed dat kan hier ook.
Ik vind zo'n klein glijbaantje echt superleuk! wij hebben echter een schoolplein voor de deur met alles dr op en dr aan, dus als de school uit is ga ik lekker spelen met haar op het plein
Dochter heeft voor haar eerste verjaardag een houten speelhuis met glijbaan, schommel en onderin een zandbak gekregen. Schommel en zandbak worden al veel gebruikt, glijbaan wil ze op klimmen en mag ze vanaf glijden als we erbij zijn. Wij vonden het jammer om over een paar jaar iets anders te moeten kopen en hebben nu dus al iets waar ze jaren wat aan heeft.
Onze zoon heeft voor zijn tweede verjaardag een speelhuisje en picknicktafel gekregen. Hij vindt het fantastisch! Zandbak wilden wij niet. (vies.. bovendien wonen we een zee ) Schommelen en van de glijbaan doet hij in de speeltuin om de hoek. Ik denk dat het voor mij ook rustiger is dat ik niet constant hoef te checken of hij niet eng aan het klimmen is, danwel een schommel tegen zijn hoofd aan dreigt te krijgen. Wat ik vooral heel leuk vind aan zo'n huisje, is dat kinderen met hun eigen fantasie aan de gang gaan. Hij kookt in zijn huisje, roept kiekeboe, maakt druk schoon enz enz. Erg leuk om te zien! Succes met de keuze! PS Ik had van de week een vriendin op bezoek met haar kinderen van 10 en 7 en die vlogen er ook gelijk in. Dus jaren plezier gegarandeerd!