Ik lees hier op de site wel eens dat bij andere kinderdagverblijven bijna alles inclusief is. Bij ons in het dorp is dit niet zo.( Geen enkel kinderdagverblijf in ons dorp )Het enige dat we krijgen is fruit en roosvice. ( Wel doekjes en slaapzak en andere gebruiksdingen hebben ze gewoon daar) Zelf meebrengen. luiers brood flesvoeding+fles evt tussendoortjes warme hap Nu vraag ik me dus af, betaal ik dan ook het zelfde als ouders die dit wel krijgen? ons uurtarief is 6.55, gaat 1 maart weer omhoog een dag van 7.00 tot 18.00 per maand kost 314.40 een dagdeel van 7.00 tot 13.00 of 12.00 tot 18.00 kost 170.30 per maand
Wij hebben een speciaal pakket (maatwerk) en betalen 7,55 euro per uur. Dit is inclusief alles, behalve luiers en eventueel flesvoeding.
Per 1 januari betalen we bruto 6,99 per uur. Hier zit vrijwel alles bij in, behalve warm eten 's avonds. Luiers, flesvoeding, vers fruit, brood, tussendoortjes, drinken, slaapzakken, spenen etc. is dus allemaal inclusief.
Ons uurtarief is 6,94. Flesvoeding, luiers, flessen, slaapzak en reservekleding moet je zelf meegeven. Slaapzak en reservekleding hebben ze wel, maar liever zelf meegeven. Evt warme hap kun je afkopen of zelf meegeven. Overige zaken zoals brood, fruit, drinken, tussendoortjes etc geven zij, tenzij er allergien aanwezig zijn. Dan is alles in overleg, afhankelijk van de allergie. Ze zijn open van 7.30 tot 18.00 en dagdelen zijn van 7.30 tot 12.45 en 12.45 tot 18.00. Op verzoek is opvang mogelijk van 7.00 tot 19.00, maar dat is echt op aanvraag.
Ons kinderdagverblijf heeft een laag tarief zo te zien. Wij betalen 6,34 per uur. Dit is inclusief alle luiers, eten, drinken, flesvoeding (tenzij er speciale flesvoeding gegeven wordt bij allergie o.i.d.). Ook organiseren ze veel rondom feestdagen of doen ze workshops (peuterdans, babymassage etc.) waar nooit een bijdrage voor wordt gevraagd. Voor een 'schoolreisje' naar een binnenspeeltuin betalen we bijvoorbeeld wel zelf een klein bedrag mee. Slaapzak, reserve kleertjes, speentje en fles wordt door de ouders zelf meegegeven
6,84 per uur in 2015 alles inclusief (luiers, brood, melk, destijds ook Nutrilon, slaapzak, vers fruit, limonade, tussendoortjes). Geen warm eten, maar dat is hier ook niet echt gebruikelijk tussen de middag. Verderop is een kinderdagverblijf dat wel warme maaltijden aanbiedt tussen de middag, maar daar betaal je iets van 7,50 p.u.
Ons uurtarief is iets over de 7,- Wat krijgt ze daar: luiers, brood, fruit, tussendoortjes, diksap, melk Wat nemen we zelf mee: slaapzak, reserve kleding, fles Als we haar daar haar avondeten willen laten eten, moeten we dit zelf meenemen.
7.05 per uur en daar zit alles bij in: eten/drinken/flesvoeding/eventueel avondeten/slaapzak/luiers/doekjes/thema-uitjes. Ik geef alleen zijn knuffel en een extra setje kleding mee Zijn open van 730 tot 18.30
Tarief hier is 6,84 euro per uur. kinderdagverblijf open van 7:00 tot 18:00 en alles zit erbij in, eten en drinken, fles, vers fruit, slaapzak, luiers etc. Alleen een warme maaltijd moet van thuis meegegeven worden, dus prima geregeld.
Tarief 2016: 6,70 per uur. Incl: fruit, brood, drinken, tussendoortjes, luiers, reservekleren als zelfs mijn reservekleren vies zijn Excl: flesvoeding, fles, reservekleren, slaapzak. Tot 1 jaar geven ze daar warm eten rond 17, geef ik zelf mee, ik wil geen potjes.
Tarief voor 2016 is 7.10 per uur. Dit is inclusief alles ; hoef echt niks mee te geven. Stel dat kindje een dieetvoeding of wat dan ook nog heeft is het de bedoeling dat je een pak koopt voor daar en dan krijg je als je het bonnetje inlevert tot 15 euro terug ! Erg netjes vind ik dat. Ook doen ze hier workshops die gewoon gratis zijn (nog nooit gedaan).
Ons kinderdagverblijf spant de kroon met wel 7,64 per uur! Best veel geld vergeleken met anderen zie ik. Alle voeding, met uitzondering van de warme maaltijd (groentehap) en dieetvoeding is inclusief. Luiers zijn ook inclusief. Het is de bedoeling dat je zelf de groentehap meegeeft als je dat wil en een speen, slaapzak en reservekleding.
6,90 alles inclusief, wil je perse he eigen merk van iets (bv flesvoeding, luiers of in ons geval zonnebrand) dan moet je het zelf meegeven en ze gebruiken A-merken, nutrilon, pampers. Warme masltijd weet ik trouwens niet. We halen gaar altijd voor 17 uur op. Dan gaan ze ook regelmatig naar ballorig en eens per week naar de peutergym met de peutergroep. En 4 dagen in de week 'verzorgen ze een peutergroep voorbereidend voor de basisschool. Dus de kinderen tussen 2-4 gaan dan tussen 9 en 12 naar "school".
Per 1 januari 7,08 euro per uur. Incl alles. Eten, drinken, flesvoeding (nutrilon of friso), luiers, slaapzak, zelfs een knuffeltje. Ook alle (betaalde) uitjes die ze doen, en dat zijn er best veel, zitten daar bij. Bovendien geen studiedagen of andere sluitingen (sluiting, was bij ons vorige kinderdagverblijf wel) en alle gemiste dagen kun je ruilen. Zelfs een ziekmelding op de ochtend zelf. Zeeeeer flexibel. Ze kunnen 's ochtends echt 'kaal' naar binnen geschoven en krijgen alles wat ze nodig hebben.
Ik betaal 8,03 (tenminste in 2015 weet niet of het omhoog is gegaan) voor flex opvang. Ik geef een week van te voren door wanneer Ze komen en kan ze altijd eerder of later ophalen en betaal echt alleen wat ze zijn geweest die dag. In de prijs zit alles meegenomen. Flesvoeding, warm eten, luiers en doekjes, slaapzakken, fruit, koek, drinken, brood/crackers, evt uitjes
Bedankt voor jullie reacties!! Als ik het zo bekijk kom ik er dan ook wel prima mee weg denk ik. Al ben ik wel druk met tas pakken en niks vergeten met men duffe hoofd smorgen
Ons kinderdagverblijf is blijkbaar erg goedkoop. Het uurtarief is 5,75 per uur. Voor een hele dag betaal je 10 uur. En ik hoef niets mee te geven. Qua babyvoeding weet ik het niet zeker, mijn kinderen kregen borstvoeding, dus dat gaf ik uiteraard wel mee. Maar volgens mij zit standaard flesvoeding er ook bij in. En luiers, eten, drinken, zonnebrand etc. ook allemaal. Geen warme maaltijd. En ook geen uitstapjes en ontbijten moeten ze thuis doen. Luiers zijn wel van Kruidvat, dus geen Pampers.