Mijn toilet loopt door en ben daar een beetje laks mee geweest en kreeg een hartverzakking toen ik de periodeafrekening van mijn water kreeg. Bijna 900 euro bijbetalen Ik heb nu een opdracht op Werkspot gezet maar heeft iemand hier misschien enig idee (gewoon een indicatie) van wat het ongeveer kan gaan kosten? Ik heb nu 2 reacties met een all in prijs, 1 voor 85 euro en 1 voor 100 euro en beide hebben goede referenties. Als iemand nog een loodgieter kan aanraden in omg. Rotterdam hou ik me ook aanbevolen
kan je toch zelf doen? Meestal als je toilet door blijft lopen is je vlotter niet goed meer, komt niet goed omhoog waardoor er steeds water uit blijft lopen om hem te vullen..maar omdat de vlotter geen vol aan geeft loopt het er net zo hard weer uit omdat hij dus wel vol raakt..........ik zou eerst zelf proberen die te vervangen (kwestie van eruit halen en nieuwe erin hangen....) En daarna pas gaan kijken naar loodgieter...
Ik heb echt twee linkerhanden, ik kan dat niet zelf Mijn vader heeft het eens geprobeerd maar die is ook niet zo handig en is dus niet gelukt.. En verder ken ik hier ook geen handige mannen die me kunnen helpen
Precies Hij zei twee maanden geleden al 'ik kijk er wel ff naar als ik tijd heb' ..... Ik ga 't 'm ook niet meer vragen en laat wel iemand komen Ik draai nu elke keer het kraantje dicht tot het verholpen is...
Whaha ik heb ook zon doorlopende toilet.. dus ik moet mn hart vasthouden bij water afrekening? Niet eens aan gedacht joh, ik sta ook maar aan t kraantje te draaien en kloten elke keer..
Ja ik had ook niet gedacht dat de kosten zó hoog zouden uitvallen! Ik had iets van 800 m3 water verbruikt afgelopen jaar... Echt m'n eigen schuld en baal nu als een stekker dat ik het niet eerder heb laten maken!
hmm gewoon doen wat ze hier zeggen...word je nog voor gedaan ook!! kan iedereen..zelfs als je 2 linker handen hebt... Klusvideo's maakt je klus met Praxis gemakkelijker | bouwmarkt PRAXIS - Praxis.nl
anders hier nog ff lezen...met foto's http://www.mitros.nl/Mijn%20woning/Folders/Kluswijzers/MKW-Vlottervervangen%20DEF.pdf
of heeel handig...google raadplegen...vlotter vervangen met uitleg.... krijg je heeel veel tips... Lukt je vast wel! Ben ik van overtuigd....en ben je ook heel trots op jezelf...en je hebt misschien 75 euro uitgespaard...kan je iets leuks van gaan kopen voor je 'altijd' werkende vriend
Wij hadden deze 'grap' vorig jaar....ook nooit verwacht dat dat ZO VEEL water kostte. Moeten ook DIK bijbetalen....zo zonde. Ben je al wat verder gekomen?
Wij hadden deze 'grap' vorig jaar....ook nooit verwacht dat dat ZO VEEL water kostte. Moesten ook DIK bijbetalen....zo zonde. Ben je al wat verder gekomen?
Idd voor porto en gewoon waterverspilling... Als je toilet doorloopt laat je hem toch gewoon maken.. Ti's toch ook vet irie geluid
Volgens mij is 85,00 all in echt niet duur. Vaak heb je al een 30,00 aan voorrijkosten ofzo. Natuurlijk is zelf doen altijd goedkoper, maar als je het niet zelf kunt, zou ik die 85,00 eens naast die bijbetaling van 900,00 leggen, en niet al te lang meer wachten en twijfelen, want elke dag dat het ding druppelt, kachel je op een nieuwe bijbetaling af
De prijs valt reuze mee. Had laatst de loodgieter gebeld voor mn cv ( heel klein probleemPje maar goed ook ik heb twee linkerhanden en mn man op dit gebied ook) zo 5 min werk en 140 euro armer
Loodgieter ff bellen voor de kosten ? Volgens mij valt t wel mee, beter dan elke keer dikke rekening van t water.
Bedankt dames! Ik ga kiezen voor die loodgieter die het voor 85,- wil doen. MrsNuke, ik hoorde het niet hoor. Ja als ik op de plee zat maar verder niet Ik wist het wel en ik ben laks geweest, dat gebeurt me echt niet nog een keer