Vreemgegaan, maar van wie zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Denise12, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise12

Denise12 Lid

15 dec 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Denise12, 13 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2013
    Voordat ik uberhaupt mijn verhaal wil vertellen, wil ik vragen of iedereen zijn nare opmerkingen ed voor zich wilt houden. De meningen die sommige hier over hebben we allemaal in een ander topic kunnen lezen. Ik vraag niet om een mening over het onderwerp, maar op een antwoord op mijn vraag. Mede door degene die het topic opende, durf ik nu ook mijn verhaal te doen.

Vorige jaar mei, toen alles koek en ei was, besloten we met de pil te stoppen. We zijn 8 jaar samen en het is niet altijd even makkelijk geweest.
    Om niet op mijn gehele relatie in te gaan, in november ging het wat minder en ik besloot met een vriendin op vakantie te gaan.
    Na heel wat alcohol ben ik toen vreemdgegaan. Geen excuus en het is ongelovelijk stom geweest en ja wie de billen brand moet op blaren zitten, i know. En geloof me mijn geweten is 10 x harder dan de gedachten die jullie er op na houden.

Nadat ik terug kwam van vakantie en mn menstruatie uitbleef, was de zwangerschapstest dan ook positief.
    Ik heb bewust geen vaderschap test willen laten doen, omdat dit ook risico's met zich mee kan brengen.
    En hoe verschrikkelijk ik het vindt om te moeten zeggen, ik weet niet wie de echte vader is. Mijn vermoeden gaat uit naar mijn man, mijn cyclus was niet regelmatig en geen pijl op te trekken.
    Hetgeen wat mij doet vermoeden dat het van mijn man is: ik ben op een woensdag weg gegaan, die avond er voor sex gehad. Toen moet ik ergens in dat weekend mijn ovulatie hebben gehad. Op zondag had ik enorm veel slijmverlies. Op de nacht van di op woensdag een week later is de vreselijkste daad in mijn leven geweest, laten we zeggen heel vroeg in de ochtend. Daarna ben ik in mn eigen hotel wezen douche en daar viel ik flauw. Ik denk dat ik toen al zwanger was, omdat ik nu nog steeds met regelmaat (bijna) flauwval vaak met warme tempraturen onder de douche.

Toen ik thuis was en zwanger bleek, ben ik naar de dokter geweest voor een bloedtest om te kijken hoelang ik al zwanger was en daar kwam ''dit is je 4e week'' uit. Dus daar kon ik niet zoveel mee.
    Nu weet ik dat jullie geen helderziende zijn, maar denken jullie dat ik voor die nacht al zwanger/bevrucht geweest zou moeten zijn?

Nogmaals, hoe fout ook ik ken de gevolgen ondertussen. Ik zit niet te wachten op reacties die me nog verder de grond in trappen, het is al erg genoeg.

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hè meid wat rot dat je net zwanger bent geworden toen dit is gebeurd..

Wanneer ben je uitgerekend volgens de echo's? Als je dat weet, kun je terugrekenen naar de vermoedelijke datum van bevruchting.

3. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Eens met skatje.... probeer het op basis van je termijnecho te berekenen en hopelijk geeft je dat wat rust. Kan me voorstellen dat je in onzekerheid zit. .. heel veel geluk en hopelijk komt alles goed.

4. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

volgens mij is dik slijm een teken van je ei, dus als er zaadjes liggen te wachten heb je kans dat je dan bevrucht bent.

maar als ik het goed begrijp, was dat zondagavond ik dacht altijd dat je ei altijd een uur of 12 blijft leven ( maar helemaal zeker weet ik het niet) Dus als je op dinsdag nacht "onveilig sex"heb gehad lijkt de kans me vrij klein dat het van je scharrel is geweest.

5. vlin85

vlin85 Lid

20 jan 2013
    94
    0
    0
    Flevoland
    Dat is toch je grootste nachtmerrie...Naast het feit dat je niet weet van wie je zwanger bent, ben je ook niet bang voor een SOA?

Als je bij terugkomst 4 weken zwanger was, dan moet het haast wel van je vriend zijn.

Het lijkt mij wel dat je op deze manier totaal niet kan genieten van je zwangerschap.

Off topic:
    De statistieken liegen er niet om :) dit forum bevestigd de statistieken..Toevallig nog niet zo lang geleden nog iemand met zo'n verhaal op dit forum

6. Denise12

Denise12 Lid

15 dec 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie respectvolle reacties.

Een grootste nachtmerrie is er niets bij, geloof me. Ik heb me uiteraard goed laten testen en gelukkig geen soa's e.d

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk eerlijk gezegd dat het heel goed mogelijk zou zijn dat je zwanger bent van je slippertje.
    Dinsdagavond sex gehad met je man en zondag slijmverllies/eisprong? Dan heeft hij wel heel sterk zaad. Ik bedoel het kan hoor, maar doorgaans zijn zaadjes met 2/3 dagen wel dood (ze zeggen max. 4 dagen, uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
    Volgens de biologieboekjes begint slijmverlies ook altijd al VOOR de eisprong (omdat het biologisch beter is dat er al wat zaadjes klaarliggen als je je eisprong krijgt). Het zou me dus niets verbazen als je die maandag of zelfs dinsdag pas je eisprong hebt gehad, en de zwangerschap dus later is ontstaan dan dat je zou hopen.
    Sorry voor mijn bericht. Ik hoop echt voor je dat ik het heeeeeel erg mis heb!

8. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Als je kunt zeggen wanneer je moet bevallen dus uitgerekend bent kun je het terug rekenen! Dus wat is je uitgerekende datum? En welke dag ben je vreemdgegaan en welke dag sex met je eigen partner? Zonder datums kunnen we je moeilijk helpen!! Ohja en Wanneer was je laatste ongesteldheid?

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    als je op zondag slijmverlies hebt heb je een paar dagen later je ei. niet op die dag. dus die zal dinsdag/woensdag geweest zijn. dan zal je ei nog 24 uur leven. als je pas de week er op bent vreemdgegaan kan het niet van je scharrel zijn. maar is het die dinsdag/woensdag dan wel.

misschien kan je datums erbij zetten... ik vind het nu lastig rekenen.

10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dit was ook mijn gedachte helaas......maar hoop het echt niet voor je! Sterkte.

11. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Dit is ook mijn gedachte helaas

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Je hebt je eisprong gehad en een week later ben je vreemd geweest? Lees ik het zo goed?
    Als dat het geval is lijkt het niet van je scharrel maar van je vriend

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Lees ik het dan niet goed?

Dinsdag sex met man
    Woensdag op vakantie.
    Zondag slijmverlies (en eens met Cherie, je eisprong is dan meestal pas maandag of dinsdag)
    Volgende dinsdag sex met scharrel (dus rond de dag dat ik denk dat je je eisprong zou moeten hebben gehad).

Toch?

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    die week er op zegt ze? maar ja wat is dat? is ze dan ruim 2 weken weg geweest? maar als de arts zegt je zit in de 4de week ben je 3 weken en een paar dagen zwanger. ik acht de kans groot dat het dus op vakantie is gebeurd.

15. Denise12

Denise12 Lid

15 dec 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, met de datums erbij is het makkelijker. Ik moet er wel bijzetten dat er echt geen pijl op mijn cyclus te pijlen was.

De uitgerekende datum is 26 augustus, maar onlangs 3 dagen vooruit gezet, dus 24. Mijn laatste menstruatie datum weet ik niet meer.
    De 21 ste was met mijn vriend.. De 24/25ste was met veel slijmverlies en de 27ste op 28ste was die nacht. De 30ste met mijn vriend. Er zit echt maar een paar dagen tussen, daarom is het zo lastig om te berekenen. De HA denkt, dat ik de 28ste al bevrucht was, ivm het terug komen van het flauwvallen.
    Die week later, de 10e december was ik volgens de bloedtest in mijn 4e week. Hoop dat het een beetje meer overzichtig is zo.

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dat slijmverlies kan ik niet goed plaatsen. Want dat is meestal voor je eisprong. En als je dus anderhalve week later pas seks hebt gehad met je scharrel, is het niet waarschijnlijk dat je zwanger bent van hem.

Als het flauwvallen voor jou echt een symptoom is van deze zwangerschap, zou het 't waarschijnlijkst zijn dat het van je man is.

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ok, dan was het dus in diezelfde week dat je seks had met die ander.

Dan ben ik heel bang dat het van hem is!

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Als ik het uitreken met je uitgerekende datum, zul je rond 30 nov bevrucht zijn. Houd je die 26 augustus aan, dan zal het rond 27 nov liggen.

Trek je plan :(

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    de kans is erg groot dat het van de vakantie is dan...

20. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    op basis van wat je schrijft, denk ik eigenlijk dat het niet van je man is, maar van je scharrel. heel veel sterkte hiermee, ben je van plan om het je man te vertellen? of heb je dat al gedaan? veel sterkte in ieder geval.

Deel Deze Pagina