Goed gedaan TS. Helemaal prima als andere moeders hun kind in bed nemen maar ik vind dat ook niet nodig op die leeftijd. Hier zou ze niet eens gaan slapen, maar alleen maar gaan keten weet ik ook ervaring. Dus consequent zijn en dan maar even laten huilen. Ik Verbaas me toch vaak dat sommige mensen zo naïef zijn om te zeggen dat ze op die leeftijd niet uitproberen. Prima als je kindje in bed wil nemen, maar uitproberen doen ze echt wel!
Hier idem dito.. Als ze bij ons in bed komt, gaat ze spelen en ons wakker houden. En als ze wel gaat slapen ligt ze constant over je heen of duwt je (onbewust) uit bed. Plus ik slaap heel licht als zij erbij ligt, omdat je toch alerter bent wanneer je kind bij je in bed ligt, dan wanneer ze in haar eigen bed ligt
Hier 20 maanden maar sinds kort weer drama. Ze heeft wel echt behoefte aan een knuffel van een van ons want het is geen pijn/dorst ofzo...maar als ik haar in bed neem wordt het een groot feest (staan, springen, haren trekken enz) dus dat doe ik echt niet meer. Ik neem haar even in mijn armen, tien minuutjes knuffelen (ze legt gelijk haar hoofdje in mijn nek), neerleggen en weglopen en dat gaat prima...slaapt dan meestal gelijk de hele nacht door.