Hallo, wie kan mij helpen!! Ik ben nu voor de tweede keer zwanger maar de kwaal die ik nu heb begon toen pas met 35 weken. En ik hoop niet dat ik er al die weken mee moet lopen... een spier in me linker bil/bovenste stuk van me bovenbeen doet verschrikkelijk zeer. En die voel ik met alles, zitten staan lopen liggen. Opstaan en gaan lopen doen met meeste zeer. En het trekt een klein beetje naar me onder rug. Weet iemand wat dit is? Wat ik er tegen kan doen? tips en adviezen zijn welkom! WoensdagIntake bij de VK en zal het dan ook vragen.
Klinkt zeer zeker als ischias... zeer pijnlijk! Ik zou de fysio inschakelen. Ik heb sinds week 16 BI en ischias en heb wekelijks fysio. Sterkte ermee!
Heel herkenbaar. Ik heb ditmet 12 weken gehd. Erg pijnlijk. Heb hiervoorfysiogehaden nu nergensmeer last van. Succes
Eey dit hèb ik ook sinds dit weekend en ben 36weken! Heb hier gister ook een onderwerp over aangemaakt, echt pijnlijk kan amper lopen! Kan ischias ineens opkomen e. Wat is dat dan? Dacht aan bekkeninstabiliteit? En heeft t dan nu nog nut een fysio te bezoeken? Succes meis lees ff mee
Ik heb dat ook al vanaf het begin van de zwangerschap maar is wel overgegaan, weet alleen niet meer wanneer, nu heb ik continue liespijn. Ik dacht dt het e gewoon bijhoorde. Xxx joyce
Ik had dit bij mijn tweede en derde zwangerschap. Bij de tweede heb ik niets gedaan. Maar bij de derde begon het ook al heel vroeg in de zwangerschap. Ik ben naar fysio gegaan. Het bleek een verkrampte bilspier te zijn die een zenuw beknelde. Erg pijnlijk. Na de eerste keer gelijk veel beter. Nog twee keer op herhaling en voor thuis ook wat oefeningen meegekregen.
Heb het ook gehad, was bekken instabiliteit al heel vroeg in de zwangerschap. Ben naar de fysio geweest en heb er nu gelukkig geen last meer van!
Het enige advies is wat ik je kan geven blijf in beweging en verander vaker van houding. Zit of sta niet te lang stil
klinkt ook wel als een SI gewricht dat vastzit (helaas ervaring mee) maar de Fysio helpt je daar zo vanaf, snel contact opnemen! succes!
bij mij begon hetmet 29weken ong. ik ben altijd erg druk en rustte weinig uit. nu met 32 weken doe k het rustiger aan en heb er bijna geen last meer van. dus lkkr veel uitrusten en idd paar bezoekjes bij de fysio kunnen helpen