Hey dames, Ik ben vandaag 5wk zwanger (volgens mijn berekeningen) en nu heb ik het idee dat mn symptomen (waaronder pijnlijke borsten) sinds een paar dagen aan het afnemen zijn. Is dit persé een voorteken voor een mk of kan het ook niets betekenen??? Ik heb al eerder een mk gehad met 5 weken, maar toen heb ik nooit symptomen gevoeld dus kan het niet vergelijken. Ik had gedacht, als ik nu die 5 weken grens maar passeer dan is het goed, dan blijft het zitten... maar ik ben zo vreselijk onzeker! Ik ben ivm andere klachten bij de gyn geweest en die heeft vorige week donderdag (4wk en 1dag) mn hcg gemeten en dit was toen 416 en maandag (4wk en 5dgn) nog eens en toen was het tegen de 1000... Is er iemand die dit herkent als 'gewoon' het hoort erbij?
Het wel of geen symptomen Afnemende symptomen of bijkomende symptomen Zeggen helemaal niets over het verloop van een zwangerschap
helemaal mee eens! Bij mij namen de symptomen wel af maar dacht niet meteen aan een mk omdat ik bij mijn zoontje helemaal geen symptomen had! probeer lekker te genieten!!
ik heb ook bijna geen klachten en toch een bewegelijk beebje in mn buik Maar toen ik zwanger wasvan de tweeling ging ik van extreem veel klachten ( 10 keer per dag boven wc hangen non stop misselijk enz enz) naar helemaal niets ... helaas is dat wel misgegaan