Pff..gister weer een fijn dieptepunt gehad met een totaal ongehoorzame dochter die continue de kont tegen de krib smeet.Ik eindigde de dag met hoofdpijn en het gevoel dat ik een falende moeder ben en vroeg me vertwijfeld af, waarom ze nog lastoger was dan gewoonlijk. Totdat ik de gordijnen opendeed. Het was volle maan gister. Zelfs verzekeraar Reaal heeft uitgezocht, dat kinderen dan lastiger zijn dan normaal. ik ben dus wel eens benieuwd of jullie kids gister vervelender dan gewoonlijk waren
Schijnt af te hangen van sterrenbeeld geloof ik en wat voor element type je bent oid (aarde water vuur etc).... eens gelezen ben er niet zo in thuis. Moet wel zeggen dat ik sinds mijn tweede regelmatig menstrueer en telkens bij volle maan. (als nu maar geen baard gaat groeien vannacht ) Ze zijn heel vervelend die dagen... oudste was hier gister ook "moeilijker" dan normaal.
Op het werk (kdv) kan je het soms ook merken hoor pffff maar goed dat is ook met storm en sinterklaas hahaha
Mijn zoon is zoals ik het noem "maangevoelig" daaraan kan je altijd merken dat het volle maan is. Mijn dochter heeft er niet zo'n last van.
hier ook een lastige dag gister. ik had zelf geen link gelegd naar de maan. vandaag begon goed, maar we zakken nual weer af. hij sotterd ook, dus waar het vandaan komt?
Wij zagen het vanochtend.. (ja we gaan echt vroeg op pad altijd) maar niet alleen de volle maan.. ondanks enige bewolking waren er ook veel meer sterren dan normaal. de poezen waren wel extreem druk....
haai helleen, nou jou dochter en mijn zoon zijn van dezelfde dag zelfsss!! (zoals je weet) En hier was er ook eentje totaal onhandelbaar en ontzettend aan het uitdagen en absoluut zeer bewust. Dus voor mij gaat het ook op hoor die volle maan!!!!!
vanuit het onderwijs herken ik het wel met storm. ik heb eigenlijk nooit zo op de maan gelet. ik heb wel eens gelezen dat veel vrouwen ongesteld worden met volle maan maar da's weer wat anders
O vandaar!! Hahahaha ik had vooral een moe kind toen ik uit mijn werk kwam gister, de rest van de dag was hij lief geweest zei oma.
nee nee, met volle maan moet je juist vruchtbaar zijn!menst wanneer het donker is...aldus oude religies!
Met Noor is de afgelopen dagen niets te beginnen. Ook vandaag niet. Had met volle maan nog geen rekening gehouden. Alleen het peuterpuber gedrag. Pffff...