Hoi dames, Ik kan het nergens vinden op de site dus vraag ik het hier maar De laaste paar dagen heb ik heel snel maag pijn en in de nacht en avond wordt ik gek van het maagzuur loopt soms gewoon me mond in....(sorry voor de te duidelijke omschrijving) .Weet natuurlijk wel dat maagzuur een echte zwangerschapskwaal is maar de maagpijn? Hebben hier meer meiden last van zoja hebben jullie tips om het te verkomen ofzoiets? Liefs Bizzy
Er zijn een paar dingen die helpen tegen maagzuur, waaronder een hap vanillevla. Weet niet waarom, maar dat helpt blijkbaar. Succes!
de ouderwetse middeltjes als pepermunt, melk en vanillevla werken vaak wel het kan zijn dat het daarna terugkomt (erger soms) je kunt ook aan de rennies of gaviscon die zijn beide geoorloofd tijdens zwangerschap en bv en wat je ook kunt/moet doen is kleine maaltijden die licht verteerbaar zijn geen frisdrank met prik geen vette en kruidige dingen eten. en als laatste let er eens op wanneer je er last van krijgt dan kun je het misschien de volgende keer voorkomen. maar als je er teveel hinder van hebt neem dan contact op met ha of vk succes/sterkte ermee weet zelf ook maar al te goed hoe het is
O en mijn schoonzusje sliep met een extra kussen waardoor je slokdarm niet te horizontaal ligt, maar wat schuin. Hierdoor kan maagzuur moelijker omhoog komen.
Inderdaad ook even je matras ietsjes omhoog of een extra kussen dit scheelt 's nachts echt al een hoop.
dank jullie wel meiden ik ga al jullie tips uitproberen! Alleen de rennies helpen niet meer daar was ik al mee bezig Fijne dag nog geniet van het mooie weer liefs bizzy
Ik gebruik antagel is gewoon te krijgen bij de apotheek, de rennies werkte bij mij ook niet meer. Dit gaat tot nu toe goed. Groetjes Sil