Hoe lang wachten na test

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samen, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samen

Samen Lid

21 mei 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    Hoi Allemaal,

Ik ben dus ook zwanger :D vlgs de testen die ik heb gedaan, ik kan het nog steeds niet echt geloven.Nou is er eeen heleboel aan vooraf gegaan en nu zit ik met het volgende:
    Hoe lang duurt het voordat je bij de gyn komt nadat je thuis positief heb getest.Ik heb namelijk vrijdag een oproep gehad voor een operatie aan mijn voet voor na pinksteren.Dus wil eigenlijk wel zeker weten dat ik zwanger ben.Als ik namelijk zwanger ben ga ik de operatie cancellen.Helaas kan ik morgen ook pas na de IVF-Poli bellen.

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Meid, twee strepen zijn twee strepen dus je bent gewoon zwanger: GEFELICITEERD! :D:D:D
    Er komt namelijk géén tweede streep als er geen HCG in je urine zit!
    Ga er lekker van genieten zou ik zeggen :)

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik mocht na iets meer dan 2 weken bij de gyn komen voor een echo! Enne gefeliciteerd!

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    ik mag pas over 5 weken komen, hele drukke gyn :( Maar wel een hele goede!
    Hopelijk mag jij vroeger komen meid, en gefeliciteerd!

5. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ik mocht met 7 weken bij de gyn komen....meteen bellen dus, en de poli voor operatie voet even bellen om te overleggen wat je het beste kunt doen...
    ik had as woensdag een verstandkies operatie, maar heeft de chirurg in overleg ook gecanceld, ze willen geen risico lopen.

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zit ook te wachtenn op operatie aan me voet maarja kan niet bellen dat ik zwanger bent want zij bellen mij maar als alles goed gaat hier moet ik die ook cancelen

7. Samen

Samen Lid

21 mei 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    Toch wel fijn dat er meerdere zijn die dit kennen.
    Ik ga morgen gelijk de poli bellen.Hoop eigenlijk dat ik deze week nog effe tussen door kan, mocht het dan zo zijn dat er geen Baby is kan ik de operatie door laten gaan weet anders niet wanneer ik weeer aan de beurt ben.

8. Samen

Samen Lid

21 mei 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    Ik blijf wat dat betreft toch een onzekere trut,

Maar ga er absoluut van uit dat we niet gaan opereren.

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Eest en vooral gefeliciteerd!

Als je zwanger bent geworden met IUI is de kans groot dat je rond de 7 weken op echo mag komen. Ervoor heeft weinig zin omdat er dan nog niets te zien valt maar in principe hoef je niet te wachten tot de 10 à 12 weken!

Geniet er maar van maar met die operatie zou ik toch opletten ;)

10. Samen

Samen Lid

21 mei 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    Nou vandaag in ziekenhuis geweest om bloed te prikken en jahoor de bevestiging was daar. Ik ben echt echt zwanger. Gelijk de operatie afgezegd en toen zei ze heel lief we zullen u op de lijst laten staan.Ik zei toen maar ik kom nu echt niet. Ze zei Nee mocht het binnen 3 mnd fout gaan dan kan je ons bellen en plannen we je opnieuw in.
    Ga daar helemaal niet vanuit want ik ga ervan uit dat ik pas over 2 jaar ofzo weer eens kom voor die operatie.

11. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan en je voet komt later nog wel! hihi!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gefeliciteerd,

geloof het maar je bent echt zwanger . wow geduld word echt beloond he?nogmaales gefeliciteerd

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    :confused:

Wss goed bedoelt natuurlijk maar vraag me wel af waar sommige mensen zitten met hun gedachten :rolleyes: die eerste drie maanden zijn al spannend en als ze je dan met je neus er nog een beetje in duwen dat het mis kan gaan... pffff!

Geniet er maar van en denk maar lekker niet meer aan die stomme operatie :D

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    you go girl!

hihihihih helemaal gelijk

Deel Deze Pagina