Late cryo innesteling ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Daschaaa, 19 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik snap wel dat je zelf geen vertrouwen meer hebt. Ik weet ook niet of iets zoals ‘late innesteling’ wel echt bestaat. Als er hier op het forum over gesproken wordt is het volgens mij meestal een kwestie van een eisprong die eigenlijk later was dan gedacht. Met een cryo heb je dat niet. Er kan misschien eens een dag verschil tussen zitten, maar niet zoveel. 10 hcg zou je eerder verwachten op 9/10/Max 11 dpo.

maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus zou denk ik toch ook het advies van het ziekenhuis opvolgen en doorgaan. Alhoewel ik er zelf in een soortgelijke situatie, maar wel ietsje anders en net weekje later, uiteindelijk zelf op aangedrongen heb te stoppen en dit uiteindelijk wel in overleg gedaan.

lastig weer meid. Heb je nog cryo’s of moet je nieuwe poging starten. Even lekker paar dagen weg straks.

als de testen nog steeds niet oplopen over een paar dagen zou ik trouwens wel gewoon stoppen met medicatie. Ze zijn soms iets te voorzichtig vind ik wel, terwijl jij die troep hele tijd moet gebruiken. Dan maar liever door denk ik altijd. Stop ook altijd zelf met utro voor testdatum als ik op 13 dpo nog niets zie.

Deel Deze Pagina