Hoi Hoi, Hier ben ik weer, en dan wel op mijn nieuwe laptop De oude bleef maar vastlopen en mijn broertje kon het probleem helaas ook niet vinden...hij was gewoon op. Nu weer helemaal happy dat ik weer gezellig met jullie mee kan kletsen Daarnet heb ik even de box klaargemaakt voor ons kleine meisje. Daarvoor hadden we hem ook nog staan maar gebruikte ik hem voor ons jongste zoontje zodat ik toch nog af en toe mijn handen vrij had. Dan legde in ons kleine meisje in de kinderwagen of wipstoel, maar nu ik merk dat ze meer om zich heen wil kijken en kunnen bewegen wilde ik hem toch weer even ombouwen. Dus dat gaan we vanaf nu maar even proberen. Poehh ik mag echt wel wat in huis gaan doen.. pff denk vanavond maar eens een start maken Mijn man is dinsdag jarig dus dan wil ik wel weer alles netjes hebben. @ all: ik zag leuke foto's voorbij komen @ missflower: lekker hoor dat kyran heeft doorgeslapen Sorry voor de gene waarop ik niet heb geantwoord.. maar ik ben het even kwijt. Nou wij gaan eten ....doei doei
Goede morgen, Mijn meisje heeft weer lekker doorgeslapen. Vanmorgen even de huisarts gebeld omdat ik vermoede dat ze spruw heeft.. Witte beslagen tong en ik heb gevoelige, jeukerige en branderige tepels.. dus voor mij echt een teken dat we spruw hebben. Ik herken het want mijn jongens hebben het ook gehad. We krijgen hier nu gel/zalf voor. Ook is mijn oudste ziek, hij heeft koorts, dus we zitten allemaal nog in pyama op bed. Probeerde net de hele tijd zijn school te bellen, maar deze hebben geloof ik de telefoon er niet goed op liggen want ze blijven maar ingesprek. Verder ga ik vandaag aan het opruimen.. mijn man is morgen jarig dus alles wil ik weer netjes hebben. Gisteren is het er niet van gekomen, want ik wilde ineens de tafel verzetten.. met gevolg dat mijn man de lamp moest verhangen Vanmiddag ook nog even 2 kwarktaarten maken voor op zijn werk morgen.
Alvast gefeliciteerd met je man!! En natuurlijk beterschap met de oudste! Hier heeft Hanne van half twaalf tot ongeveer half zeven doorgeslapen! Zul je zien dat ze vannacht (mijn 'nachtdienst' ) wel weer besluit midden in de nacht 'n poepbroek te produceren of zo...
Goedemorgen, Hier heeft Luuk niet doorgeslapen vannacht, na het twee nachten wel te hebben gedaan . Hij is nu wel lekker wakker en erg vrolijk. We gaan vandaag maar weer eens hopen op een heerlijke lach
Hahah ik schiet niet op vandaag. We hebben net gegeten... zag er bijna aan te komen dat de oudste zijn ontbijd weer zou uitspugen, maar na hem gekalmeerd te hebben ging het weer goed. Beddengoed is eraf, was staat aan maar er is nog veeeel meer wat gebeuren moet. Ik blijf vandaag gewoon in pyama heb ik besloten, en dan vanavond lekker onder de douche met een schone pyama in een schoon bed .. @ mijkeltje: Jee wat heeft ze lang geslapen... heerlijk hoor! Hahah hopelijk vannacht dan weer zo'n nacht voor jou @ sanka: Heerlijk he zo'n lach .. dan smelt je gewoon
@mama1984: pyjama dagje moet kunnen toch! beterschap daar! @mijkeltje: lekker toch even een paar uurtjes door kunnen slapen @sanka: he balen ja! @all: hier wel weer doorgeslapen van 21.30 tot 05.00 en daarna tot 09.00 dus je hoort mij niet klagen!
oh ja ik krijg straks visite van wat collega's dus zal zo even in huis bezig moet wel goede indruk maken natuurlijk haha dus ben er vanavond denk ik weer.. fijne dag allemaal
@MissFlower Bravo voor Kyra Met de banner kan ik je niet helpen geen idee hoe je 2 datums krijgt? Veel plezier met je bezoek straks. @Juttel Ik heb de bon al weg gegooid, ik moet eens aan leren deze vaker me te nemen en te bewaren. Zielig he als je ziet hoeveel pijn ze hebben. Dex heeft de laatste tijd ook wel eens een dag erbij dat hij niet poept. Maar als hij poept altijd een papje nooit dik zoals bij jou Twan. Overdag ligt Dex zelde in bed, of op schoot of in de box. Maar hij is overdag ook veel wakker. Wat een schattige foto! @Sanka In de middag ga ik nooit terug, wel ga ik vaak terug na Dex zijn eerste voeding, vanmorgen tot 11 in bed gelegen ik kon maar niet wakker worden. En het is een hele mooie foto van jullie heerlijk menneke. @mama 1984 En hoe bavalt jullie meisje de box? Heel veel beterschap voor je oudste! Ik wens je alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je man en een fijne dag toe. Lekker toch zo'n pyama dag moet kunnen. @All Dex zit hier al heel lan naar de vallende sneeuw te staren,is toch interessant maar hij is nu langzaam moe aan het worden.
@ missflower: fijne dag! @ dior: hahah mooi is dat he.. mijn meisje lag ook de hele tijd naar buiten te kijken. Ze vind het allemaal wel prima in de box... ze kan lekker van zich af kijken nu... dat kon ze in de kinderwagen niet. @ all: Hier maar even weer verder in huis... hahaha ik schiet echt geen bal op....maarja heb nog alle tijd
@missflower Wat heerlijk dat kyran zo lang doorslaapt. Veel pelzier met je collega's. @mama1984 Heerlijk de hele dag in pyama. Ik heb me nu een keer angekleed om vanmiddag heerlijk even met Luuk en de honden te gaan lopen. Sneeuwt het al de hele tijd. Denk dat i zo ook maar even mijn pyama aan trek. @Dior Vanmorgen heb ik Luuk ook heerlijk in mijn bed genomen en hij heeft ook tot ongeveer half 11 geslapen heerlijk. Nu ligt hij trouwens weer in zijn bedje. Ben toch van lan hem smiddags in zijn eigen bedje te leggen. @all Hier een heerlijke cake gebakken. Ga zo eens lekker ervan snoepen. Mijn kilotjes raak ik voorlopig toch nog niet kwijt. Zal touwens straks voor het eerst in mijn leven zijn dat ik af moet vallen. Ik woog voor de bevalling 51 kilo. En op het eind van de zwangerschap 83.5 kilo . Heb wel mijn best gedaan met eten. Eerst kon ik eten wat ik wilde maar kwam echt helemaal niks aan. Nu bleef er wel wat zitten dus ik dacht lekker goed eten dan heb ik na de bevalling tenminste nog wat kilotjes die blijven zitten. Maar nu blijven er 10 teveel zitten. Weeg nu 69 kilo.Wil er nog minimaal 9 kwijt.
zo daar was ik alweer Het was heel gezellig! toch leuk je collega's even zien zonder wit jasje hahaha en heb een leuke box speelhanger gekregen die je om de rand heen wikkelt.. en danisha een doos met kleurtjes en ik lekker chocolade! Kyran wilde niet slapen dus die was ff gezellig beneden en heeft even bij hun op schoot gezeten en ligt nu in bed.. @sanka: ooh wat lekker een cake! mag ik ook een stukje> wij hebben geen oven helaas.. ja een combi maar kan er weinig mee.. en zo je bent idd veel aangekomen zeg haha vooral laatste kilo''s zijn moeilijk he maar kom op je bent nog maar kort geleden bevallen hoor.. alle tijd!
@missflower natuurlijk mag je een stukje. Nu moet manlief echt opschieten hij is bijna op. Wat fijn dat het gezellig was. Ik begin het alleen zijn een beetje rot te vinden. Als we nu een keertje savonds weg gaan geniet ik er des temeer van. Ik moet nog wachten tot woensdag avond dan gaan we weer een avondje weg.
@mama1984 Is het poetsen nog gelukt? Het spugen is nu wat minder bij Dex, maar op zoals zaterdag wel weer veel het wisselt dus eigenlijk. @Sanka Ik neem mij ook steeds voor hem vaker in bed te leggen alleen komt er tot nu niks van haha. Hier ook niet alles kwijt van kilo's hoor dussss relax Cake die zelf gebakken is jammie. @MissFlower Al wat chocolade gegeten? Oh en de foto van vandaag van Dex
@dior: ooh wat een lieve foto zeg! en mooie donkere haartjes en ja heb 1 stukje gehad en me dochter heeft al paar x stiekem 1 gepakt nadat ik zei dat ze niet meer mocht haha.. kyran kan niet zo goed over chocolade als ik dat heb gehad want dan krijgt hij krampjes.. @sanka: stuur je hem op dan haha nijmegen is wat te ver of is hij al op inmmidels?? @all: nou de kids liggen op bed.. kyran slaapt steeds beter in zijn eigen bedje alleen wel met speentje en soms moet ik ff heen om hem weer te geven maar als ie echt goed slaapt dan maakt het niet uit als die uitvalt gelukkig.. had liever zonder speen gehad maar moet nu gewoon zorgen dat ik hem snel genoeg afbouw.. trouwens ik kolf nog steeds veel melk.. had rond etenstijd gewoon 480 ml gekolfd.. wanneer stemt het dan af op wat kyran eet? nou ja vind het niet erg heb al bijna 2,5 liter in de vriezer
he waar zijn jullie allemaal haha Raar hoor ik maakte hem gisteravond wakker voor een late voeding en word ie juist ineens weer rond half 3 wakker en daarna weer vrij vroeg... dit keer maar niet weer doen en kijken of hij dan weer lang slaapt haha.. nu vanmorgen wil hij ook niet echt slapen maar is wel moe..hij ligt er nu in te slapen maar net toen ik een paar x wat moest pakken van boven zag ik hem wel bewegen.. Trouwens ik snap niks meer van mijn werk. Ik heb aangegeven voor ik met verlof ging dat ik graag de avonddiensten wou overnemen van iemand die er mee stopte. Hij zei toen dat er nog weinig over bekend was en zodra hij meer wist dan zouden we het er over hebben. In jan. heb ik nog een keer gebeld en weer zei hij dat we het zouden bekijken als ik weer terug was. nou ja oke niks aan te doen. Wou het liever eerder weten ivm kinderopvang. Maar goed het is geregeld dat kyran ook heen kan per 1 maart en bla bla.. Dus ik had laatst mijn rooster gehaald en die doorgegeven aan kinderopvang.. Nou hoor ik van me collega's dat ik ingeroosterd sta in de weekenden avondiensten van die collega die er dus mee stopt. Maar die vallen ook gewoon in de diensten die ik dus al had van mijn normale rooster.. hoezo ik begrijp er niks meer van??? Is het dan al bekend dat ik de diensten mag overnemen?? kan ik dan niet gewoon per 1 maart (dan zou ik dus moeten volgens haar rooster) beginnen ipv de 18de?? Waarom weet hun meer dan ik??? als dit idd zo is dan had ie dat ook wel ff mogen zeggen want dan had ik kinderopvang ook niet aan hoeven vragen en hoef ik straks ook niet onnodig 1 of 2 maand betalen terwijl hij niet heen gaat.. pfff wil graag weten hoe het zit want wil graag die diensten overnemen dus had hem gebeld maar hij belt straks terug want hij zat in een gesprek.. Ik hoop het echt want die diensten zijn van 18.00 tot 23.00 dus kan ik lekker thuismama zijn voor de kinderen gecombineerd met werken en dus toch een inkomen..
Ik heb het vandaag helemaal omgegooid. Roanna is overdag zo wakker, dat ze in slaap valt tijdens het voeden.:x Ik heb er een fles uitgeknikkerd en de andere flessen wat voller gemaakt. Ze slaapt nu zomaar.. al vanaf half één. Af en toe wat gemopper omdat ze ruzie heeft met haar foppie. Maar dat was op te lossen door een luier erdoor te trekken. Foppie rolt niet meer weg en is ook niet meer weg te spugen door haar bed heen.... (ze goochelt wat af met die foppies). Om drie uur mag ze weer eten en waarschijnlijk moet ik haar zomaar wakker maken. Heerlijk... kon er niet van slapen eigenlijk. 8)8) ´s Nachts krijgt ze nog een voeding... ze slaapt na haar fles van elf uur tot drie uur en na die fles tot zeven uur. En dan is ze tot elf uur ´s avonds wakker. Veel te lang vind ik (heb spierpijn van het dragen.. ). En nu slaapt ze zomaar al ruim twee uur achterelkaar. Hopen dat dit de komende dagen zo blijft. Zo nog even een foto van haar maken, ze is alweer drie weken (voor jullie pas... weet ik.. maar ik vind het zoooo snel gaan). Ik ga haar lekker wakker maken nu... schone luier en een lekkere warme fles! Jullie een hele fijne dag nog!
@missflower. Helaas de cake is op. Ik hoop voor je dat je die diensten kunt overnemen. Had je al iets gehoord?
@mamavanvijf: jemig dan is ze idd erg lang wakker zeg.. huilt ze dan ook veel want lijk tme dat ze wel moe is.. kyran is nu vaak 1,5/2 uur wakker en dan ligt ie er vaak even in.. soms maar half uur en soms zoals nu al 3 uur.. @sanka: he jammer haha.. ja heb net weer even gebeld en vanaf 2 maar krijg ik dus grotendeels avonddiensten.. helaas dus niet alles zoals ik wou maar het rooster gaat van de 15de tot 15de dus weet het tot 15 maart en zit er 1 ochtend tussen dus tot nu toe wel lekker.. alleen wil ik natuurlijk graag weten wat die andere 2 weken zij en aangezien het een vast rooster is wat ze nu aan het maken zijn moeten ze dat weten toch?? ga er wel weer achter aan morgen want weet nu echt niet wat te doen met kinderopvang