'' Late December 2009 mama's ''

Discussie in 'De mama's' gestart door mama 1984, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @missflower
    Wat irritant zeg als je niet weet waar je aan toe bent bah. Daar hou ik helemaal niet van.
    Wil trouwens nog helemaal niet denken aan werk.

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ miss flower: wat vervelend wat je werk betreft.
    Hoeveel uur ga je straks werken?
    Dat jullie rooster al zo ver klaar is .. pff ik mag blijwezen als ons rooster 2 weken voor de nieuwe maand klaar is.
    Meestal is dit zelfs een week voor de tijd.
    vreselijk en zo valt er ook niets af te spreken...

@ all: wij gaan even eten... straks vizite voor mijn jarige man :D

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mama1984: ja nou ik vind dit al kort dag hoor maar nu zijn ze dus bezig met vaste roosters en word dit dus steeds herhaald.. daarom wil ik graag weten hoe het nou zit met de andere 2 week. pas dan kan ik kijken of ik nog kinderopvang nodig heb ja of nee..

Ik was op internet aan het kijken of ze bij ons ook dansen hebben voor kleintjes en heb dus kidsdance gevonden.. ik ga daar binnenkort heen met danisha voor een proefles.. kijken of ze het leuk vind! vanaf 6 jaar kunnen ze op streetdance dan.. ze kan zo schattig dansen en doet mij helemaal na met de pasjes maar mischien klapt ze ook wel weer dicht als ze daar is.. binnenkort maar eens info vragen

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @MissFlower Wat zonde van het geld! Vervelend als ze zooo onduidelijk zijn. Wij hebben de kinderopvang opgezegd, omdat mijn man zijn baan gau stop. Wanneer precies weten ze niet.... Maar door die 2mnd opzeg termijn moest ik het wel afzeggen. Daar had ik dus 6 mnd voor op de wachtlijst gestaan.

@mamma van vijf Gaat goed he. Waar is de foto?

5. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    Foto komt op mijn website.. zodra ik wat tijd heb.

Roanna heeft heel goed gereageerd op de veranderingen. Ze sliep wel de hele middag.. en dat heeft ze nog niet eerder gedaan. Nu heeft ze ook weer de hele nacht doorgeslapen (alleen om vier uur een nachtvoeding).

Ze huilt ook minder, dus ik denk dat het wel een goede keuze was.

Het zonnetje schijnt, vanmiddag ga ik, hoop ik, een stukje lopen met de meiden. Lekker genieten van de zon.

Maar eerst luiers vouwen.
    Jullie een hele fijne dag!

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja het zonnetje schijnt zie ik! geen idee of het glad is? moet eigenlijk nog even luiers halen..

@all: bah bah baal echt van me werk.. ben helemaal onrustig maar morgenvroeg weet ik meer maar als het echt zo is als dat het nu lijkt dan ga ik niet blij worden met mijn rooster.. dan werk ik vaak veel achter elkaar met 1 dagje vrij ofzo en dan ineens weer heel veel vrij achter elkaar.. ook de beloofde avonddiensten zijn dan veel minder en dan zou er in 2 week alsnog iets van 5 ochtenden zitten en zit ik nog steeds met het kinderopvang.. dan zouden ze voor die 2 week opvang nodig hebben maar voor die 2 week daarna misschien maar 1x maar dat betaal ik dan wel.. ja ho ho daar zit ik niet op te wachten.. maar goed eerst maar even afwachten tot morgenvroeg

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede middag,

Gisteren een gezellige avond gehad.
    Het was laat geworden en was daarna echt in hele diepe slaap.. Vanmorgen kon ik ook niet wakker worden.
    Scheeld dat mijn oudste nog thuis is om uit te zieken, dus ik ben nog even ingedommeld.
    Uiteindelijk moest ik er wel uit, want ik had na controle bij de gyn....
    Ze vonden haar daar zo mooi :)
    We hebben even gezellig na gekletst en nu is het dan echt allemaal afgesloten.
    Vond het zo'n gek idee...maarja dat gaat nu eenmaal zo.
    Vanavond hebben wij weer dansen..

@ missflower: he dat is vervelend... kun je niet voor flexibel opvang kiezen?.. of evenuteel een gastouder?

@ mama van 5: Lekker even in het zonnetje lopen.. heerlijk!
    Succes met luiers vouwen..

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mama1984: dit is flexibel opvang maar je moet dan wel kiezen voor aantal dagdelen per week en ik heb dus één van 3 dagdelen en maakt niet uit wanneer die vallen in de week.. maar met dit rooster zou ze te vaak niet komen dus als dit zo blijft dan opzoek naar gastouder.. maar kwam er ook al achter dat ik te weinig uren heb nu dus ze lossen het maar op

9. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @MissFlower, jeetje wat een gedoe zeg...Vervelend, hoop dat je snel de juiste oplossing hebt qua oppas.
    @mama1984, nog gefeliciteerd met je man!
    @mammavan5, fijn dat je een positieve verandering ziet! Vandaag ook weer goed gegaan? Goh dat ze zoveel wakker is overdag, Twan slaapt juist bijna de hele dag........
    @Dior, mooie foto hoor! Jammer dat je de bon niet meer hebt, al zou je alsnog gewoon kunnen proberen om em te ruilen....

@All, hier gaat het redelijk...Twan heeft steeds erg last van darmkrampen (denk ik tenminste) hij 'krijst' er soms van, zoooo zielig:(, kan zelf soms bijna wel meehuilen... Kan er zo weinig tegen doen helaas. Heb nu wel een middeltje van de kinderarts gekregen, dus daar vanavond maar eens mee beginnen. Twan slaapt trouwens ook veel (zowel overdag als 's nachts), maar zolang hij slaapt heeft hij geen last van de krampen,dus laat ik t maar even zo.
    Gister voor de eerste controle bij de kinderarts geweest (ipv consultatieburo). En hij weegt nu maar liefst 5200 gram!! Ze vertelde dat ze tevreden zijn als een kind van zijn leeftijd per dag 15-30 gram per dag groeit en hij is maar liefst 68 gram per dag gegroeid!!! Ik geloof dat er slagroom uit mijn borsten komt...
    Verder alles gelukkig weer goedgekeurd.

Fijne avond! X

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @juttel: mooi dat hij zo goed groeit! hier ook slagroom hoor haha.. zielig he die krampjes hopelijk helpt het middeltje.. hier bijna geen krampjes meer gelukkig want je voelt je zo machteloos he

11. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    ja je voelt je zeker machteloos...Gelukkig heeft hij er s nachts weinig tot geen last van. Maar net begon het alweer... Hopelijk poept hij zo even flink.

Fijne dag allemaal.

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @juttel: ik lees weleens dat het helpt als je met de thermometer in even in zijn kontgaatje gaat (jemig wat klinkt dit stom) maar dat hij die dan wegdrukt en dan gaat poepen..

Ik word zo terug gebeld door een collega, hopelijk dan wat meer duidelijkheid! en straks mag ik de foto's bekijken die ik heb laten maken van de kids.. ben zo nieuwsgierig! danisha middag naar kinderopvang en als kyran net als afgelopen 2 dagen in de middag slaapt dan heb ik ff dagje rust hahahaha

oh en hij is alweer 2 maanden!!!!!!

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ juttel: Naar is dat he die krampjes... je kunt er zo weinig tegen doen...
    Fijn dat hij zo goed groeid...

@ Missflower: Nou ik ben benieuwd.. hopelijk heb je straks meer duidelijkheid.

@ all: vanmorgen mijn oudste weer naar school gebracht...
    Daarna meteen in huis aan de slag gegaan..
    Pfff leek wel Turbo :p... hele huis gezogen, was aangezet, droger aangezet, boven en beneden ramen van binnen en buiten, in de tuin even wat opgeruimd..
    En nu even zitten want ik denk dat mijn kleine meisje zo wakker word voor haar voeding.

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mama1984: zo goed bezig zeg! ik zit ff lekker met kopje thee, broodje kaas en eitje hihi.. danisha is naar kinderopvang en kyran slaapt dus ben ff kindvrij haha..

oh en ben niet veel wijzer maar weet gelukkig wel dat me rooster dus niet zo blijft dus komen wel meer avonden bij en dan dus wat ochtenden af.. helaas weet ik pas over 2 week meer

en heb net 2 leuke foto's van de kids gekocht.. zal straks wel even boven inscannen en hier showen.. ga nu ff verder eten en genieten van de rust zolang dat duurt

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
  16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
  17. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Bedankt voor jullie medeleven voor de krampjes... het gaat vandaag ietsje beter dus ik hoop dat het middeltje helpt wat we van de kinderarts hebben gekregen.

@mama1984, je bent maar druk zeg!
    @Missflower, ben benieuwd naar de foto's!! Fijn dat je een klein beetje meer duidelijkheid hebt gekregen van je werk.

Ik zal ook even wat doen, even de afwas wegwerken en de was ophangen. Hopelijk slaapt Twan zolang nog even lekker....

18. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    @Juttel: wat vervelend voor de kleine die krampjes (ervan uitgaande dat het krampjes zijn). Ik leg(de) de kleintjes dan op mijn buik met hun knietjes onder hun buik en dan met mijn hand onder de voetjes. Ze probeerden dan hun beentjes te strekken, maar dat gaat niet en door die kracht wilde het nog wel eens lukken dat ze poepten.

De veranderingen is nog steeds goed hier. Alleen sliep Roanna vannacht van half twaalf tot vijf uur. Lekker natuurlijk, maar nu heb ik wel een fles over... en dat kan niet. Dus is het schipperen met de tijd. Ze had 7 x 90 ml, dat heb ik veranderd naar 6 x 110. Maar als ze nog een fles minder gaat drinken, moet ik naar 5x 125 en dan is de sprong eigenlijk wel heel groot. Ik wacht deze nacht wel af.
    (Gemopper omdat mijn kleine meid doorslaapt:D:D).

@Miss Flower: ik ben benieuwd naar de foto´s.

Jullie allemaal een hele fijne dag nog. Ik ga de meiden uit school halen en de derde was in de droger gooien.;)

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @mamma van vijf Zijn de luiers klaar?

@MissFlower Probeer nog eens een gesprek aan te gaan op je werk. Ik wist trouwens niet dat er flexibelle opvang bestond. Beiden foto's zijn erg mooi, zijn 2 prachtige kindjes die je hebt.

@mama 1984 Raar he dat afsluiten. Ik ben toevallig gisteren ook bij de gyn geweest om alles af te sluiten. Mijn gyn stopt trouwens in okt er is geen werk voor hem, dus hij zei als je me nog wilt zien moet je met de 2e voor okt beginnen haha.

@Juttel Ik heb al gebeld maar ze zeiden zonder bon is dat niet mogelijk, helaas. Ik heb dus even 73 euro weg gegooid. Ook al 450 deze maand voor de reparatie aan de auto die nog steeds niet rijd :( Zonde geld allemaal. Slagroom jammie ;) Ook hier nog steeds veel krampjes bij Dex alle middeltjes al geprobeerd... In het begin poepte Dex bijna na elke voeding en had er geen last van nu poept hij maximaal 1x per dag of slaat een dag over.

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dior: dank je wel.. en over 2 week zijn er weer nieuwe rooster dus dan kan ik pas zien wat ik elke maand ga werken.. wbt krampjes: wat vervelend dat hij er nog zo last van heeft.. kan echt merken dat het hier over gaat.. net had ie ff last maar daarna ook gelijk poepluier.. de poepluiers worden hier ook minder hoor... eerst bij elke verschoning maar nu niet meer.. mischien omdat ze ouder worden?

Trouwens is dex ook echt een baby van 2 maand of gaat hij mee met de leeftijd dat ie zou zijn als ie op de uitgerekende datum was geboren? want vind toch wel jammer dat de baby's hier jonger zijn dan kan ik toch moeilijker dingen vergelijken enzo haha maar misschien dat het bij jou wel kan?

Deel Deze Pagina