Hopelijk is er dan een verbetering in het rooster. Dex rekenen ze omdat hij met alles goed zit lengte gewicht en wat hij kan gewoon vanaf 21 nov. Ze tellen niet terug omdat er in zijn geval nergens iets te verwijzen valt naar zijn eigenlijke geb.dat Dus we kunnen inderdaad samen verglijken ik vind dat ook wel fijn zo
Hallo ladies... 'k Heb 't even nogal druk gehad met een fotoopdracht voor school (de aller- allerlaatste van de vakopleiding.. Raar idee!).. Alles goed met iedereen hier??
de foto's heb ik hier al geplaatst hoor.. een pagina terug @dior: nou wat fijn dat hij het dan zo goed doet!! @mijkeltje: oke succes daar mee dan! en ja bij ons is alles goed
@Missflower...oeps!Mooie foto's hoor! @mijkeltje, gelukt? Hier behalve de krampjes alles prima! @Dior, wat veel geld he, zo zonde..... @Mammavan5, hahaha...je mag inderdaad niet klagen dat ze lekker doorslaapt! Ben je er uit gekomen met de flessen? Ik ga even de sla wassen,manlief komt zo thuis,kunnen we eten!
@dior: gelijk ff wat vraagjes dan.. hoe gaat het met slapen van dex? slaapt hij uit zichzelf of niet? en snachts? en hoeveel voedingen krijgt hij nu?
@Juttel: 't is inderdaad gelukt.. 't Was wel even een gedoe, maar ik heb gelukkig mooi m'n eigen kotertjes kunnen gebruiken voor m'n serie, maakt 't toch wat makkelijker.. Fotootjes staan op m'n blog, mocht je 't leuk vinden te zien wat ik er van gebakken heb. @MissFlower: leuke kids!!
Ik kan m'n post niet meer aanpassen, vandaar dat ik 't hier even neerzet, maar de fotootjes vind je hier: Moe Met Geluk! Tandarts en de rest van de dag.. Met Geluk!
Thx! Da's 't voordeel van fotograaf zijn.. 't Nadeel is dat je geen foto meer fatsoenlijk kunt bekijken, je slaat altijd aan 't analyseren, én dat 'kiekjes' bijna uit den boze worden. Gelukkig heb ik me over dat laatste een beetje heen kunnen zetten, anders zou ik echt alle foto's van bijvoorbeeld sinterklaas hier thuis en dergelijke wegmikken en da's toch wel verrekte jammer voor 't nageslacht!
@Mijkeltje De laatste opdracht whow spannen. En succes natuurlijk! Oh en nog bedankt voor de tip (alweer) @MissFlower Dex slaapt niet veel overdag, maar valt uit zich zelf wel in slaap, als hij dan slaapt. De nacht slaapt hij door tot 6 uur half 7 en dan heeft hij de laatste voeding tussen 22:30 en 23:30 ligt eraan. Sinds deze week krijgt hij 180cc deze drinkt hij soms helemaal op en soms laat hij 30 staan. Ik heb hem verhoogd naar 180 omdat hij de laatste dagen vorige week na zijn fles van 150 maar bleef zoeken. En wat een tevreden ventje op de foto big smile.
@Dior: ja, 't is eigenlijk nog niet eens 't belangrijkste onderdeel. We moeten 'n opdracht uitvoeren, waarbij we van offerte tot eindproduct werken, 't liefst met 'n 'echte' klant.. Ik heb 'toevallig' de opdracht binnen van 'n vader die leuke portretjes wil hebben van z'n twee dochters, haha! Jee, ik zie nu pas dat Dex alweer ruim twee maanden is.. Wat gaat dat toch hard zeg!!
@Sanka: dank je wel, altijd leuk! Ik vond de foto die de afgelopen keer gewonnen heeft (die dus niet bovenaan stond) ook echt schitterend! En soms zie je er ook foto's tussen staan waarvan ik denk 'hoe kom jij aan dertien stemmen?'
@Dior: over welke stapel luiers heb je het? Ik vouw om de dag ongeveer 15 luiers. Heb er bijna 200 gevouwen gezien de inlegluiers. @MissFlower: wat een mooie foto´s zeg. Je dochter is een fotomodel in spé! Geweldig! Ik heb een beetje met de tijd geschipperd. Gevolg was wel dat er een halve fles bleef staan. Nou jammer dan. Vannacht kwam ze om vier uur en heb ik gelijk maar een fles gehaald. Als ik wilde zou ze zo weer in slaap zijn gevallen, maar dan zou ze om vijf uur wakker zijn geworden. Maandag voor het eerst naar het CB. Gelukkig heb ik een hele fijne wijkverpleegkundige waar de jongste drie ook heen gingen. Mijn oudste ging naar een andere en die was van de schema´s. Mijn zoon liep te laat, sprak te laat enzovoorts. Werd ik heel onzeker van, zeker omdat hij mijn eerste was en ik nog maar 22 jaar was. Heel vervelend als je geen steun maar kritiek krijgt. De wijkverpleegkundige die ik nu heb heeft mij vooral met mijn jongste dochter geholpen (die boven Roanna zit). Zij liep heel erg voor met haar ontwikkeling (lopen met 7 maanden, eten met een lepel met 4 maanden, kruipen met 6 maanden... discussie voeren met moeders met 16 maanden). De wv kon ongeveer voorspellen wat mij te wachten stond en dat was wel heel fijn. Ik ben blij dat ze nog steeds op het CB werkt. Jullie nog een hele fijne avond gewenst!
O, wat heerlijk als je 'n fijne verpleegkundige hebt zeg! Klinkt goed! Hier ook zo'n draak helaas. Ik ga ook niet naar haar toe, ik vertik 't!
Nou nog maar eens alles typen net was alles ineens weg grrrr. Of het staat er dadelijk ineens 2x :s @Mijkeltje Dex is nu vandaag 2 mnd 2 wk en 2 dg De tijd vliegt en ik ben er blij mee, zodat Dex snel geen last meer mag hebben van zijn maagje en darmpjes. Komt dat even goed uit die opdracht Ik heb ook op je gestemd @mamma van vijf Ik bedoelde de vorige stapel luiers, maar goed als je om de dag moet vouwen... Fijn dat je een vertrouwde wijkverpleegster hebt bij het CB. zelf eten met de lepel met 4 mnd is heel snel en ook dat lopen al met 7 mnd whow. Moest ook even lachen discussie's voeren met moeders met 16 mnd hehehe zie het al voor me zo'n kleintje die alles beter weet. @All Ik heb op marktplaats onze oudste kat gezet en er heeft ook iemand op gereageerd. Ze is altijd al bang geweest als er bezoek was enzo dus het is moeilijk haar bij een ander baasje te laten wennen. Maar sinds Dex er is plast ze minimaal 1x op de bank, plus dat ze zich zo vaak in een hoek laat drijven door onze kat Mischa en we moeten ze apart opsluiten als we werken zijn, anders ligt er soms wat druppels bloed van het vechten. Nu met dat plassen erbij denk ik dat het voor haar beter is ergens waar geen kinderen zijn en geen andere huisdieren. Zodat ze relaxt kan leven en niet grotendeels opgesloten hoeft te blijven en rust heeft. Maar ook voor Dex dat hij straks niet in de plas kruipt zit.... Het is een moeilijke beslissing geweest maar ik denk dat dit het beste is .... Ik merk aan Dex dat hij zelfstandiger wordt met zijn handjes en alles vastpakken, begint gericht te grijpen. Vandaag en gisteren heeft hij meer geslapen dan normaal, is ook wel goed voor hem. En hij wilde zijn laatste fles gisternavond al om 21:30 daarna heeft hij geslapen tot 6 uur! Ik geef hem nu half hypo alergeen friso en half normaal standaard en het gaat godzijdank iets beter hopelijk blijft het zo of wordt het nog beter.
@dior: oh wat lekker dat hij zo goed slaapt. En pakt hij ook al dingen dan of bedoel je bijv je vinger als je die bij hem houdt? kyran zit nu steeds op zijn vuistje te sabbelen.. volgens mij gaat ie straks duimen ofzo haha en wat zielig van je kat zeg! altijd moeilijk zulke beslissingen.. gelukkig zijn katten niet zo gehechten aan mensen dus zal vast gauw wennen bij een ander gezin maar voor jullie is het niet leuk natuurlijk! @mamavanvijf: je hebt toch ook van die kant en klare broekjes waar je alleen een inlegger in hoeft te doen.. vind je dat niks? @cb: ik heb hier een hele leuk wijkverpleegkundige.. kan echt met haar lachen soms.. ze moest ook best wel lachen toen ze hoorde hoe lang en zwaar hij al was haha
Goede morgen! Even niet meer geweest, maar we waren druk in huis met de badkamer veranderen Hier gaat alles prima.. Vannacht heeft ze geslapen vanaf 23.30 - 7.00 Ik had de wekker al om 5.30 gezet maar ben na het uitzetten zo doorgeslapen en blijkbaar lag ze zelf ook nog heerlijk te slapen. Nu ligt ze alweer een tijdje in haar eigen bedje te slapen.. Gisteren avond had ze echt last van krampjes.. zo sneu. Uiteindelijk zijn we samen in slaap gevallen op de bank, lekker warm onder de dekens. Na haar laatste voeding hebben we haar in bed gelegd en gelukkig heeft ze geen last gehad van krampjes. Mijn man en ons oudste zoontje zijn nu op weg naar de visbeurs samen met mijn broertje.. Ben benieuwd hoelaat ze daar van terug komen die mannen @ missflower: wat een mooie foto's ... vooral die van danisha vind ik leuk. @ mijkeltje: ik heb ook op jou foto gestemd Ik kan opzich wel goed overweg met de mensen van het cb maar ik vind er 1 wel zo apart... @ dior: ahh wat sneu... lijkt me idd een moeilijke beslissing.. maar soms moet je gewoon. FIjn dat dex zo goed slaapt..en leuk zeg dat hij al lekker gericht begint te grijpen. @ mama van 5: fijn dat je een fijne wijkverpleegkundige hebt zeg.. ooo het is tijd om te voeden.. ze word wakker dus ik ben er weer vandoor... Doei doei