'' Late December 2009 mama's ''

Discussie in 'De mama's' gestart door mama 1984, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Van de tweede is de vloeistof dikker, dus die is ook vervelender... Wat 'n bikkel, die Luuk van jou! :) Heb je nog mee moeten huilen? ;)

Hanne is wel wat miemelig, maar ik kan niet zeggen 'goh, ze is miemeliger dan normaal rond deze tijd'... Uiteraard hou ik 't in de gaten, maar vooralsnog gaat 't uitstekend..

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @mijkeltje
    Heb niet mee moeten huilen maar dat scheelde niet veel. Luuk heeft trouwens net wel een uurtje gehuild van de pijn aan zijn beentjes. Heb hem tochmaar een zetpil gegeven en nu gaat het wel weer.

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hier precies 'tzelfde... Hanne had toch ook wel erg last ervan, dus die heeft 'n halve zetpil gehad. Daarna heeft ze heerlijk in de draagdoek tegen me aan zitten kwijlen... :)

Nu begint ze weer wat te piepen..

En hier scheelde 't ook weinig hoor, qua meehuilen.. :D

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik mocht een hele zetpil geven van het cb. :) Het gaat al wat beter met Luuk. Alleen als hij even heeft stil gezeten en hij beweegt weer dan doet het pijn.

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen!

Nou gisteren naar de tandarts... brr heb in iedere geval 1 gaatje en 1 vulling moet opnieuw omdat die iets is afgebrokkeld.
    Maargoed het moet tocht gebeuren.
    Had eerst voor morgen een afspraak maar ik ben ineens heel erg verkouden met een verstopte neus dus ademen is nu lastig vandaar dat ik de afspraak maar even heb verplaatst.
    Word anders ook niet echt makkelijk ademen ;)
    Mijn man moet zijn 4 verstandskiezen laten trekken...
    Gelukkig hoef ik dat niet meer, van mij zijn er al uit :).
    Gisteren avond nog kraambezoek gehad... is erg laat geworden maar was wel heel erg gezellig.
    Vandaag lekker een niks doe dag geloof ik hahaha.. ben niet van de bank af te krijgen :p

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @cb: vandaag is kyran ook weer gweest. Voor de 2de keer zijn prikjes gehad en net als vorige keer heeft hij er geen last van.. Hij is nu 65 cm en 7930 gram! Ze zei al dat het gewoon een grote jongen is. Hij is niet te zwaar/dik want verhouding klopt alleen voor zijn leeftijd is hij gewoon groot. Verder heeft hij een voorkeurshouding dus moet nu er op letten dat hij meer naar links gaat kijken/liggen. Dus op de andere arm voeden en andersom op de commode en in bedje beetje op zijn zij met handdoek er onder.. hoop maar dat het helpt

@mama1984: bah tandarts.. ik vind het ook niks maar moet ook weer afspraak maken. Weet zeker dat ik gaatjes heb want af en toe wel wat last van kiezen. Ik moest eigenlijk in aug. al heen maar was toen ja zwanger dus wou ik niet..

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ missflower: jee wat een groot mannetje al zeg..
    Ik moest ook al in september maar kon toen niet ivm dat plat moest vanwege de zwangerschap.

@all:
    Pfff voel me echt lamlendig door de verkoudheid... heb er erge hoofdpijn door.
    Maargoed... ff doorheen ;)

8. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Dus allemaal de eerste vaccinaties al gehad, Twan is volgende week ook aan de beurt, ben erg benieuwd hoe hij er op reageert. We wachten het af! Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar zijn gewicht,omdat hij de vorige keer zo'n halve kilo per week aan was gekomen. Heb het idee dat het nu wat langzamer gaat. Er komt steeds meer ritme in het voeden, probeer het ook uit te stellen tot om de 4 uren en dit lukt aardig! Daardoor komen ook zijn darmpjes wat meer tot rust, dus al met al gaat het goed hier!
    @Mama1984, hoop dat je snel opknapt, maar goed aan de vitamientjes en rustig aan!
    @Missflower, idd een groot mannetje, denk dat Twan ook die kant op gaat. En maar even goed op zijn houding letten,kan veel narigheid voorkomen!
    @Sanka & Mijkeltje:Hoe gaat het nu met de beebs? Hebben ze vannacht een beetje kunnen slapen of nog steeds pijn? Hadden ze ook last van verhoging trouwens?

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @juttel
    Na de zetpil was het eigenlijk over. Hij heeft snachts ook gewoon goed geslapen. Alleen wat minder gedronken.

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou kyran hoeft niet meer naar de kinderopvang! ik heb straks alleen avonden en maar 1 ochtend per 4 week. YES!!

hier weer goede nacht gehad.. hij sliep gister rond half 9 en kwam om 02.00 en daarna rond 7.00.. ik was toen al weer op weg naar me werk.. heb een drukke ochtend gehad bah! de avonden zijn stuk rustiger gelukkig

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ all: goede middag!
    Pff wat een rot nacht gehad zeg... ben echt gebroken.
    Heb hoofdpijn en de snot loopt letterlijk mijn neus elke keer uit bleggg.
    Iedereen hier thuis is verkouden.
    de 2 jongste liggen nu op bed, zo maar even wat in huis doen als ik de puf heb en anders maar hangen op de bank ;)

@ missflower: Dat je dat leuk vind alleen avond diensten, ... ik heb dat liever niet..
    Ik zou het voor mijn man niet echt leuk vinden namelijk want dan zou hij thuis komen en ik de deur al uit zijn of net weg gaan... ik hou het daarom liever gecombineerd.

@ juttel: zo te lezen gaat het prima bij jullie, lekker hoor!

12. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Missflower, fijn dat Kyran niet naar de kinderopvang hoeft en zeker ook fijn dat jij het zo voor elkaar hebt gekregen qua werk zoals je graag wilt! En lekker he die nachten die steeds wat langer worden. Ben het even kwijt hoor :),maar gaf je ook borstvoeding?
    @mama1984.dus nog steeds snotterdesnotter....bah! Maar lekker op de bank hangen dan!
    @Sanka, blij dat het weer goed gaat met je mannetje! Achteraf dus meegevallen allemaal,toch?

Het gaat idd wel goed hier. Af en toe nog wat last van krampjes en vandaag weet Twan het even niet te vinden. Vast een 'sprongetje'. Hij slaapt veel en als ie wakker is weet ie niet of ie moet huilen of lachen... Grappig en zielig tegelijk. Vandaag daarom maar lekker rustig aan gedaan.

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @Juttel: thanx ben er idd blij mee! ja ik geef nog steeds bv. Dus misschien een sprongetje? tot nu toe nog niet echt iest vernomen daarvan.. ja hij heeft wel eens een mindere dag.. nou ja het mooie er aan is dat ze daarna vaak wat nieuws kunnen!

@mama1984: valt reuze mee hoor! ik werk bijv 1 week wel 5 avonden maar die week daarop maar 1 ochtend en die 2 weken daarna ook beide maar 2 of 3 avonden dus prima te doen! het is van 18.00 tot 23.00 en het werk is veel minder zwaar en ik ga meer verdienen. Hoeft de kleine niet naar de kinderopvang en kan ik me oudste straks zelf halen en brengen naar school. HEERLIJK!

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ missflower: Prima toch... je moet doen wat jullie het prettigst vinden.
    Wij hebben het er ook wel eens over gehad, maar wij vinden het niet prettig.
    Dat zou bij ons ook betekenen dat een van ons vaak alleen aan tafel zit met het avond eten en wij vinden het belangrijk met het hele gezin aan tafel te zitten.
    Scheeld denk ik ook omdat ik mijn moeder heb die op de kinderen past.. is duserg vertrouwd en voelt dan gewoon heel goed.
    Misschien zou ik het ook wel anders doen als mijn kinderen naar de opvang moesten.

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja dan zou ik ook liever wisseldiensten hebben hoor! maar ik heb mijn ouders op minimaal 1 uur verder wonen dus die optie is er niet.. alleen kinderopvang helaas maar danisha vind het super dus die blijft 2 middagen gaan dat laatste jaartje

16. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @All Sorry dat ik een paar dagen niet ben geweest, maar de moeder van een van mijn beste vriendinnen is vorig weekend overleden. Moet er nu even voor haar zijn. En ben veel met Dex bezig. Probeer in het weekend weer te komen. Morgen is de crematie

17. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @dior: jee zeg, heeeel veel sterkte!

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    sterkte!

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Dior: Sterkte!!

@All: sorry dat ik zo lang niets heb laten horen.. Ik ben druk in de weer met m'n portfolio etc, omdat ik dinsdag hoop af te studeren aan de vakopleiding van de fotovakschool. Yeah!! :D

'k Heb het daar nogal druk mee, zeker icm met kids, man en huishouden..

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dior

sterkte

Deel Deze Pagina