weer even een rustig moment hier zie ik.. was vandaag niet thuis. we zouden de verjaardag van mijn broer vieren maar helaas is daar wat tussen gekomen dat niet zo leuk is maar goed kan er helaas verder niks over kwijt.. maar goed even heel iets anders: Kyran lacht met geluid af en toe sinds gister! zo grappig en schattig! nog maar een dikke week en dan is hij alweer 3 maanden.. waar blijft de tijd zeg?? maar vind het heerlijk hoor! maar ik ga slapen, ben moe! weltrusten
Hallo Allemaal, Nou nog een weekje en ik moet weer beginnen met werken. Echt verschrikkelijk. Luuk moet vier dagen naar de oppas. Ik ben nu al aan het kijken of dat strakjes echt geen drie dagen kunnen worden. Moet natuurlijk wel kunnen kwa centjes. Ben nu al bang dat het me niet gaat lukken zoveel dagen. En wil toch wel een vrolijke mama blijven. Sorry voor mijn zeur berichtje. Wie moet nog meer over een week werken?
@Dior, Sterkte...hoe is het met je? En met je vriendin? @Missflower,Leuk hoor dat Kyran al met geluidjes gaat lachen, de tijd gaat inderdaad zoooo snel!! Maar ook erg leuk om de ontwikkelingen van zo dichtbij te volgen. @Sanka, over een week alweer werken, ja de tijd gaat ook bij jou snel. Kan me voorstellen dat je 4 dagen werken wel veel vindt. Maar het lijkt me ook wel lekker om weer eens met wat anders bezig te zijn. Kun je juist een vrolijke mama zijn omdat je dan alle tijd aan je baby wil geven als je er wel bent! Maarja ik heb makkelijk praten, hoef niet aan het werk straks. Zou het wel willen, maar is zo lastig hier omdat mijn frans niet goed genoeg is. Twan begint nu echt zijn handjes te ontdekken, zo leuk, heel geconcentreerd aan het kijken wat zijn handje doet en leuk tegen dingen aanslaan. Vraagje, hoe vaak poept jullie baby? Twan heeft nu om de dag een flinke poepluier. Zo maar even lekker naar buiten het zonnetje schijnt hier heerlijk! Maar eerst even wachten tot de wasmachine klaar is. Fijne dag!
@Juttel Ik zou heel erg graag de hele dag thuis blijven bij Luuk. Maar dat gaat niet. Luuk heeft ook zijn handjes ontdekt. Hij zuigt er vaak heel erg hard op hahaha Luuk poept 1 of 2 keer per week. Hij krijgt bv.
Goede middag.. * ff klagen *.. ben weer snot verkouden maar heb er dit keer ook pijn bij... waarschijnlijk bijholte ontsteking. Moet nu eerst proberen met neusspray en als dat niet werkt dan moet ik even contact opnemen met de huisarts. Ben er gewoon niet lekker door omdat de pijn doorstraald naar mijn kaak en hoofd. Maargoed zal vast een keer weer overgaan,.. ben sinds deze zwangerschap en erna echt aan het kwakkelen. Het is even niet anders.* klaar met klagen * Wij zijn gisteren naar Ballorig geweest met de kinderen. Ze hebben enorm genoten. We hebben mijn nicht en haar man en dochter ook meegevraagd. Was erg gezellig. Daarna is onze oudste met hun meegegaan en heeft daar nog lekker gespeeld en gegeten. Ondertussen kregen wij nog kraambezoek. Daarna moesten we de oudste ophalen. Ik ben optijd naar bed gegaan (vanwege de pijn).. heb wel enorm slecht geslapen. Donderdag 4 maart is ons kleinste mannetje alweer 2 jaar... pff wat gaat het toch snel. Ik ga een Bumba taart voor hem maken... de cadeautjes hebben we al in huis. Aankomende zondag krijgen we nog kraambezoek en dan is over het algemeen iedereen geweest.. ik verwacht tenminste niemand meer.. Of ze moeten toch ineens opbellen. Ojaaa helemaal vergeten te vertellen... Onze trouwringen hebben we besteld ... We waren er al heel snel uit en we zijn er super blij mee. @ sanka: Ooo ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet leuk vind om weer aan het werk te gaan. Bij de gedachten dat ik straks ook weer moet kan ik al zo huilen. Maargoed het is niet anders. @ juttel: Ons meisje poept ook 1 a 2 keer per week ongeveer.
Hallo dames... Tsja, ik heb als fotograaf zijnde niet aan de lopende band opdrachten en daarbij, als ik opdrachten heb, dan is dat vaak 'n dagje fotograferen en de rest kan ik thuis doen, dus ik ben in principe gewoon lekker thuis bij de kids.. Lijkt me heel moeilijk, als je liever thuis wil blijven, dat je dan tóch aan 't werk moet... Qua poepen: Hanne heeft elke dag wel 'n fikse poepluier; ze krijgt KV. Zij ontdekt trouwens op dit moment vooral haar vocale mogelijkheden. Ze is allerlei geluidjes aan 't maken en luistert daar zelf zeer geïnteresseerd naar. En d'r voeten vindt ze ook leuk, vooral omdat ze met die twee tegen d'r speelding in d'r box kan trappen. D'r handjes vindt ze vooral interessant als zuigobjecten..
Balen trouwens, dat je je zo beroerd voelt mama1984!! Maar wel weer erg tof dat jullie geslaagd zijn voor jullie trouwringen!!!
@mama1984: alweer 2 jaar leuk zeg! nog maar eventjes dus leuk he die voorbereidingen.. mijn dochter wordt 19 maart 3 jaar dus ook al bezig hier haha @sanka: kan me voorstellen dat je het niet leuk vind om te gaan werken.. hopelijk valt het allemaal wel mee en je geniet idd weer extra als je dan thuis bent wbt poepen: hier wel minimaal 1x per dag maar soms wel vaker en ik geef bv
wat poepen jullie kindjes dan weinig of niet?? of poept die van mij zo veel haha.. moet zeggen dat het nu sinds 2 weekjes wat minder wordt maar volgens mij sowieso wel elke dag 1 met mischien een uitzondering een dag niet. Ik heb deze week 5 avonden en vanavond is me eerste sinds vorig jaar juni ofzo dus heb er wel zin in hoor.. Zal wel even weer wennen zijn maar hoop dat kyran een beetje goed slaapt want ineens word hij wakker rond half 12 en dan weer om half 3 en dan weer rond 6en.. dat doet ie sinds eergister en daar zit ik niet zo op te wachten eigenlijK! ik gaf afgelopen dagen grotendeels via de borst de voeding dus heb vandaag weer via de fles gedaan en even kijken of het toevallig daar aan ligt
Ik vind dat Luuk weinig poept inderdaad met zijn 1 a 2 keer per week. Maar dit schijnt normaal te zijn.
Hoi Hoi, Mijn oudste poepte om de dag ongeveer toen hij klein was en mijn middelste elke dag hahaha en het waren dan ook vaak spuitluiers... de rompers vlogen er doorheen Ons meisje poept vergeleken met hun ook erg weinig.. Maar is niet erg volgends het CB.. mag zelfs 1x in de 10 dagen zijn vertelde ze daar.
hihi leuk al die poep reacties ! Er zit niet echt een lijn in bij onze ukjes dus, iedereen poept wanneer hij/zij wil! Ander vraagje over luiers. Vind het namelijk maar lastig te ontdekken wanneer ze een andere maat nodig hebben en wanneer je moet overstappen van de new baby op de babydry of active fit? Wij gebruiken het merk pampers. Nu steeds newbaby nr 2,maar qua kilo's zou hij ook al bijna nr 3 passen. Ook alvast maar een pak babydry gekocht voor als hij langer gaat doorslapen, daar is de babydry voor toch? Nouja we doen maar wat hahaha! Morgen de eerste vaccinaties, ben benieuwd hoe Twan reageert!
@juttel Ik gebruik nu al nummer drie van pampers maar vind ze nog wel groot. Ze passen wel maar vind ze gewoon groot. Heel veel succses morgen met twan. @all Was vandaag bij het cb om weer eens te wegen waren er gewoon drie van die ukkie baby's. Ik dacht echt bij mezelf wat is Luuk dan toch alweer groot zeg. Wat gaat de tijd toch snel. Ik zit er echt over na te denken om toch maar drie dagen per week te gaan werken wil vier dagen eigenlijk niet eens proberen. . Weet eigenlijk helemaal niet of het kan. Maar goed het bedrijf gaat eind dit jaar verhuizen naar Ede en weet nog niet eens of ik wel mee ga. Elke dag met de bus en trein (ik heb nog geen rijbewijs) anderhalf uur heen en anderthalf uur terug echt niet dus he. Ze willen waarschijnlijk mij rijbewijs betalen maar dan moet ik tekenen dat ik daar drie jaar moet blijven. En dat weet ik nu ook niet of ik dat nog wil. Eerst was mijn werk echt alles en nu kan het me echt gestolen worden.
Jups, nogal... Iedereen druk in de weer met de beebjes, denk ik... Ik ben trouwens dinsdag afgestudeerd!
Gefeliciteerd Mijkeltje!! Zal even verslag doen van de vaccinaties... Twan had er namelijk behoorlijk last van. Erg zielig, was de hele middag veel aan het huilen met af en toe een hazeslaapje tussendoor. Om 3 uur maar een paracetamol gegeven ook al had hij geen koorts. Gelukkig hielp dat wel iets. Rond 5 uur moest hij weer drinken, maar omdat hij zich niet lekker voelde wilde dit niet echt... later weer geprobeerd,maar ondertussen stonden mijn borsten aardig op spanning. Dus de melk spoot eruit en dat kon hij op dat moment niet echt aan....zo zielig. Wel watbinnen gekregen, maar niet echt lekker gedronken. UIteindelijk heb ik met de hand er maar melk uit gekolfd en daarna kon hij heerlijk rustig drinken. Om 22.15 naar bed en vanmorgen om half 8 (!!!) heb ik hem maar uit bed gehaald. Heerlijk zo'n nacht! Het lijkt erop dat hij zich weer een stuk beter voelt vandaag. Zal wel een slaapdagje worden, slaapt nu alweer namelijk!
Goede middag, Hier een drukke dag vandaag..mijn kleinste kereltje is vandaag 2 jaar geworden .. Wat gaat het toch snel zeg! Helaas hadden we peg met zijn cadeau die we gisteren nog in elkaar wilde zetten.. we miste allemaal onderdelen dus konden hem vanmorgen alleen 2 kleine cadeautjes geven. Voelde me enorm schuldig, maarja gelukkig heeft hij er nog geen benul van. Ik heb even me moeder gevraagt om even op te passen en ben er vanmorgen direct naar de winkel terug gegaan. Pas na de derde doos die zat opengemaakt had ze een compleet pakket...he he !! Nu nog even straks als hij slaapt hem in elkaar zetten (houten garage) en dan krijgt hij hem vanmiddag. Nou ik ga even voeden en dan weer richting school! @ mijkeltje: gefeliciteerd! @ juttel: ahh gos , echt zielig
@mama1984: nog gefeliciteerd met je zoontje!! en idd balen van het cadeau.. zou ik ook niet tegen kunnen @juttel: oh wat zielig zeg. Wel laat daar de eerste prikjes of niet? hier gelukkig geen reacties gehad erop @mijkeltje: GEFELICITEERD!!!!!!!!! @sanka: en hoe groot/zwaar is hij nu dan? Hier mijn mannetje alweer 3 maandjes oud! hij rolt nu steeds op zijn zij en wil verder maar lukt nog niet.. verder pakt hij steeds gerichter dingen en lacht lekker veel!