@ gwendo: Nou dat is toch fijn om te horen .. hoord er dus allemaal bij @ all: Hier even een baal moment. We hadden iemand die foto's wilde maken, maar die heeft dus niet door gehad dat ze ook foto's op locatie moest maken. Ook vroegen wij haar wat ze er voor wilde hebben, dit wist ze niet...we mochten zelf wat bedenken. Ondertussen al een paar weken later....zei mijn zusje tegen haar dat het ook om locatie foto's gaat en dat wil ze dus niet doen. Het bedrag wat we haar wilde geven vond ze nu ook te weinig en ze vroeg zich af hoelang ze er moest zijn zodat ze even kon kijken wat ze er voor wilde hebben. En dat terwijl we haar dus gevraagt hebben wat ze ervoor wilde hebben en we dus ook hadden aangegeven van hoelaat tot hoelaat wij haar dan nodig hadden.. Dan heb ik het al met die gene gehad hahaha...ben er saggie van aangezien we al in december die dingen hadden aangegeven. Mijkeltje, anders had ik jou wel gevraagt.. jou foto's zijn echt prachtig...maar dat is boven ons budget , dus dan houd het op. Verder gaat het hier wel goed... Alleen is mijj middelste niet helemaal in orde... eergisteren avond veel overgegeven , hij heeft zelfs bij ons in bed geslapen omdat hij zo aan het spugen was... hij bleef in de nacht namelijk ook door gaan. 's morgens kwam er nog wat uit maar 's middags bleef het erin. En gisteren avond ging hij weer .. vanmorgen ging het wel weer goed dus ik ben benieuwd. Verder geen koorts ofzo en ook is en blijft hij erg vrolijk.
@mama1984: dat is dan wel even balen ja! fotograaf vinden is niet makkelijk helaas.. beterschap met je zoontje! @all: nou gister heeft kyran voorlopig zijn laatste prikjes gehad en is weer goed gekeurd haha.. jeetje hij is al 67,5cm en 8,9 kilo! Wat een reus he! maar zoooooo'n heerlijk manneke! lacht de hele tijd en slaapt perfect zelf steeds in zijn bedje. heerlijk!
@mama 1984 3 mnd lekker he Je hebt gelijk dat je ook nog bij andere winkels gaat kijken, je kunt altijd terug gaan.Wat vervelend met die fotograaf terwijl jezo duidelijk bent geweest. Hopelijk is dit probleem gauw opgelost.En heel veel beterschap voor de middelste! @Gwendo Gebruikt je ook nutriton van nutrilon door de voeding voor de reflux? Dex heeft er veel baat bij. @MissFRlower lekker he dat lachen met geluid Ik smelt dan helemaal weg. Hoe was het bij de CB gegaan....Lees het al Zo hij groeid goed. @All Dex is vandaag op controle geweest voor zijn reflux. Hij is nu 63 cm groot en weegt 6660 gram. Hij moet over 3 mnd pas weer terug en dat is misschien de laatste keer. Oh en hij mocht op potjes over gaan, stiekem klrijgt hij deze al 3 wk haha
@ Dior: Dex doet het dus super! fijn hoor! Vanmiddag ging mijn oudste voor het eerst met een vriendje van de bassisschool spelen. Het zijn elkaars beste vriendjes maar ze vonden het alle 2 heel erg spannend. Even bleef hij dicht bij mij, maar al gauw kwamen ze alle 2 helemaal los... en uiteindelijk was het toch echt tijd om naar huis te gaan, maar dat wilde hij niet. Dus bood de papa van zijn vriendje aan dat hij wel mocht blijven eten. Nou dat vond hij geweldig... 's avonds zijn we hem weer gaan ophalen en hebben nog even bij hun thuis zitten kletsen.. Leuke mensen, erg gastvrij. Mijn oudste was alleen vandaag ook niet helemaal lekker.. toen we daar waren heeft hij wel 3 keer echt waterdunne ontlasting gehad.. het was meer water dan ontlasting wat je zag en het spoot er letterlijk uit. Het was net of hij aan het plassen was, zo'n straal (sorry, beetje vies verhaal hahaa) Hopelijk hebben we hier thuis niet last van een beginnende buikgriep ofzo. Mijn middelste heeft vandaag gelukkig niet meer overgegeven..
@dior: dus je bent al begonnen met hapjes en hoe vind hij het? ik heb paar dagen terug ook paar hapjes wortel gegeven maar was nog geen succes haha @all: nou vanmorgen zag ik wat vlekjes op kyrans benen en gezicht en het werd steeds erger.. op gegeven moment zat hij er onder en werd dik enzo.. dus uurtje geleden mee heen geweest en ze weten niet zo goed wat het is.. het lijkt op een kinderziekte.. ze hebben een foto gemaakt en mailen ze naar een kinderarts en ze bellen als ze meer weten.. was niks ernstigs maar ze wouden het toch weten en ik natuurlijk ook.. de kinderziektes zien ze bijna niet meer omdat ze ingeeënt worden daarvoor.. hij drinkt en eet goed en geen koorts dus ik ben benieuwd
@mama1984: wat balen dat je zo'n gedoe hebt met 'n 'fotograaf'. Sorry, maar iemand die zo handelt is in mijn ogen iemand die toevallig 'n dikke camera heeft gekocht en meer niet... 'k Ben stiekem trouwens wel benieuwd wie 't is, of 't iemand is die ik ken, haha.. (O, af en toe vind ik mijzelf zo erg! ) Zelf weet ik ook zo gauw geen collega's die onder die grens zitten, anders had ik je die natuurlijk even getipt.. Wat ik mensen met 'n lager budget nog wel eens aanraad: kijk eens op een fotografieforum als eosdigitaal.nl. Daar zitten genoeg hobbyfotografen met talent, die voor weinig wel 'n reportage willen doen.. Kijk, bruidsfotografie is 'n vak apart en natuurlijk haalt 'n hobbyist het niet bij 'n prof, maar dan zou ik zelf liever iemand hebben die écht van fotograferen houdt, dan iemand die denkt even makkelijk een paar honderd euro te verdienen. @all: ik heb jullie een beetje verwaarloosd, sorry.. Druk in de weer geweest met kids, sociaal leven en 'n fotoalbum, dus 't schoot er bij in alles bij te houden... @zieke kotertjes: hoe is 't nou met alle kinderziektes en spugerijen? Altijd akelig als je kind zich zo ziek voelt! Hier gaat alles goed. Hanne groeit als kool en doet 't helemaal top en ook met Noah loopt alles voorspoedig. Wel apart toch hoe kinderen kunnen verschillen. NOah was op de leeftijd van Hanne echt 'n allemansvriendje, terwijl Hanne zelfs een tijdje ernstig naar Toon blijft kijken als ze 'm ziet, zo van 'ik ken jou, maar ik ben 't even kwijt...' Oma leverde tot voor kort huilbuien op en eigenlijk was alleen ik een reden tot lachen.. Heel apart..
@mama 1984 Leuk he als ze voor het eerst bij een vriendje gaan spelen die reactie geweldig Gelukkig gaat het al iets beter met de middelste. Jammer dat de oudste nu weer zo ziek is, beterschap voor de zieke daarzo. @MissFlower het fruit vind hij heerlijk, de wortel eet hij ook maar iets minderenthousiast. De sperciebonen heb ik nog niet proberen te geven, bang dat het teveel smaakjes in een keer zijn Wat zielig die vlekjes met Kyran, gelukkig eet hij wel goied en heeft hij geen koorts. Hopelijk zijn die vlekjes gauw weg cherm. @Mijkeltje Ik zou ook eens aan het fotoalbum moeten beginnen. We begrijpen wel dat je het drukt hebt hoor Zo zie je maar dat elk kind weer zijn eigen karakter heeft, al zijn ze zusjes van elkaar.
@all: nou ben bij de huisarts gweest en die wist het eigenlijk ook niet. Samen met een collega hebben ze even gekeken en ze vonden het lijken op een kinderziekte. Hij had even een foto gemaakt en door gemaild naar een andere arts omdat ze zelf ook wel graag wouden weten wat het kon zijn ook al wisten ze wel dat het niet iets ergs was ofzo. Later belde hij weer en ze dachten dus wel aan een kinderziekte of allergische reactie. Ik moest het even aankijken en als het niet wegging dan werd hij onderzocht. Nou maar hopen dat het weggaat! dat arme kind kon net nauwlijk lachen/huilen omdat zijn wangen zo opgezwollen zijn.
Hallo Allemaal, Nou heb een tijdje hier niet meer geschreven. Ik heb het erdoor vanaf volgende week hoef ik nog maar drie dagen te werken jippie. Lekker vier dagen bij mijn mannetje zijn. Hoe is het met jullie allemaal en natuurlijk jullie kindjes.
@MissFlower Nou daar ben je dan mooi klaar mee dat ze het niet weten. Cherm hoeplijk is het echt heel snel weg arme Kyran. @Sanka Nou dat is super nieuws
Sinds een paar weken hebben wij een nieuwe computer. Kon ik dit forum nergens meer vinden? Heb mij rot lopen zoeken en googlen. En dan opeens zo'n breinwave.... had een mailtje gehad. Stom... maar goed, ik heb het weer gevonden. En dat om eigenlijk alleen maar te vertellen dat ik ga stoppen met dit forum8)8) Ik heb er de tijd niet meer voor. Het gaat allemaal heel erg lekker, Roanna slaapt al weken tot half zeven/acht 's ochtends.. dus heb niets te klagen. Het gaat jullie allemaal goed! Liefs, Nathalie
@mama van vijf: ik kan 't me voorstellen hoor.. Ik merk ook dat 't eigenlijk te druk heb om fatsoenlijk bij te houden hoe 't met iedereen gaat... (ik ben meer 'n hyver, @all: voeg me gerust toe: mijkejonkman.hyves.nl) Ik blijf je blog volgen...
@Mijkeltje: Leuk dat je mijn blog blijft volgen. Ik doe niet aan hyves, jammer dat je met je blog stopt, vond ik namelijk leuk om te volgen.
@sanka: wat fijn dat je nu 3 dagen kan gaan werken! @all: nou zoals jullie misschien al hebben gelezen had hij dus netelroos en niet zo'n beetje ook! maar hij heeft nu 3x een kwart tabletje gehad en het is al zo goed als weg.. ben zo blij!!!
@missflower, Ben blij dat het beter gaat met Kyran. Ik was erg geschrokken van de foto's. Ik zou wel even flink gaan klagen bij je huisarts dat hij je zomaar heeft weg gestuurd. :x @mijkeltje Volgens mij heeft iedereen een beetje last ervan om alles te kunnen bij houden. @mamavanvijf Als je dit nog leest. Heel veel sucses met alles. @all Heerlijk aan komende week maar drie daagjes werken. Lekker bij mijn kleine man zijn. Het gaat heel erg goed met Luuk. Hij is nu vollop aan het grijpen naar dingen. Binnen kort mogen de opa's en oma's een dagje oppassen omdat mijn gastouder een weekje vrij heeft. Ben benieuwd hoe dat gaat. Voor mijn ouders is het heeel erg lang geleden. Ik zal wel een gebruiksaanwijzing maken. Wil natuurlijk wel dat het op mijn maniet gebeurt hahaha
@sanka: nou het was mijn eigen huisarts niet en deze dacht op gegeven moment ook aan netelroos.. vind het idd slecht dat ze hem dan gewoon weer naar huis had laten gaan terwijl hij nu met 1 pilletje weer beter is @all: zijn jullie alweer ongesteld? ik niet.. maar ik geef nu een combi van fles en borst en word steeds minder borst dus wie weet binnenkort? het is erg achteruit gegaan toen ik laatst buikgriep had en vind het nu wel best zo.. heb het mooi een tijdje kunnen doen maar vind ook wel lekker dat ik weer beetje meer "vrijheid" krijg
@mamma van vijf Jammer dat je stopt. @MissFlower foto's waar dan... ik heb ze gemist?...? Gelukkig gaat het nu wel wat beter. Ik ben al 2 keer ongesteld geweest, maar mijn borstvoeding was ook niet veel. @Sanka Fijn daat het zo goed gaat met Luuk, Dex grijpt nog niet wel als het voor hem ligt en stopt het in zijn mond. Maar als ik met een doek voor hem zwaai kijkt hij alleen maar ernaar haha @All Morgen mijn eerste werkdag weer... zie er tegenop Dex de hele dag te moeten missen. Ben ook nog heel erg moe.
@dior: ja bij baby en dreumes en dan: please kijk even mee rare uitslag.. succes met je werkdag morgen! over grijpen: sinds deze week pakt kyran ook het speeltje als ik die voor hem hou maar raakt hem wel al snel weer kwijt.. hij kan het nog niet echt vasthouden zeg maar. hij stopt het dan in zijn mond maar als ie valt dan is het weer klaar zeg maar.. ook heeft hij weer iets nieuws.. hij maakt steeds scheet geluidjes met zijn mond! en dat is niet handig met potjes haha ik geef sinds deze week wat hapjes wortel maar vandaag ging die bij elk hapje het weer uit spugen door die scheet geluidjes.. volgens mij vind ie het ook maar niks! @mamavanvijf: jammer dat je stopt maar begrijpelijk! succes verder
Hoi Hoi, We zijn hier druk in huis dus had even niet zo veel tijd. Ook nog niet echt terug gelezen.. De jongens hebben nu een stapelbed en hebben er gisteren voor het eerst in geslapen. Was natuurlijk erg gezellig zo voor het eerst samen dus ze hadden een hoop lol en sliepen later dan anders. Maar ook onze jongste zoon heeft er heerlijk in geslapen en is er niet uitgevallen ..(hebben een matras naast het bed, dus kan nu niets gebeuren) Verder hebben we een nieuwe bank dus het hele weekend waren we druk met dingen in huis vershauwen enzo. Nu alleen nog opruimen en spullen uitzoeken wat weg kan naar de kringloop of naar de stort. Maargoed dat is nog wel een heeel karwij haha Ons meisje heeft sinds zaterdag oorbelletjes. Hele kleine zilveren ronde knopjes (baby oorbelletjes) Ik denk dat de meningen hier heel erg zullen verschillen hierover, maar wij vinden het erg lief staan en hebben er goed overna gedacht. Mijn man weet het niet beter, is heel normaal van zijn vader zijn kant...daar doen ze het al direct na de geboorte (suriname). We kregen hele goede uitleg... natuurlijk was het huilen en erg zielig...maar ze was al gauw stil toen ik haar trooste. Ze heeft toen even geslapen en na het slapen was zo weer net zo vrolijk als anders! Afgelopen vrijdag heb ik mijn trouwjurk besteld .. hij is zo geweldig !!! Kan niet wachten tot hij binnen is.. @ missflower: jee dat was wat met kyran zeg. wel fijn dat je er dan nu achter bent. @ mama van 5: heel veel geluk gewenst met je gezin! jammer dat je ons gaat verlaten.. maar snap het wel. @ dior: oo ik kan het me zo goed voorstellen, lijkt mij ook vreselijk om weer te moeten beginnen. Zie er ook enorm tegenop, maar goed ik hem nog even tot 2e week van mei.