'' Late December 2009 mama's ''

Discussie in 'De mama's' gestart door mama 1984, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ missflower: Ik ga van het weekend denk ik beginnen met de kast uitpluizen van de jongens.. dus het duurt denk ik nog even voordat ik meer weet.
    maar laat het je weten ;)

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ missflower: ik ben er toch alvast aan begonnen.
    Ik heb eigenlijk niets meer in die maat, maar wel veel maat 80-86..
    Zowel broekjes, truitjes, vestjes en t'shirtjes.
    Laat maar weten of je interesse hebt.

@ all: Echt alle kamers in ons huis liggen overhoop, dat krijg je als je alles aan he opruimen en uitzoeken bent..
    Wel lastig als je niet tegen rommel kan zoals ik haha , maargoed ff er langs heen kijken.

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Hier is Luuk nu volop naar dingen aan het grijpen. Echt super leuk. Hij kletst ook hele verhalen. Super gezellig.
    Vind het heerlijk zo maar drie dagen werken. Nu krijg ik echt bijna alles mee. En volgens mij vind Luuk het ook wel best :D

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @sanka: nou mooi toch!!

@mama1984: ik heb al veel van die maat gekregen dus dan houdt het op.. bedankt voor het kijken

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    is goed hoor!

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @MissFlower scheet geluidjes haha. Dat is inderdaad handig bij het eten van potjes. Wat een leuke foto, je ziet echt dat hij nu veel bewuster van zijn omgeving is en wat er allemaal om hem heen gebeurd. Wit staat hem trouwens prachtig of dat nou komt door zijn lichte haartjes?

@mama 1984 Lekker dat je nog even thuis kunt blijven tot half mei. Hier ook al kleertjes opgeruimd en naar zolder gebracht. Wij doen ze wel weg, omdat er toch geen tweede komt we laten het bij Dex. Mijn zwangerschapskleding heb ik op markplaats verkocht heel groot pakket voor 20 euro iemand anders is er heel blij mee en voor dat geld heb ik iets voor Dex gekocht. De tandarts is ook niet echt mijn hobby, gelukkig heb ik al heel lang niks meer gehad. Maar heb nu wel het gevoel soms dat ik een gaatje heb. Volgende maand moet ik weer op controle.Hoe is het nu met je jongste zoon?

@Gwendo De luxe om helemaal thuis ze gaan zitten heb ik nu niet. Mijn man Roland zit nu hele dagen thuis en zorgt voor Dex. Ik ben op vrijdag thuis en werk dus 32 uur.

@Mijkeltjes De sprongen merk ik niet echt bij Dex wel als hij ineens wat nieuws kan, maar zie het niet aankomen. Vervelend dat Hanne zoveel last van de sprongetjes heeft.

@Sanka mij eerste werkdag dat afscheid nemen van Dex was verschrikkelijk, maar het was wel een opluchting dat ik hem bij zijn papa achter liet

@Juttel Fijn dat je terug bent, en fijn dat je zo'n leuke tijd in NL hebt gehad.

@AllHet weer werken viel behoorlijk tegen. De eerste ochtend had ik het moeilijkst. En ik mis hem ontzettend. Vind het wel een hele opluchting dat zijn papa de hele dag voor hem zorgt. Hij stuurt soms dan namens Dex mij een smsje haha zooo lief! Ook ben ik nog erg moe, maar goed we hebben lang weekend en daar ga ik van genieten. Dex heeft donderdag zijn 3e spuitje gehad, en hij huilde heel erg zoo zielig. Hij is nu 64 cm lang en weegt 6945 gram en zijn hoofdomtrek is 41 cm. Hij zit op de midden-lijn dus. Ze waren heel tevreden, met sommige dingen zoals zijn benen bijvoorbeeld lag hij voor en zijn handjes iets achter. Maar ze zei zo zie je maar dat elke baby zich anders ontwikkeld ik vind dat hij het heel erg goed doet. Ook mochten we hen langzaam wat aardappales en rijst bij zijn groeneten doen, omdat hij de potjes zo goed verdraagt en dan minder last heeft van de reflux. Hij kauwt ook al al heeft hij geen tanden haha.En klapperrrr van de dag Dex zij net pa-pa Roland hoorde het ook. Of het is toeval? Maar het was echt duidelijk en wij stonden er echt te kijken. Roland liep langs zijn box toen hij het zei.

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dior: hij heeft bruine haartjes en ook beetje licht tintje dus misschien staat daarom wit hem mooi?? haar word wel iets lichter nu.. heb nu paar x wat hapjes gegeven en tot nu toe vind hij banaan wel lekker haha

en wat fijn dat dex het zo goed doet! en ook dat hij al zo goed potjes eet dat is hier niet zo.. en hopelijk was het geen toeval en gaat hij nog veel vaker papa zeggen hihi leuk zeg.. kyran's hoofdomtrek is al 43,5 cm

@all: ik heb ook een klapper!!! kyran heeft geslapen van 19.30 tot 19.00!!!

8. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @MissFlower Zo dat is een betere hoofdomtrek :) van Kyran. Geslapen van 19:30 tm 19:00 snap ik alleen niet het is toch eerst 19 uur en daarna 19:30 :( ;)

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Dior: Netjes hoor het gewicht van Dex.. en leuk he dat geklets... het gaat dus prima met hem... heerlijk hoor!
    Met mijn middelste gaat het nu weer goed... niet meer gespuugd na de ikea.

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dior,

Het werken gaat wel wennen hoor. Tenminste bij mij haha. Wat leuk dat Dex al pa-pa heeft gezegt. Das al vroeg of niet?

@mama1984
    Wat fijn dat het weer goed gaat met de middelste.

@missflower
    Je zult bedoelen van 19.30 tot 07.00. ;). Das wel lekker hoor. Lukt dat wel met de bv? Of kolf je wel tussen door?

@Juttel
    Alweer een beetje gewent thuis?

@Mijkeltje
    Hanne nog steeds last van sprongetjes?

@all
    Hier gaat het super. Morgen lekker naar Opa en Oma. Mijn ouders zijn zo verliefd op Luuk. Luuk is hun eerste kleinkind. En ze hebben natuurlijk ook een speciale band met Luuk omdat ze bij de bevalling zijn geweest. :)

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    VROLIJK PASEN ALLEMAAL!
    Oh ja en niet teveel eieren eten. :D

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    vrolijk pasen!!!

Hier weer goede nacht gehad..Kyran lag er om 20.000 in en kwam om 3 uur en half 6 maar beide keren speen gegeven en uiteindelijk werd hij pas half 9 wakker! gaat de goede kant op!

13. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Allemaal leuke paasdagen gehad? Wij zijn zaterdag en zondag bij vrienden geweest en gister een rustig dagje gehad. Lekker!
    @Missflower, lekker he de hele nacht weer doorslapen! Twan doet dit ook al een tijdje, ligt er 's avonds wel wat later in, maar vanmorgen was het pas 8.15....heerlijk!
    @Sanka, ja ben alweer aardig gewend thuis, gaat altijd erg snel. Fijn dat je 3 dagen kon gaan werken en dat het goed voldoet!
    @Dior, vanaf wanneer ben je begonnen met potjes? Eerst fruit of groente? Hij groeit dus lekker,mooi zo! EN jee, nu al pa-pa! Is wel vroeg volgens mij!
    @All, vanmiddag weer voor controle en de tweede keer vaccinaties...Hoop dat Twan er deze keer minder last van heeft dan de vorige keer. Geef hem denk ik nu maar vrij snel paracetamol. We zullen zien!
    Fijne dag,is het bij jullie ook zo lekker zonnig?

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @juttel: ja heerlijk man! hij slaapt nu gewoon van 8 tot 8 zonder wakker te worden!! en hoe zijn de prikjes gegaan??

Mijn dochter is uit logeren en ben paar dagen vrij dus echt ff lekker hoor! want van kyran heb je totaal geen last en mijn dochter kan behoorlijk aanwezig zijn hahaha.. nou ga ff verder genieten hihi

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    dames ik ga ook met de andere club meeschrijven.. hier word momenteel bijna niet geschreven en vind toch wel leuk om beetje ervaringen te delen..weet niet of dit nog beetje actief blijft maar blijf in elk geval wel mee praten hier

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ missflower: dat is toch ook goed... is aan jezelf ;).. lief dat je het ons even zegt..

@ all: Schrijf ook niet zo vaak want ben over de dag gewoon druk..
    Heen en weer naar school, tussendoor mijn kleine meisje voeden (ik geef nog steeds de borst)
    Dus heb gewoon wat minder tijd..
    Maargoed zo hebben meerdere dat denk ik ;)
    Net mijn oudste van school gehaald, werd gebeld door de juf of ik hem op wilde halen want hij had gespuugd :(..
    Hij klaagt over buikpijn is witjes,..hopelijk toch niet hetzelfde als zijn broertje :(
    Nou ik ga hier even een luier verschonen..

17. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hoi hoi

Kom weer eens binnenvallen :D Hoe gaat het met jullie.

Sinds ik weer ben gaan werken, gaat het niet zo lekker...
    Veel gedoe op mijn werk, waardoor ik heb moeten stoppen met borstvoeding (geen goede kolfruimte, niet meer thuis kunnen werken). En later daar weer spijt van gehad, omdat mijn dochtertje heel hard ging huilen als ik met het flesje aankwam :(. Gelukkig gaat het nu beter, maar nog niet echt heel goed. Meestal moet ik haar in het wipstoeltje of met haar rugje naar me toe het flesje geven, anders denkt ze dat ze de borst krijgt. Ze is vorige week gelukkig wel weer 200 gram aangekomen.

Toen ben ik ziek geworden (griep en verkoudheid). En mijn meisje kreeg koorst van de prikjes, en werd daarna ook verkouden. Nu nog steeds maar gaat wel iets beter. Omdat mijn eigen verkoudheid ook maar niet over ging en erg moe ben, ben ik naar de huisarts gegaan. Zij zei dat ik ook overbelast ben en dus rustig aan moet doen. Toen ik dit aan mijn leidinggevende vertelde, zei hij dat ik elke dag toch maar even naar mijn werk moet komen. Hier kon ik mij niet in vinden, waardoor ik nu een conflict met hem heb.......en vooralsnog in de ziektewet zit totdat dit uitgepraat is met een derde erbij en dan moet ik mijn werk weer opbouwen.

Pffff ...sorry voor het lange verhaal.

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mama1984: mijn dochter was net zo zaterdag, spierwit en spugen. Gister ging het al beter. ze hoefde niet meer te spugen maar was nog niet de oude en 1 oog begon wat viezig te worden en vandaag zijn ze beide behoorlijk rood en viezig

@pelikaantje: he bah wat een ellende zeg! wel goed dat je voor jezelf opkomt maar hopelijk kom je er uit op je werk. jammer dat je met bv bent gestopt zonder dat je dat eigenlijk wou. hopelijk went ze gauw aan het flesje!

@all: hier inmiddels aan de fv en gaat echt super! hij krijgt nu 4 flessen van 210. Alleen in de ochtend af en toe een bv die ik nog in de vriezer heb liggen en soms leg ik hem even aan omdat ik dan nog wat harde stukken voel in mijn borsten.. de linker is volgens mij wel "leeg" maar de rechter is nog steeds cup groter!! voelt niet alsof er melk in zit.. hoewel ik hem vanmorgen even heb aangelegd want voelde wel wat stukken en dat is nu dus weer weg.. hoop alleen dat ik straks weer gelijke borsten krijg hahaha

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @missflower
    Waarom ben je met bv gestopt?

@pelikaantje
    Wat vervelend allemaal zeg bah. Hoe gaat het nu?

@mama1984
    Heel veel beterschap.

@all
    Hier zelf ook ziek dacht eerst borstontsteking. Koorts enz. Maar ben bang dat ik een keelontsteking heb. En mijn borsten nog steeds last hebben van de spruw. Dit terwijl het bij Luuk helemaal weg is. :$
    Vreemd ik ga zo even naar de ha. Misschien dat hij iets voor me kan betekenen.
    Ik geef nog wel bv en het gaat goed. Vind het snachts zo makkelijk.

20. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Net als iedereen, hier ook steeds druk met van alles (weet soms zelf niet waarmee, maarja...). Zal eerst even reageren:
    @Missflower, slaapt Kyran nog steeds van 8 tot 8? En ik ben ook wel benieuwd waarom je met de BV gestopt bent. Die cupmaat verschil heb ik ook, hoop dat het wel weer wat bij trekt als ik stop met de BV,hou me dus op de hoogte hoe het bij jou gaat!
    @Sanka, ja makkelijk he die BV 's nachts. Nouja Twan komt 's nachts zelden meer, maar ook de eerste ochtendvoeding doe ik vaak lekker in bed. Voel je je alweer wat beter?Wat zei de huisarts?
    @Pelikaantje, wat een vervelende situatie zeg, zeker omdat je je ook niet goed voelt, dan kun je dit er niet echt bij hebben. Balen dat je om je werk de BV moest stoppen, hopelijk kun je je er een beetje snel bij neer leggen en gaat het flesje ook goed.
    @Mama1984, hoe is het met de kids, allemaal weer beter? Zelf niet ziek worden he?!

Hier gaat alles lekker, Twan heeft de laatste keer geen last van de vaccinaties gehad!! En is weer goed gegroeid, al dik 7200 gram bij 3 maanden.... Slapen gaat ook nog steeds prima, meestal van 21.00 -7.30u en 's middags slaapt hij ook vaak dik 2 uren in z'n bedje. BV loopt nog steeds lekker, dus dat houden we nog maar even vol, vaak 5 ,soms 4 voedingen op een dag, goed vol te houden.
    Het is zo'n heerlijk ventje!! Nog steeds lekker aan het genieten!

Deel Deze Pagina