@mama1984: Doekjes van popli. Sommige Prenatal zaken verkopen deze, maar ik bestel ze via babywalz. Daar zijn ze iets goedkoper. Er zitten 100 in zo´n doos, dus daar ben ik wel even zoet mee. De eerste 100 zijn nu bijna op.
@mama1984: Helaas hebben wij geen contact meer met zijn kinderen. Vandaag is 't exact een jaar geleden dat we ze gezien hebben.
@mijkeltje: dat is ook erg zeg.. waarom dat dan? @mamavanvier: wat leuk een filmpje! ik snap er alleen nog niks van haha zag er ingewikkeld uit zeg.. Ik dacht dat ik even terug moest lezen maar jullie zijn ook stil gebleven hier.. scheelt weer voor mij haha snap niet waar sommige de tijd vandaan halen om actief mee te kunnen kletsen (in andere topics) bij mij vliegt de tijd en heb nauwlijks tijd om even rustig op de pc te zitten.. Vandaag heeft kyran eindelijk weer gelachen naar mij! en ook een paar keer.. echt geweldig!! hij was vanmiddag en begin van de avond onrustig.. heb hem in de tummytub gedaan en toen gevoed en nu slaapt hij op zijn eigen kamertje voor het eerst.. eerst wou hij niet en sliep uiteindelijk op mijn schoot maar hij ligt er nu in.. ben benieuwd hoe het vannacht gaat als hij daar slaapt
@MissFlower: da's een lang verhaal.. Ik heb hier Lach maar.. En doe dat voor een spiegel.. Met Geluk! op m'n blog wat erover geschreven en ook her en der hier op 't forum. 't Is inderdaad rustig hier... Wat tof dat Kyran naar je gelachen heeft!!! Onbetaalbaar he!!!
Ik heb zomaar even tijd. Dat is wennen, want de laatste dagen was het constant rennen en vliegen (en slapen). En nu... de flessen en spenen soep staat op, Roanna is gebadderd en gevoed en ligt zomaar te slapen. De was draait, (luierwas) en kan dus nog niet gevouwen worden. Dus zit ik met een kopje thee, zomaar te nietsen achter de computer. Goh.. wat lekker eigenlijk
@mamavanvier: lekker he zo'n dag! vandaag heb ik wat mindere dag maar soms kan idd vanalles doen en zijn ze beide heerlijk zoet haha @mijkeltje: oke ik zal eens lezen @all: ik ging net eventjes wandelen maar was gauw terug want wat een kou brrrrr en kyran heeft vannacht in zijn eigen kamertje geslapen!! hij sliep rond 21.30 en werd voor het eerst wakker om 04.00 en daarna kreeg ik hem helaas niet meteen in slaap en uiteindelijk sliep hij klein uurtje later en was toen pas 08.45 wakker!!
Dat is een lange ruk, kun je gelijk zelf ook bijtanken. Maak je de nachtvoeding niet te gezellig? Want dan willen ze niet meer zo snel slapen. Alvast een goede nacht gewenst!
@mamavanvijf: ja zou ik eigelijk moeten doen he maar ligt nooit voor 11en op bed.. en nee ik zeg niks en hou het donker.. ik had hem mee genomen bij mij op bed om liggend te voeden.. denk dat ik hem nu maar op de stoel naast zijn bed voed
Het is hier idd rustig gebleven. Hoefde ook niet echt bij te lezen MIjn comp loopt elke keer vast dus vandaar dat je mij niet zo vaak hebt zien langs komen. Elke keer als ik wat schreef liep hij vast.. .. hopelijk komt deze wel aan. Vandaag naar mijn opa geweest.. hij vond het geweldig om de kleine te zien..heeft haar even vastgehouden.. Meteen even een leuke foto van ze gemaakt. Ook wilde mijn jongste zoontje bij hem op schoot hahaha... alleen hij is eigenlijk wat te zwaar voor hem, maar mijn opa moest en zou hem op schoot tillen en dat is hem na veel proberen gelukt hahah. Hij vond het geweldig met de kinderen. Net heb ik even een uurtje gelegen met mijn meisje.. ik was even erg moe, dus ik had het even nodig Nu gaan we ons klaar maken om de oudste op te halen van school... en als het weer het toelaat loop ik meteen even door naar het winkelcentrum.
Bah.. die stomme computers ook. Die van mij is verschillende keren vastgelopen vandaag toen ik een foto op mijn log wilde zetten. Ben uiteindelijk maar mijn bed in gegaan met uk, even een uurtje pakken. Alleen had ze de luier lekker vol, dus van slapen kwam niet veel. Vandaag is Roanna officieel aangemeld bij het cb. Gelijk de map van Ik groei maar beplakt met een foto van haar. Kunnen ze die niet meer omwisselen. Die (groene) groeiboekjes van tien jaar terug vond ik toch leuker dan zo´n dikke map... Eerste afspraak is alweer over een week.. wat gaat dat toch weer snel. Nu lekker een kopje thee voor de avondspits weer gaat beginnen. Jullie allemaal een fijne avond!
Wij hebben nog steeds een groen groeiboekje. Geen map.. Ziet er wel leuker uit dan 't groene boekje van zes jaar geleden, dat wel... Hier heb ik geregeld dat Hanne de vaccinaties bij de huisarts krijgt. Het CB en ik, da's niet zo'n lekkere combi en zeker de wijkverpleegkundige en mijn gezin boteren niet bepaald.. Het is gewoon zo'n typisch CB, waar je 't nooit goed kunt doen.. Vroeger hadden we in eerste instantie echt 'n geweldige wijkverpleegkundige, maar sinds hij weg is, werd 't echt zo'n rottig CB waar je veel over leest... Zodoende ga ik straks met Hanne naar 't CB voor de arts en niet voor de verpleegkundige. Ik heb ook al aangegeven als ze weer zo absurd lange wachttijden hebben (en die hebben ze vast), dat ik dat even navraag en als 't me te lang duurt, ik m'n koter inpak en weer ga.. No hard feelings, maar ik heb meer te doen daags. Maar goed, dat ik dat ga doen, moet geen gevolgen hebben voor 't vaccinatieprogramma, vind ik, dus vandaar dat ik de vaccinaties bij de HA laat zetten.
@Sanka het wisselt dan kolf ik af en dan geef ik de borst soms beiden, leg ik Dex eerst aan maar dan komt er al helemaal nauwelijks iets uit dat beetje wat ik heb heeft hij dan al opgedronken. @Mijkeltje Bedankt voor de link ik ga gauw eens lezen! Hier niet veel contact met zijn kinderen zijn dochter Denise woont in Groningen daar is het contact jaren verbroken mee geweest sinds een maand of 6 weer contact via hyves. Zij is ook al mama van Viam (zoon) binnenkort komen ze eens langs. Zijn zoon is van afgelopen dinsdag 17 en die zien we zo'n 3x per jaar die heeft het te druk met pubberen. Fijn dat Hanne de enting van de HA kan krijgen! @MissF;ower hier ook de ene dag meer tijd dan de andere dag soms een paar dagen helemaal geen tijd. @mama1984 Ook hier veel boezem dubbele D helaas @mamma van vijf zoals Mijkeltje zegt geniet maar van je tijd @All Gisteren heeft dex zijn entingen gehad 2 spuitjes lengte 57 cm en 5100 gram. Bij het consultatie bureau zagen ze hem ook zo huilen en ze zeiden direct je ziet dat hij echt krampen heeft en je hebt van alles gedaan wat je kon doen. Waarschijnlijk omdat zijn vader lactose intollerant is heeft hij dat ook. We hebben nu allergie care moeten kopen 1 pak 36,75 na een week als het beter gaat terug naar de oude voeding is het weer het zelfde dan moet hij op de allergie care blijven staan en staat zijn allergie vast, dan wordt er een machteging bij cz aangevraagd en zal het vergoed worden. De auto is stuk reparatie zou 1000 euro kosten Ze zeiden jullie hebben er nu zoveel aan gemaakt nu moet het wel goed zijn kan er niet veel meer stuk gaan dit durven wij te garanderen (met woorden) Maar we hebben het afgehouden afgelopen jaar hebben we er 1700 aan uitgegeven. We moeten wel maak kosten van 450 betalen ook al doet hij het verder niet. Omdat ze al zo ver waren en het in eerste instantie 450 zou kosten toen kwamen ze erachter dat hij ook een nieuwe ontsteking nodig heeft pfff. We hebben er vanaf gezien elke keer denken we nu is het goed en is er toch nog iets aan.... Dus we hebben die 450,- betaald maar laten de ontsteking zoals hij is, hij rijd nu helemaal niet meer en staat nog bij de garage. WE kopen een andere tweedehands auto bij een garage, ook dan weet je niet wat je koopt, maar nu weten we ook niet waar wij aan toe zijn. Zo'n zonde van het geld
Ik snap het even niet meer 8) Gisteren 2keer een flesje van die nieuwe voeding gegeven en had hij er nog meer last van...? Nu weer op de gewone alergeen overgestapt en hij heeft nergens last van. Ben er natuurlijk heel blij mee na weken zou het ineens beter gaan. Eens kijken of het allemaal toeval is of niet vandaag maar even de gewone alergeen voeding geven. Wat denken jullie?
@mama1984: oh wat irritant zo'n computer! @mamavanvijf: hier ook nog gewoon een groen boekje alleen dan wat moderner en uitgebreider @mijkeltje: nou mooi toch dat het nu gaat zoals je het wilt. en de vaccinaties zijn het belangrijkste maar ben je niet nieuwsgierig hoe ze groeit of hou je dat zelf bij? @dior: wat groeit dex goed zeg! kyran heeft zijn inentingen al met 5 week gehad.. zielig hoor! jemig wat balen van je auto, duur grapje weer.. komt vaak achterelkaar zulke dingen.. wbt de voeding dan zou ik idd nog even de oude aanhouden en als het hetzeldfe blijft dan die andere eventjes proberen.. hij kan ook meer last hebben door de omschakeling van voeding mischien? lastig allemaal he @all: hier weer goede nacht gehad.. hij komt nog maar 1x en maakt niet uit of ik hem nog een late voeding geef of niet dus maak hem daar ook niet meer wakker voor.. gisteravond heeft ie om 8 uur aan de borst gezeten en later viel hij in slaap bij mij (hij vertikte het om in bed te slapen) en toen heb ik hem overgelegd in zijn bedje en kwam hij pas om 04.00 dus eigenlijk kan je zeggen dat hij doorslaapt alleen dan niet op de goede tijden haha.. helaas wil hij na die tijd altijd zo slecht weer slapen in zijn bedje dus heb hem vannacht maar even laten huilen (meer krijzen) en warempel volgens mij binnen 10 min ofzo was het stil en sliep hij tot 07.15 oh en heb ook een klein lachje op de foto kunnen krijgen wat best lastig is haha zodra ik de camera pak vind hij die zo interessant dat hij serieus gaat kijken.. zal hem ff spammen
Oh, echt zo'n menneke inderdaad. Schattig!!!! Leuk ventje hoor, om op te vreten!!! Wegen en meten heb ik nog niet gedaan, aangezien we binnenkort toch een afspraak hebben bij de arts van 't CB, maar ik kan verder gewoon daarvoor op maandag en dinsdag terecht bij 't CB, zelfs als ik uiteindelijk zou verkiezen helemaal geen gebruik te maken van hun diensten. @Dior: Jee, Dex wordt echt groot zeg!! Ik zou mbt voeding even overleggen met arts of CB en tot die tijd blijven bij de voeding waar hij 't minste last van heeft. Balen van jullie auto trouwens...
@missflower Wat een mooi mannetje zeg. Ik heb dezelfde wipstoel als jij. Vind het een super ding en Luuk ook.
@mijkeltje: oh ja dat kan ook nog tijdens inloopspreekuur @sanka: ja die wipstoel bedoelde ik dus laatst.. daar slaapt hij dus wel heel goed in door de trilfunctie maar inmiddels slaapt hij savonds wel gewoon weer in bed en soms overdag maar dat is dus nog beetje rommelig.. hoe gaat het kolven nu bij jou?