late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Het bed lag heerlijk, ben er net een uurtje uit:p. Alleen een beetje jammer dat ik slecht heb geslapen. Veel draaien, zweten en plassen.

@dannie
    Wat een mooie foto.

@Mijkeltje
    Gefeliciteerd.

@mama1984
    Weet hoe je je voelt met dat draai en gezweet snachts verschrikkelijk.

@juttel
    Wat fijn dat je lekkerder voelt.

@chiquita
    Je zult nu wel een heerlijk uurtje liggen te slapen. heb je verdient toch?

@missflower
    Wat fijn dat het zo gezellig was.

Sorry even kort maar krachtig voor iedereen. Hier een heerlijk rustige middag. Zonnetje schijnt. :)
    Fijne dag allemaal.

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijkeltje: gefeliciteerd met t a diloma van je dochter :) je zal wel trots zijn :)

dannie: och wat een schatjes :) en dat mutsje zooo gaaf :)
    hij is zeker geschikt ;)

sanka: geniet van de zondag :)

mama1984: rust lekker uit. mar volgens mij kun jij ook niet stil zitten ;)

gebrokenwater: ik verlies heel veel vocht maar weet niet of t vruchtwater is hoe test je zoiets.. ik moet namelijk echt iedere 2 uur mn onderbroek verschonen.. hebebn jullie dat ook??

hier: idd net even geslapen heerlijk.. nog niet helemaal fit maarja t is iets :)

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Vruchtwater ruikt zoetig (schijnt) en als je op je hand blaast zou je meer moeten verliezen.. En anders even de VK bellen natuurlijk!

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Chiquita: nee idd ik kan echt niet stil zitten... ik vind schoonmaken leuk :)... nu even wat minder omdat ik gewoon weinig kan en gauw uitgeput ben en mijn buik in de weg zit.. maar ja mijn ''ik'' en mijn hormonen samen willen toch dat ik dan weer aan de gang ga :D...
    Over vocht verliezen.. ik heb hier ook last van, ik denk dat het urine is of afscheiding..
    Ze zeggen dat je het kunt testen door op je hand te blazen en als er vocht komt dat het dan vruchtwater is..maar ik denk dat als je een zwakke blaas hebt tijdens de zwangerschap dat er so wie so wel vocht bij mee komt.

@ mijkeltje: gefeliciteeerd met je dochter haar a-diploma

@ all: nou hier is bijna alles gedaan.. op stofzuigen en dweilen na want dat doen we vanavond net voor dat de kinderne gaan slapen..
    Eten staat al zo ver klaar dat we het alleen hoeven aan te zetten..
    Dus nu even lekker niets doen en ben de benen omhoog op de bank.

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ chiquita: je kan het ook testen door een inlegkruisje/maandverbandje even te gebruiken... urine/afscheiding droogt vaak wittig/gelig op en vruchtwater moet doorzichtig opdrogen..

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    mama1984: je bent weer druk geweest zeg!!! en ik dacht dat ik erg was hahaha

ja heb nu zwart ondergoed je schijnt t daar ook in te kunne zien hoe t opdroogd want van dat ruiken wordt ik nisk wijzer hahahah...
    nou ja julli ehoren het wel.. ik denk niet dat t vruchtwater is maar je weet nooit natuurlijk...

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Kids liggen op bed, alles is gedaan dus nu lekker met de voetjes omhoog...
    Voelt wel weer lekker hoor als alles klaar is..
    Is er vanavond nog wat leuks op tv?

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    mnama1984: ik kijkaltijd op veronica opzondag die crimne series :)

goedemorgen trouwens!!

ik heb lekker vast geslapen voor een keer :).. over het vocht verlies.. ik denk dta ik toch vruchtwater verlies droogt namelijk doorzichtig op.. had gister avond even het zh gebeld wat ik er nu mee moet maar heb dinsdag toch een afspraak dat moest ik maar even afwachten tenzij het meer wordt of het er dus met bakken uit komtvallen.. tot die tijd rustig aan doen.. maarja net of dat kan met 2 kids :S

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik kijk ook altijd naar die crime series :).

Hier redelijk goed geslapen, alleen nu veel pijn aan m'n handen. En ben vandaag een beetje down. Dus ga vandaag maar even helemaal niks doen. Lekker puh! :)

Iedereen een hele fijne dag.

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ chiquita: dat is idd makkelijk praten van ze ;) ... fijn dat je wel goed geslapen hebt!

@ all: De derde nacht dat ik niet lekker slaap.. pfff draaien draaien en nog eens draaien...
    Merk ook dat ik dan met iets in mijn hoofd zit waarmee ik er aan het nadenken ben.
    Maargoed..we duimen weer voor een goede nacht :).. al mag ik eigenlijk nog niet mopperen want met mijn jongens lag ik al weken 's nachts wakker.

11. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Goedemorgen!
    @Chiquita1, als je blijft twijfelen of je voelt je er nog niet lekker bij, dan gewoon weer bellen hoor! Je krijgt ws toch iemand anders aan de telefoon. En de kleine is al wel ingedaald toch? Is namelijk belangrijk! Hoop dat je buik nog rustig blijft.
    @Sanka, lekker bank hangen vandaag! Ook genieten van je verlof he! Het mag nu!!! Boekje er bij, dvdtje kijken... ;)
    @Mama1984, balen dat je weer slecht hebt geslapen, rustig aan dan maar weer vandaag. Hoe is het met je buik? Nog (voor)weeen?

Hier ook weer een draaierige nacht gehad...uiteindelijk van 8 tot 10 nog even heerlijk geslapen gelukkig. Voel me daardoor toch nog redelijk fit! Dus zo maar even stofzuigen enzo, heb ik dat maar weer gedaan.

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ juttel: fijn dat je nog even je slaapje hebt kunnen doen.

@ All: hier net ook even bijgeslapen op de bank...
    Lig er nu nog op te hangen met de oudste.
    Ik heb niet meer zulke voorweeen als de afgelopen dagen..
    Gisteren had ik wel bij iedere stap die ik verzete harde buiken en vandaag is dat er nog maar gaat het samen met menstuatie pijn en lage rugpijn.

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mama1984: hier ook lage rugpijn steeds.. erg vervelend

Hier weer een redelijke nacht gehad dus wordt al beter.. ondanks dat ik wel ongeduldig ben denk ik maar dat het maximaal nog 3 weken zal duren.. nou normaal vliegen die ook om toch?? *zegt ze heel stoer* haha

Mijn dochter kreeg vanmorgen de mexicaanse prik.. zag er enorm tegenop maar ging eigenlijk heel goed! trots op mijn kleine meid! Ik ga haar nu weer even ophalen van kinderopvang

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou heb ik een keer goed geslapen slaapt iedereen anders niet goed :( hahaha..

juttel: ja hij is ingedaald tenminste dat zeiden ze wel de vorige keer dus ga ik mar vanuit..

missflower: jij bent vast bijna aan de beurt :)

hier: heb vandaga niet zoveel gedaan alleen keuken schoongemaakt even gestofzuigd en gewassen.. de rest rust gehouden en een vriendin is langs geweest.. ga dadelij kook weer op de bank en ben benieuwd wat ze morgen zeggen.. heb heel vele harde buiken afgelopen uur trouwens :S

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @chiquita: je moet ook maar niet te veel doen met al die harde buiken.. moet je morgen ook naar de vk? we moeten de lijst weer even uppen

Ik moet morgen vroeg om half 10 al heen

Yes de wasmachine doet het weer!!!!!!!!!

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    missflowser: moet morgen om 11 naar vk en gyn in het zh...

heb nu wsat menstruatie achtige krampen :S ik bel zo maar mn man op if die eerder nar huis kan komen als het niet weg gaat pffff..ben blij dat ik morgen mag

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat je wasmachine het weer doet :) zou niet zonde rkunnen

mn zoontje zit op mn schoot en is opeens helemaal wild van van baby plaatjes ahaha

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @chiquita: oh ja je wou dat ze even keken of je vruchtwater verliest.. wel spannend idd! ik ben ook benieuwd of hij nu wel ingedaald is want heb het gevoel dat hij nu weer lager ligt

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    't Lijk mij persoonlijk dat de keuken schoonmaken en stofzuigen echt wel zát is als je harde buiken hebt... ;)

Hier werkt rust houden uitstekend, moet ik zeggen. Vooralsnog houdt de buik zich rustig, op áf en toe een voorweetje na. Nou, da's te behappen...

20. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    missflower: hoop dat hij wel is ingedaald bij jou.. dan zit er vooruitgang in ;)

pfff wordt geweoon nerveus van die krampen...

Deel Deze Pagina