late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @juttel: ik weet niet of dat zin heeft want mijn bloeddruk was gister bij hun 120/60 dus dat is netjes! ik ben ook 12 kilo aangekomen.. geen controles meer? dat vind ik idd raar.. je wilt toch juist nu goed in de gaten gehouden worden? ik moet nu al steeds elke week heen

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ chiquita: jee dat jou kleine dan al zo goed trap kan lopen... Is het traphekje er boven of beneden uit? brrr ik zou het hier niet aandurven...
    Gefeliciteerd trouwens!!!!

@ sanka: Jij ook vast gefeliciteerd..

@ mijkeltje: kan je even goed van schrikken he...maar fijn dat de kleine toch weer even aangaf er gewoon bij te zijn :).

@ Juttel: fijne dag vandaag... en idd raar dat je nu niet meer hoeft...

@ noname: blijf maar gezellig hier mee kletsen hoor.

@ all: hier heerlijk geslapen en weinig gedraaid.
    Voel me vandaag alleen anders.. hoofdpijn, en mijn buik is enorm gespannen...is erg gevoelig met lopen en moet hem voor mijn gevoel echt vasthouden zo zwaar.
    De kleine is wel lekker in beweging..
    Vanmorgen nog even op de bank geslapen en kreeg een hele lange en pijnlijke voorwee...
    Mijn oudste komt zo thuis van school en heb hem beloofd met hem te gaaan knutselen vanmiddag..
    Ze mochten gisteren namelijk hun schoen zetten en hij heeft iets gekregen om raam/spiegel/glas/tegel stickers te maken.
    Mijn jongste heeft 2 kleine voorleesboekjes gekregen..
    Zo geweldig als je die blije gezichtjes ziet als ze hun schoen gevuld zien staan :D

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Jippie vandaag 35 weken .. nog 35 dagen te gaan :D

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mama1984: ik herken dat gevoel wel.. en ja het is heerlijk om je kinderen zo te zien glunderen! ze moet hier nodig nog even de schoen zetten.. dus alweer 35 weken!

@all: zo stom dat ik soms echt chagi kan opstaan omdat ik dan denk dat het weer niet gebeurd vandaag terwijl het overdag natuurlijk ook kan beginnen.. maar ik ga altijd uit van de nacht.. nog 8 dagen tot mijn uitgerekende datum!

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ missflower: Hahah jij baalt elke ochtend dat er nog niets is gebeurd en ik ben elke ochtend toch wel blij dat de kleine er nog in zit en dan bedenk ik me ook ineens ''het kan overdag natuurlijk ook''
    Maar dat komt doordat bij mijn jongens alle 2 de keren mijn vliezen zijn gebroken in de nacht.

@ all: pfff wat heb ik een enorme puf vandaag zeg :(:(... zit nog steeds in mijn pyama en heb echt nergens zin aan.
    Voel me echt raar....
    Harde buiken en voorweeen blijven komen en gaan... en ik ben heel erg moe.

6. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    ik houd het even kort want zit met griep op de bank....:(
    Ik hoop niet dat het erger gaat worden want voel me nu al flink beroerd....

x

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Beterschap!!!

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    beterschap!

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @noname
    Beterschap

@mama1984
    Ik heb ook al zo'n puf vandaag. MAAR NIET HEUS.

@all
    Net een mgriepspuit gehad. Moet zeggen dat ik er niks van heb gevoelt. :) Ben dan ook wel niet bang voor spuiten.

Nou ga zo maar eens bank hangen en wachten op mijn mannetje. We gaan dadelijk alvast kerstkaarten halen dan kan ik die vanavond gaan schrijven. Mijn mannetje is vanavond niet thuis dus dat zal een lekker nachtje worden. Maar goed morgenvroeg is hij alweer rond 8 uur thuis. Omdat we dan gaan zwemmen.
    En hij gaat altijd elke week bij zijn neef op Woensdag avond kaarten en blijft daar dan slapen. Ik ging eerst altijd mee. maar er word nogal gerookt daar dus dat gaat nu niet meer.
    En dit is waarschijnlijk zijn laatse keer dat hij daar op Woensdag naartoe gaat. De bevalling komt namelijk wel erg dichtbij. En vind het niet fijn als hij er strakjes niet is.

Fijne avond allemaal.

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Kan me voorstellen dat je dat niet prettig vindt... Zou ik ook niet aangenaam vinden...

Wij gaan vanavond uit eten met z'n drietjes. Niet iets chique's of zo, maar wel even voor 't laatst met z'n drieën er op uit, zeg maar. Dochterlief is al helemaal enthousiast... :)

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mijkeltje: wat leuk! geniet er van!

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    collo beterschap!!!!

juttel: dat is idd raar dat je geen controlses meer krijgt :S

sanka: nou jou plan voor morgen klinkt heel wat beter dan wat ik vandaag heb gedaan :() mijn man moest gewoon werken hij moest om 13 uru vanhuis en is er pas vanavond weer :( dus hier waren geen plannen...

mama1984: nou van hetw eer krijg ej ok niet veel energie zou leker op de bank blijven :)
    heb helemala geen traphekjes meer. ze zijn cvoor de veiligheid maar dat was hier dus omgekeerd. mn zoontje klom er zo overheen en donderde van detrap af.. dus heb ze eruit gehaald.. hij kan heel goed naar boven en beneden scheelt ook weer dragen ;)

mijkeltje: nou dan eet maar wat lekkers op mn trouwdag :) ik kan t helaas niet.. nouja met de 2 kids maar zonder man:( hahah wat voro een soort restaurant ga je?? klinkt erg gezelig..

hir drukek dag gehad.. bij mn oma op visite geweest vanmiddag.. wan vanavond komt een vriendin me gezelschap houden sinds ik alleen ben :( met mn man vanmiddag wel lekker gelunched.. en natuurlijk de bekende harde buiken aanwezig .. maarja daar wen je ook aan

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Noname: Beterschap

Chiquita: idd het is ook onveilig als hij eroverheen klimt... knap dat hij al zelf naar beneden kan... dat laat ik mijn kereltje nog niet zelf doen.

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Zo, wij zijn weer thuis... Waren we al even hoor, maar de jongedame moest natuurlijk ook d'r bedje in en zo... We zijn Italiaans gaan eten in 'n erg leuk restaurantje hier in de stad; ik vind 't persoonlijk wel hilarisch om een kind te hebben dat lasagne met zalm bestelt en dan ook nog eens keurig de bijgeleverde citroen er over uitknijpt, haha! Sta je toch even gek te kijken!
    Maar heerlijk gegeten, gezellig gebabbeld en nu zijn we weer lekker thuis. Ook gezellig...
    Heb wel weer wat meer last van voorweeën ineens, maar goed...

@Chiquita: da's toch ook wat, dat een traphekje, dat dient om de veiligheid te vergroten, uiteindelijk voor jouw zoontje eerder de veiligheid verkleint!

15. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijkeltje: dat is idd grappig! slim meisje :)

traphekje: ja datt de veriligheid erg verkleinde is ook de rede dat we m hebben weg gehaald.. de keer dat hij er overheen klom en van de trap viel lag er gelukkig was op de trap die ik naar boven moest brengen en daar viel hij op gods zijdank!!

hier: ja rot geslapen ven echt erg verkouden verstopte neus. en mn buik doet zeer. ook van al dat snuiten denk ik ff.. hoop jullie heb goed geslapen

16. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Goedemorgen! Jaja, verbazingwekkend,maar alweer een nacht best goed geslapen. Had wat langer gekund, maar ik kan niet alles hebben.
    @Chiquita, vervelend zo'n verkoudheid...Even stomen misschien?
    @Mijkeltje, klinkt erg gezellig dat etentje! Moeten wij ook nog steeds doen,vanavond maar eens even plannen.
    @Noname, Voel je je al wat beter? Is het de mexicaanse variant? Of geen idee? Beterschap!
    @Missflower, nog steeds geen actie daar bij jou? Spannend of niet?
    @Mama1984, lekker geslapen?
    @Dior, Waar ben je?? Je hebt nu toch verlof?? Steeds op pad of is er iets anders aan de hand? Hoop dat alles goed gaat!

Blijf het wel wat raar vinden dat ik niet meer voor controle hoef voorlopig...Hoop natuurlijk dat de baby voor de 24ste wordt geboren. Nouja...als er wat is dan bel ik gewoon.
    Vraagje: Ligt de baby bij jullie steeds hetzelfde? Of zit er nog beweging in? Gister lagen bij onze beeb namelijk de beentjes ineens aan de andere kant (li) en vanmorgen weer aan de rechter kant...Geeft natuurlijk niets maar ben wel benieuwd of jullie dat ook merken.

Vandaag weer even in huis bezig, morgen komt een vriendin uit NL hier heen voor het weekend. Heb er zin in, gezellig!!

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen ,

Zo lekker zwemmen. Wel aan toe echt een rot nacht gehad. Misselijk geweest. Heeft iemand dit nu ook? Ben in het begin helemaal niet misselijk geweest.
    Gisteren een spuit gehad, en arm is nu best gevoelig. :(

@juttel
    Mijn kleine ligt nog dwars niet altijd maar wel het meeste van de dag. Alleen als we naar de vk moeten ligt hij met zijn hoofdje naar beneden typisch he'?

@ all

Een hele fijne dag vandaag.

18. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Juttel: hier ligt de beeb veel met de rug naar links (voor de kijkers rechts) en de benen naar rechts (voor de kijkers links), maar met 'tzelfde gemak schuift hummel met de billen de andere kant op. 't Wordt wel minder moet ik zeggen, dat geschuif en ik voel de voetjes tegenwoordig echt bovenin (yeah...) Hummeltje ligt al wel tijden met 't koppie richting uitgang, da's wel 'n prettig idee, want in 't begin was 't echt zo'n draaitol...

Wij hebben hier gisteren 't bed op klossen gezet. Manlief lag vannacht dus midden op 't bed, want hij heeft valangst en moet dus erg wennen aan 'n hoger bed.. Hij zal er over 'n paar nachtjes wel aan gewend zijn..

Zometeen ga ik lekker naar de kapper. M'n haar zit als 'n soort van bloempotkapsel om m'n hoofd heen gezakt, dus 't mag ook wel weer eens een keertje. Daarna lekker 'n kleurtje erin doen (thuis) en ik kan er weer 'n tijdje tegen. :D

@MissFlower: nog niet aan 't bevallen??

@Chiquita: hoe is 't met je verkoudheid nu?

@Noname: en met jouw griep? Voel je je alweer wat beter?

@Sanka: ja, ik ben ook vaker misselijk ineens... Veel plezier met zwemmen!

Hier had m'n dochter ook nog wel 'n opmerking zeg, toen ik gisteren wat foundation op m'n gezicht deed: "Mamma, wat is dat?" "Da's een soort creme en die mag je alleen als je een groot mens bent.." "O, da's dus voor als je oud bent en er jonger uit wilt zien.."

En bedankt... :p:D

19. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Sanka, inderdaad typisch dat de beeb mooi draait als je voor controle gaat...hahaha!
    En balen dat je weer een rotnacht hebt gehad. Was je de hele tijd misselijk of alleen in een bepaalde houding? Het kan namelijk zijn dat je je niet lekker voelt en misselijk bent als je op je rug ligt, doordat je of eigenlijk de beeb dan een slagader bijna afsluit. Ik hadhet bij de laatste controle toen ze mijn bloeddruk deed. Was veel hoger toen ik op mijn rug lag, dan daarna toen ik op mn linker zij lag.

Lekker zwemmen, heel misschien dat ik ook nog even ga. Doei!

20. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Mijkeltje, hihi, leuk zulke opmerkingen! Hoop idd dat je man snel went aan de hoogte, heb jij ook weer wat meer ruimte in bed.
    Bij jou draait de beeb dus ook nog alle kanten op,heel normaal dus zo te horen.
    Geniet bij de kapper, heerlijk!!

Deel Deze Pagina