late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Missflower: ik heb idd een abbonement op "blaasontstekingen"
    Juist lekker ananas! Krijg er zin in, nog even wachten

@Mijkeltje: zo bij jou gaat het ook snel. Geniet van je bitter lemon. Smaakt nu nog lekkerder als je het zolang niet hebt gemogen :p

Hebben jullie soms ook een scheve buik? De kleine hangt dan helemaal naar 1 kant toe. Zo grappig :D

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja, hier ook 'n scheve buik. Echt 'n bol aan de ene kant en niets aan de andere kant, dat idee... Erg geinig!

En bitter lemon vind ik überhaupt erg lekker, maar ik dronk 't voor de zekerheid maar niet. Vanaf zondag mág 't. :D 'k Ga er in elk geval maar niet van uit dat het 'werkt', haha!

Ananas vind ik juist ook erg lekker. :)

En vooralsnog geen telefoontjes van mensen die vragen of 't al zo ver is. Ik ben meer 'n internetter dan 'n telefoneerder en daardoor weet iedereen eigenlijk al dat 't nog niet zo ver is, hihi..

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja ik ben ook een echte internetter en geen beller maar ze bellen mij nu wel steeds.. ook op msn sommige mensen die nu ineens steeds vragen hoe het is terwijl ze normaal ook nooit tegen me praten.. hoeft van mij dan niet zo nodig!

Nou ik ga zo naar een vriendin en die gaat voor mij een ananas klaar maken hahaha en zal gelijk nieuwe bitter lemon halen want is idd lekker.. je weet maar nooit of het werkt natuurlijk!

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nee, dat heb ik ook idd... Ik vind 't enig met mensen te kletsen die ik vaker spreek, maar als ik jaren niets van iemand hoor en die begint ineens tegen me aan te ouwehoeren ben ik snel klaar...

5. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Dag dames....

Vandaag voel ik me iets beter maar ben nog steeds niet in orde.
    Houdt het dus ff kort want heb erge hoofdpijn.
    Bedankt in ieder geval voor jullie beterschapswensen...
    Heb gelukkig geen hoge koorts maar ben verder erg beroerd en hoest mijn longen uit mijn lijf. Volgende x zal ik alle berichtjes weer teruglezen maar ga nu weer plat..;-(

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    pelikaatnje: mooikamertje en buikje hoor!! ik bendak me in eens dat ik geen buikfotos heb.. toch eens 1 maken ;) hahah

noname: hopelijk ben jij er ook snel vanaf zeg!!!

missflower: nou je hebt nog 6 dagen het kan zo gebeurd zijn!!!

mijkeltje: pff yoga zou er niet mer aan moeten denk nu hahaha .allles kraakt al bij mij.. knap dat je t zolang hebt vol kunne houden hoor!!

hier: ben weer opgeknapt gelukkig gelijk het huis helemaal schoongemaakt alleen de badkamer niet maar die heb ik 4 dagen terug ookal gedaan.. ik doe m 1 keer per week soms 2 keer is dat weinig???

verder een beetje een baal dagje alles lijkt mis te gaan maargoed.. vanavond komt een goede vriendin eten dus gezellig :)

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Eén antwoord: neen! :p

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @Noname: beterschap nog even

@chiquita: nee hoor vind ik niet weinig en mooi dat je weer op knapt en idd nog 6 dagen te gaan dus wie weet

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede avond!

Hier ook even een teken van mij :p..
    Opzich wel alles goed... ben alleen erg moe nu..
    Met boodschappen doen werd ik erg duizelig en had erg veel last van voorweeen en harde buiken.
    Wist niet hoe snel ik de winkel door moest :(..
    Ook vandaag de proefdruk van het geboortekaartje en de enveloopen opgehaald.. zag er allemaal naar wens uit.

Mijn zoontje is nog wakker en komt naar mij toe... kijkt mij heel lief aan en zegt '' jij bent mijn vriend mama'', hij legt zijn handjes op mijn gezicht en geeft me een kus... en zegt erna '' ik ben verlieft op jou''
    Ahhhhh zo schattig....is echt mijn knuffelbeer :D

Nou ik ga even liggen op de bank... even uitrusten met de beentjes omhoog!

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mama1984: oh wat heerlijk zo'n kind!!

@all: jemig ik kan nauwlijks lopen.. hele tijd hele felle steken van onder en dan die soort spierpijn tussen mijn boven benen.. als hij nou niet helemaal ingedaald is weet ik het ook niet meer! pff

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ missflower: Ik las je topic over die soort spierpijn.. en idd ik herken het ook maar kon het nooit goed uitleggen.. maar dat wat jij beschrijft heb ik dus ook.. erg vervelend.. is soms net of ik echt wijt beens loop :D

@ all: Zo de kleine heeft me net een paar behoorlijke duwen gegeven... deed gewoon pijn.
    Zat ik op de stoel '' ooooo'' ahhhh'' en mijn man maar lachen :p
    Net toch nog weer druk met mijn to do lijstje geweest.
    Enveloppen zijn bijna geschreven, op een paar na die verhuist zijn en het adres hebben doorgestuurd via de mail.. ja die heb ik waarscheinlijk toch onbewust verwijderd een keer dus die moet ik even vragen.
    Ook mijn vakantie voor volgend jaar zomer opgeschreven en klaar liggen om op te sturen naar mijn werk.... ja het is toch wat.. zit je in je verlof en moet je al aan volgend jaar zomer denken wanneer je vakantie wil.
    Vreselijk ,maarja zo gaan die dingen wel vaak in de zorg en ik wil echt wel mijn vakantie dan hebben, dus dan maar even optijd ;)

Ja het is al laat.. ik denk dat ik zo maar me bed in stap ;)

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    mama1984: ik heb de enveloppen ookal geschreven toch fijn als die klaar liggen ookgelijk de kerstkaarten ging in 1 moeite door ;)

missflower: nou hij zal nu vast wel zijn ingedaald

hier: ik heb vannacht en nu ontzettende pijn aan de onderkant.. ja het hoofdje zit al een tijd beneden lekker teken mn schaambotje aan te drukken maar dit is zon scherpe pijn pffff. hoop dat t snel weg gaat.. lijkt wel of die steeds lager komt nog even enhij valt er uit.. want veel lager was echt niet meer mogelijk... sinds je het hoofdje zo al kon voelen :S

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier weer slecht geslapen.
    Gisteravond is mijn upc box kapot gegaan. Lekker hele weekend zonder tv. :$
    We kunnen wel analoog in de slaapkamer kijken maar das zo'n klein rot tvtje.

Ik spreek jullie allemaal weer, ik ga anders toch maar alleen zitten klagen. :(

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen,

Wat een donkere regenachtige ochtend zeg :(.. vreselijk!
    Mijn man is nu even weg.. Hij gaat een auto kijken met de man van zijn bazin..
    Verder heerlijk geslapen.. *klopt het meteen af*...
    Kleine heeft nu de hik... en voor mij word het tijd om een broodje te gaan eten..
    Tot later misschien!

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ sanka: wat vervelend zeg!! maar als je de upc box nou helemaal afkoppeld kun je dan ook geen tv kijken? wij konden dat namelijk toen wel.

@ Chiquita: vervelend he die druk op de onderkant.. soms voelt het net alsof je al een hoodje tussen je benen hebt uitsteken :p

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @chiquita: die felle steken heb ik dus ook steeds..erg vervelend

@mama1984: ja idd net alsof je wijdbeens loopt haha

Helaas hier weer niks.. vorige keer ben ik met dit termijn bevallen dus dit keer geen vroegere bevalling.. of hij moet nog voor 22.41 komen haha

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @mama1984
    Ja kan wel analoog kijken gelukkig, dacht dat dat niet kon. Alleen is het beeld nu niet erg geweldig en kan ik mijn programma's niet meer op stop zetten als ik weer eens naar de wc moet hahaha Verwent he'?

@all
    Zijn er meer dames waar van de uk nog iet is ingedaald of uberhaupt nog niet met zijn koppie naar beneden ligt?
    Mijn uk ligt nog steeds het meeste van de dag heerlijk dwars in mijn buik. Krijg wel 4 December een liggingsecho. Maar dat krijgt iedereen standaard bij ons.

18. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    'k Heb ze hier nog niet over indalen gehoord. De keer voor de laatste keer lag hummel cbibi, maar de laatste keer hebben ze daar niets over gezegd. Andere VK was 't ook weer... Hummel ligt wel al wekenlang mooi met 't koppie naar beneden. :)

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    die van mij lag ook steeds met het hoofdje naar beneden maar laag ook steeds cbibi.. maar nu met deze steken en me buik die zo laag hangt moet ie wel ingedaald zijn lijkt me.. moet woensdag heen maar hopelijk hoeft dat niet meer haha

20. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ah, maar bij 'n tweede of later kindje hoeft 't toch ook niet echt meer in te dalen dacht ik?

En 't zou idd wel fijn zijn als je voor woensdag al bevallen bent natuurlijk! :)

Deel Deze Pagina