nee dat klopt maar stel dat nou mijn vliezen als eerste breken dan word ik wel onzeker hoor.. denk dat ze maar mooi even komen voelen of ie diep genoeg ligt anders moet ik liggen
nou ga zo even lekker douchen en dan op bed.. heb pijnlijke steken onderin door de bewegingen en harde buiken.. mag van mij wel echt gaan beginnen hoor! nou tot morgen en slaap lekker allemaal!
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - 11-11-2009 bevallen van Glenn 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 19 dec - geriannes - 3e kindje - geslacht word eerder ivm ks 20 dec - Mijkeltje- 2e kindje - geslacht: (we weten 't wel, maar houden 't geheim.) 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: ( stuur maar een PB) 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: Een jongen 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 24 dec - Pelikaantje - 1e kindje - geslacht: meisje 25 dec - Sanka - 1e kindje - geslacht: jongen 26 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (een verrassing) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: jongen 3 jongentjes 1 meisjes 11 nog onbekend Agenda: 30 nov - Mijkeltje afspraak VK 10.20 De lijst maar weer eens geupdate..
-=Breaking news=- Ladies, ik heb nieuws van Dior. Ik had 'r vandaag even gemaild om te vragen of alles goed was en zij berichtte mij dat ze vorige week zaterdag is bevallen van 'n mooie zoon! Wel behoorlijk te vroeg dus en omdat hij nog wat moeite heeft met eten moet hij nog in 't ziekenhuis blijven, maar verder is hij gezond. Sinds twee dagen ligt hij in een gewoon bedje en sinds vanavond is Dior ook weer thuis. De bevalling was heftig, maar wat ik zo lees heeft ze 't helemaal top gedaan! Ze is nu nog heel moe en ze weet nog niet wanneer ze weer tijd heeft om te reageren, vandaar dat ik haar aangeboden heb het nieuws hier te vertellen.
@dior: gefeliciteerd met je zoon!!! @mijkeltje: goed dat je de lijst hebt geupdate! ik zal hem zo aanvullen... Hier nog niks helaas... zijn al aardig wat baby's bij de december mama's he! één daarvan nam gister wat wonderolie en is nu bevallen maar toch durf ik het niet aan!
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - 11-11-2009 bevallen van Glenn 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 19 dec - geriannes - 3e kindje - geslacht word eerder ivm ks 20 dec - Mijkeltje- 2e kindje - geslacht: (we weten 't wel, maar houden 't geheim.) 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: ( stuur maar een PB) 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: Een jongen 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 24 dec - Pelikaantje - 1e kindje - geslacht: meisje 25 dec - Sanka - 1e kindje - geslacht: jongen 26 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (een verrassing) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: jongen 3 jongentjes 1 meisjes 11 nog onbekend Agenda: 30 nov - Mijkeltje afspraak VK 10.20 02 dec - MissFlower afspraak VK 09.40
@ Dior! Gefeliciteerd met jullie zoon!! @ all: wat zijn er veel die vroeg bevallen.. ook als ik af en toe eens lees bij de december topic... Hahah volgends mij willen die kindje niet in zo'n drukke feestmaand komen Vanmorgen lekker uitgeslapen..gedouched en samen ontbeten. Net even samen met mijn man het konijnenhok, de achtertuin en de schuur gedaan.. Nu even op de bank ... Als ik de puf heb dan doe ik vanmiddag nog iets binnen in huis en anders morgen weer een dag
@mama1984: ja zo is dat.. morgen is er weer een dag hoor! nou er zijn idd al heel wat bevallen in het andere topic.. allemaal eerder dan ik boehoe haha Ik heb even een paar uurtjes voor mezelf.. me man en dochter zijn ergens op visite... heb gelijk al dingen opgeruimd en met de hond gewandeld zodat ik nu ff lui kan zitten.. had net steeds steken/branderig gevoel onder in me buik maar is nu weer weg...
@ missflower: geniet van je paar uurtjes voor jezelf..! Pfff ik loop weer leeg van achter (lekker praatje ) maar het lijkt net of ik leegloop het is echt dun en ik blijf maar lopen en moet ook gauw wezen als ik drang voel Mijn kids heb ik weer even hun haren geknipt.. nu komt mijn schoonmoeder zo even langs. De jongste ligt op bed, hij was echt bek af.. Nou ik ben er dus even niet.. kom later nog even kijken!
Mmmm mijkeltje .. ik ben helemaal jaloers ... Ik zat van het weekend nog te twijfelen om het te kopen.. Maarja als ik het eenmaal in huis heb kan ik het niet laten staan.. dus nog even wachten
@mijkeltje: geniet er van! @mama1984: bah vervelend als het maar niet een teken is dat je lichaam zich voorbereidt
Haha, dat heb ik dus ook... Dus afgelopen week heb ik 'n fles gekocht en daar 'n aantal dagen heerlijk naar zitten smachten!
de watte??? Nou mijn darmen gaan sowieso niet echt gauw op gang van iets maar dit at ik de avond voor ik beviel van mijn dochter haha