late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Zo, net terug van de verloskundige. Beeb ligt 'vibi', de buik is goed gegroeid, harttonen waren goed, mijn bloeddruk wederom uitstekend en ze vond dat ik er nog zo fris en fruitig uitzag voor 'n zwangere.
    Hummel ligt hardnekkig met de rug naar de linkerkant (voor de kijkers rechts), geen idee eigenlijk of dat uitmaakt bij de bevalling.. Ben ik vergeten te vragen..

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mijkeltje: fijn dat alles goed was! volgens mij maakt dat niet uit toch? die van mij ligt met rug andere kant op en voel dus alle schopjes en bobbeltjes aan de linkerkant van mijn buik..

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nee, ik heb 't maar even gegoogeld en volgens mij maakt 't inderdaad niets uit..

Ik ben ook blij dat ik, als de vliezen zouden breken, niet halsoverkop hoef te gaan liggen; daar heb ik speciaal even over gevraagd.

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijkeltje fijn dat alles goed is!!!! nou zie dat t bij jou ook al mag gebeuren :)

missflower: ze hebben in 2007 een eiderstok en eileider weggehaald.. mag dus niet thuis bevallen.. omdat er een kleine kans bestaat dat de wond scheurt.. bvij de 2e bevalling si dat ok niet gebeurt dus acht de kans klein maargoed.. er schijnt een kans te zijn.. vandaar..
    maar heb 8 dec mn controle en bespreek dan even wat ik het beste kan doen...

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen (nog net)

Hier alles goed hoor.. kleine is weer lekker druk en de voorweeen blijven ook nog komen en gaan.
    Vandaag weer een rustig dagje..
    Hoef geen eten te koken want we hebben nog over van gisteren.

@ chiquita: ik ben ook bang dat ik het ziekenhuis niet haal.. hahah maar dat komt door een droom die ik heb gehad toen ik net zwanger was..
    Nu duurde de bevalling van mijn jongste ook niet lang (2,5 uur).. maar ik woon praktisch achter het ziekenhuis dus voor mij moet het wel lukken.
    Maar ik kan me jou angst wel voorstellen..

@ mijkeltje: bij mij lag de kleine de vorige keer bij de controle ook zoals jou kleine... maar die van mij gooit geregeld het kondje in de lucht en draaid zich dan met het ruggetje de andere kant op..
    Dus hier wisselt de kleine van links naar rechts..

@ Missflower: Nog niets :(!! je zit er dan echt zo op te wachten he? nee ik heb geen last gehad ergens van na dat ik gisteren zo veel gedaan heb gelukkig!

OO ik moet even de tafel dekken .. mijn oudste komt thuis zo om een broodje te eten...

tot later!

6. Essie81

Essie81 Lid

30 nov 2009
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 26-12 (2e kerstdag) uitgerekend!! van onze 2e uk

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Essie . klets lekker mee!

Hoe verloopt je zwangerschap?

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hoi Essie, kom erbij! Gezellig!

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    :$ jeee wat is er met mij aan de hand....Ik kan geloof ik niet stoppen met schoonmaken..;)
    Net nog de ramen van buiten gedaan (had ik toch nog niet zo lang geleden gedaan bedacht ik me ;):p) en de voortuin gedaan..
    Hahaha het is echt erg op het moment :D ..
    Volgends mij heb ik nu zo ondertussen alles wat ik maar kan doen gedaan hahaha ...
    Op stofzuigen en dweilen na maar dat doen mijn man en ik vanavond samen.

Morgen hebben we een afspraak in het ziekenhuis met de verloskundige .. gaat dingen uitleggen over de bevalling enzo..Heb ik bij mijn jongste niet gehad dus ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    wat een snelle bevallingen hebben jullie gehad zeg! die van mij duurde 16 uur maar laatste paar uurtjes waren alleen wat pittig de rest viel wel mee

@essie: welkom hier

@all: even een vraagje? kun je aangeven dat je niet langer dan 41 weken wil lopen. Al helemaal na die aflevering op tv over te lang doorlopen wil ik gewoon geen risico lopen. Maar vraag me af in hoeverre ze er mee instemmen?

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missflower, heb je het er al met je VK over gehad?
    Ik kreeg al de tip van iemand uit het ZH dat je gewoon heel erg zielig moet gaan doen, dan willen ze je vast wel strippen.
    Durf niet te zeggen of ze je door willen sturen om ingeleid te worden.
    Heb zelf die aflevering ook gezien en een gyn en VK staan hier lijnrecht tegenover elkaar...
    Maar ja het is JOUW lijf en JIJ bepaald uit eindelijk wat er gebeurd.

Ben je het echt zo zat?
    Dikke knuffel!

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nee hoor.. ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar mijn ventje maar hij komt wanneer hij komt maar ik ben gewoon bang om hem te verliezen als ik wel verder loop dan de 41 weken... gewoon dat alles dan minder gaat werken enzo en nu is hij nog gezond.. die gedachten heb ik dan en 41 weken is toch ook lang zat zou je denken maar ja in nederland denken ze daar anders over

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ga even mijn dochter ophalen van kdv.. tot vanavond!

14. Essie81

Essie81 Lid

30 nov 2009
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een droom van een zwangerschap. echt waar!!
    mijn eerste ging echt helemaal niet goed. met 12 weken lag ik al in het ziekenhuis en de ween daarna mocht ik niet eel meer doen. toen ook veel last gehad van flauwvallen en mijn heupen.
    Daarna ook nog een postnatale depressie gehad.:x
    gelukkig voel ik me nu helemaal happy en ben ook flink aan het schoonmaken.
    Ik maak sochtend nu zelfs lijstjes wat ik wil doen;) want ik vergeet echt alles haha. ben nu nog "ff " sierlatjes op de deuren boven aan het plakken.
    net bij de verloskundige geweest en die denkt dat ik weer met 42 weke ga bevallen, dus heb nog zeeen van tijd8)

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik zou het er gewoon met je VK over hebben.
    Dat je je er helemaal niet prettig bij voelt.
    En gewoon eisen dat ze je door sturen. Of ze moet de meeste zorgen al weggehaald hebben bij je. ;) Doen ze bij jullie aan strippen en zo ja, vanaf wanneer?
    Bij ons doen ze het alleen bij een 2e of volgend kindje vanaf 41 weken.
    Ook erg fijn als je dan precies met de feestdagen zit...

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    missflower: ik zou t ook gewoon vragen hoor. het is idd jouw lijf.. viond zelf 42 weken ook wel erg lang. en zeker vanwege de gezondheid van het kind.. in het buitenland doen ze het namelijk ook met 41 weken inleiden..

essie: welkom!!!

mama1984: je mag bj mij ook wel de ramen komen wassen heb ik szon hekel aan!

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo,

Even al niks me laten horen. Zaterdag te veel gedaan waar door gisteren echt vervelend was. Overal pijn. Heel veel gelopen door de stad. Kan nu toch echt niet meer.
    Nou hier is alles nu wel klaar.

@all
    Een hele fijne avond
    Ik beloof dat ik van de week meer van me laat horen. Moet nu even gaan koken mannetje komt zo thuis.

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Essie, lekker joh dat je zo door deze zwangerschap heen fietst. :p
    Waarom denkt jou vk dat je de 42 weken gaat halen?

De mijne zei vorige week ook dat ik er zeker wel rekening mee moet houden dat ik de 40 weken ga halen. Maar das omdat Ruben met 41+1 kwam en dan zou er een te groot verschil zitten qua 'draagtijd'. Iemand die met een 1e met 38 weken is bevallen zou ook niet zo snel overtijd lopen met een 2e zwangerschap.

Maaaarrrr, mijn moeder doet tegenwoordig aan voetzoolreflextherapie en die weet een aantal druk punten te vinden die een bevalling zouden kunnen opwekken. Ze mag iig haar best doen met een poging wagen. ;)

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: ik ga het woensdag vragen want weet niet wanneer ze gaan strippen enzo.. weet ook niet of ik dat wel zo leuk vind haha

@essie: fijn dat je zo'n mooie zwangerschap heb.. ik mag ook absoluut niet klagen hoor

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missflower, dat strippen lijkt mij ook niet prettig hoor. Maar tegen inleiden zie ik juist enorm veel op.
    Laat de natuur maar zijn gang gaan. ;)

Net trouwens pas het bed op klossen gezet en de hydrofiel luiers gestreken. Nu nog een ZH tas inpakken en de MC uit de berging opsporen. Manohman wat ben ik traag zeg! :D

Deel Deze Pagina