late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ons bed staat helemaal niet op klossen haha de rest heb ik wel al zo goed als klaar.. mijn eerste kwam met 39,2 dus ben erg benieuwd wanneer deze zich aankondigt

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jongens zijn eigenwijs he. ;)
    Waarom staat jullie bed niet op klossen?
    Je hebt ze al wel in huis?

3. Niki83

Niki83 Lid

11 jan 2009
    25
    0
    0
    #2343 Niki83, 30 nov 2009
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
    Hallo!

Een beetje aan de late kant maar ik denk, voeg me d`r ook nog even bij.....
    Ik ben 19 December uitgerekend.

Groetjes,
    Niki

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
  5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: ons bed wil niet op klossen

@niki83: welkom

@all: ik lees net dat chiquita in het ziekenhuis ligt omdat de baby te laag ligt.. in een ander topic bij "de bevalling" zegt ze al dat ze het hoofdje kan voelen met haar vinger en bij de dec mama's las ik net dat ze is opgenomen..

brrr lijkt me eng om dat te voelen.. volgens mij durf ik dat helemaal niet?? ik had net wel erg last met lopen door steeds steken van onder dus hij ligt ook wel diep denk ik.. daarnaast wat harde buiken nu.. hoop zo dat het gauw komt!

6. wannie1985

21 mrt 2007
    15
    0
    0
    Geen
    Leeuwarden
    hoi hoi,
    Wij zijn 31 december uitgerekend van ons 2e kindje.

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Jee... Hopelijk gaat alles goed met Chiquita en d'r krummel!

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mijkeltje: ik denk dat ze haar hebben opgenomen omdat ze bang zijn dat ze te snel gaat bevallen en te vroeg.. als ze daar is zijn ze er direct bij..

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Was Chiq nu zo rond de 35e weken? Of ook al verder?

Lijkt me idd raar als je je kindje zelf al kan voelen, moet toch haast wel betekenen dat ze ontsluiting heeft.

Gezellig weer nieuwkomers. :D Welkom!

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Zesendertig weken toch?

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb het even opgezocht. ;)
    35 weken en 5 dagen.

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Jeee chiquita... hopelijk gaat alles goed!
    Ja ze is idd even ver als mij...
    Vanavond had ik het gevoel alsof mijn huid boven mijn navel /boven buik aan het scheuren was.. aiii wat voelt dat vervelend..
    Ik zei thuis al.. ik knap uit elkaar geloof ik :p...
    Ook ik heb van die vervelende steken van onder.. soms is het net alsof de kleine zich er al door wil duwen en heb dan ook enorme druk van onder.
    De kleine heeft nu ook erg vaak de hik...
    Nou ons huisje is lekker aan kant... wat voelt dat heerlijk zeg..

Welkom voor alle nieuwe trouwens, klets gezellig mee!

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal.

Wat vervelend voor chiqiuta hoop dat alles goed met d'r gaat.

Hier weer een rot nacht. Ben zo langzamerhand meer moe als ik op sta als dat ik naar bed ga :(. Vanmiddag maar weer een uurtje mee pikken.
    Hier is eigenlijk alles klaar de beeb mag komen van mij hoor. :)

@all
    Iedereen een hele fijne dag.

@nieuwkomers
    Welkom. (ben hier zelf ook nog niet zo lang hoor hahaha)

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Goedemorgen iedereen! :)

@Sanka: vervelend dat je zo slecht slaapt... HIer gaat 't slapen de laatste tijd wat beter, maar ik ken 't gevoel van vermoeider opstaan dan gaan slapen. Heel vervelend!

@Mama1984: Dat zou wel 'n spectaculaire bevalling zijn, uit elkaar knappen...;) Lekker idd, als alles opgeruimd is, dat vind ik hier ook zo fijn!

Ego: vanavond moet ik weer naar de school van m'n dochter, musical regisseren. Hartstikke leuk, maar ik heb er zooo ontzettend géén zin in!!

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @sanka: vervelend he als je dan in de ochtend zo moe bent en savond sniet.. anders kon je nog vroeger op bed gaan

@mama1984: ik ging gister met de hond lopen en kon nauwelijks een stap zetten zonder die felle steken... maar helaas hij zit er nog..

@all: ik las dat chiquita er meer ontsluiting bij heeft gekregen (ze had al 3) en moet dus blijven.. succes meid!

en ik hoorde dat het morgen volle maan is maar is dat dan vannacht of morgen nacht?

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mama, verschrikkelijk he zo'n strakke buik. Ik heb af en toe onwijze last van een brandende huid. Zo in dat geultje waar je buik eindigt en je borsten beginnen.
    De hik vind ik juist ontzettend grappig, vanmorgen werd ik er wakker van. :p

Sanka, hier nog zo 1 die chronisch vermoeid is. Ruben slaapt alleen niet meer s middags.... Zal mijn SL toch eens vragen of ik hem eens een dagje mag brengen.
    Oh en de buuf die op een KDV werkt heeft aangeboden om hem volgende week vrijdag mee te nemen naar haar werk, dan kan ML hem s middags weer ophalen, als beeb dan nog in mijn buik zit ga ik denk graag op haar aanbod in.

Mijkeltje, moet je echt?

Missflower, ik geloof niet in volle maan.
    Maar dan is het vannacht voor jou. ;)

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mijkeltje: kan me voorstellen dat je niet zoveel zin hebt

@runner: ik weet niet of ik er in geloof.. opzich hoor je wel dat er veel baby's worden geboren maar ja net zoals elk ander middeltje weet je nooit of het toeval was ja of nee.. ach leuke bijkomstigheid zou het wel zijn haha

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missflower, ik ga voor je duimen dat het bij jou wel werkt. :p
    Ik kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik nu binnen 4 weekjes de beeb in mijn handen heb.
    Hele zwangerschap vind ik zo anders dan bij Ruben.
    Toen wist ik echt elke week wat er in mijn buik gebeurde en nu sta ik er echt van te kijken dat ik alweer ruim 37 weken ver ben.

Heb trouwens een gekneusde rib van al dat schoppen. Werd ook aangeraden om dan naar mijn buik adem te halen maar het enige wat ik doe als het weer aan het trommelen is met mijn ribben is mijn adem inhouden en hopen dat het snel klaar is en weer ergens anders in mijn vel tevoorschijn komt.

19. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Goedemorgen!
    @Chiquita, schrikken maar opluchting tegelijk denk ik? Ben je in ieder geval op de goede plek! Sterkte en nog even volhouden he!
    @Missflower, volle maan is dan aankomende nacht,maar ik geloof er ook niet zo in...hihi, maar ik snap dat je alles aangrijpt om maar te gaan bevallen! Hoop voor je dat het snel zo ver is!
    @Runner,idd alle hulp aannemen en het er zelf dan even lekker van nemen!
    @Mijkeltje, kun je niet afbellen?
    @Sanka,balen dat je steeds zo slecht slaapt en zo moe bent. Ik ken het gevoel...Vanmiddag maar even lekker liggen!
    @Mama1984, lekker zo'n schoon huisje, kun je je schoonmaakdrang weer even in de kast stoppen, haha! Scheurende huid gevoel heb ik nog niet, wel dat m'n buik steeds meer opgeblazen wordt!
    @Nieuwelingen, Welkom, gezellig meekletsen!

@All, hier vannacht ook iets minder geslapen, na een aantal hele goede nachten, dus zal niet te veel klagen. Ook gek gedroomd, dat ik vruchtwater verloor en dat ik aan het kolven was, haha! Laat het moment maar snel komen!
    Uk beweegt inmiddels weer meer, ben ook niet bij de gyn langs geweest. Vinden jullie het ook zo spannend worden? Ben zoooo benieuwd wanneer het allemaal begint!

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @juttel: haha moet ik daar iets speciaals voor doen dan? ik lees weleens met je buik bloot in het licht gaan liggen.. haha me man zal raak op kijken dan haha

@runner: ik heb dat nog nooit gevoeld dat ze tegen me ribben schopten bij beide niet.. gelukkig maar lijkt me ook niet fijn zeg!

Ik vind het ook zo vreselijk spannend dat ik straks gewoon weer zo'n kleintje heb.. kan me het niet voorstellen en dat je er dan weer zo onbeschrijvelijk gevoel bij krijgt.. wauw! nog maar 2 week en dan is ie er toch echt wel sowieso JEEEEEEEH

Deel Deze Pagina