@runner mooie foto Ik ga die van mij op het werk ook inscannen en dan zal ik hem ook proberen te plaatsen. Ik heb trouwens even op de echo van een vriendin gekeken en de kleine van haar was met 8 wk 17.7mm dus dat is niet zoveel verschil ben ik toch weer opgelucht hahaha. Vanmorgen al om 6 uur wakker met een knorrende maag maar ben weer in slaap gevallen tot kwart over 9. Gisteren trouwens gaan uit eten maar de komkommer smaakte vreemd na 2 happen maar deze laten staan, van de rest van het eten zat ik ook heel snel vol. Ook mijn man buiten gekomen zegt tie ik heb in de keuken gespiekt en dat was me toch een zooitje volgens mij komt het eten uit bakjes en is het niet vers. Hierdoor maar besloten dat we de rest van de 9 maanden niet meer gaan uit eten terwijl ik daar echt wel gek op ben. Ik heb me trouwens niet slecht gevoeld dus ik denk (hoop) dat er niks mis mee was.
Hoi meiden, Ben een tijdje niet op het forum geweest. Ik had er even geen puf voor. Had een tweedaagse cursus met mijn werk. Was geen succes. Ik moest eerder naar huis, omdat ik het niet meer trok. Gelukkig hebben ze op mijn werk er alle begrip voor. Ook maak ik meer fouten op mijn werk, kan soms gewoon niet meer helder nadenken. Dat begrijpen ze wel, dat is wel fijn. Heb zelfs twee rompertjes gekregen van mijn collega's. Erg lief dus. Daarnaast doe ik ook nog een studie, die ik dit jaar wil afronden. Dat staat nu allemaal op een laag pitje. Binnenkort moet ik eigenlijk aan mijn scriptie beginnen. Nou ik zie wel of dat nog lukt. Ga me er niet druk over maken. De kleine gaat nu voor. Sorry dat ik even niet persoonlijk reagaeer op iedereen. Voor degene met een mooie echo. Gefeliciteerd! Mag zelf 26 mei voor de echo. Dus net een dagje eerder als Gerianne. Wel spannend hoor. Fijn weekend allemaal! Groetjes
@pelikaantje, we hebben allemaal weinig tijd en zin en puf enzo om op iedereen te reageren. Iedereen heeft daar al zijn excuses over aangeboden. Dus ook voor jou (net als voor ons allen, begrijpelijk en meteen ook vergeven. @Dior, Ik lees dat je uit limburg komt. Waar kom je vandaan. Ik kom ook uit limburg, omgeving Sittard. @Runner, Met mijn dochtertje gaat het gelukkig weer een stukje beter. Thanx. Mooie echo heb je. Wat een mooi kersje! @Hier, vandaag flink geshopt. Ook gekeken naar de Phil en teds wagen. Is echt een gaaf ding. Denk dat ik om ben en dat het hem wordt. (Wel duur, maar we hebben onze eerste kinderwagen 2e hands en gratis gekregen. Dus eigenlijk vind ik dat we nu best een mooie handige wagen kunnen kopen, ook al is ie duur, toch???) Ik ben echt doodmoe nu, van de hele dag shoppen. PPPFFFF lekker vroeg mijn nest in vanavond. Lekker burgerlijk op zaterdagavond!!
hadden we een afspraak gemaakt voor een echo op de 27e blijkt mijn man dan 2 dagen in duitsland te zitten en kan niet mee dus vanmorgen maar gebelt om die echo te verzetten had ik 2 opties of nog 2 weken later (vond ik eigenlijk geen optie)ben dan ongeveer 13 weken of morgen avond dit vond ik een vele betere optie dus morgen avond mijn eerste echo spannend heb dus toch een kadootje voor mijn vader als die de 26e gaat trouwen als de echo goed is natuurlijk groetjes gerianne
@gerianne, heb je dat ff goed geregeld zeg. Super. Bedank je man er maar voor dat hij 2 daagjes weg moet! Hoe laat moet je voor de echo gaan? Is inderdaad spannend he, zo'n eerste echo. Geniet er maar van. @Hier, alles gaat hier zijn gangetje. Kwaaltjes blijven meevallen. Alleen erg moe! Morgen en woensdag werken en weer een weekje vrij, tot dinsdag. Dan weer 2 daagjes werken en dan 1,5 week vrij, dus heb niets te klagen hier. Hopelijk wordt het lekker weer, kan k lekker buiten in mn hangmatje slapen!
dag dames Daar was ik weer na 2 daagjes camping en ochtendje werken @gerianne: wat een mazzel dat je morgen al kan! heel veel plezier meid @dior: wat fijn dat alles goed was en de banner staat je goed hoor haha @dannie81: klinkt goed je rooster! dat wil ik ook wel @pelikaantje: wat fijn zulke begripvolle collega's dat scheelt een hoop en ook lief dat ze je rompers hebben gegeven
Hi meiden, lekker dat het gewoon z'n gangetje gaat bij de meesten. Ik krijg mijn broeken dus gewoon niet meer dicht, het is echt te gek voor woorden, maar ik ga morgen denk ik maar eens snel op pad naar iets dat lekker zit, want dit is ook niet fijn, het knelt, duwt mijn buik in en doet gewoon pijn.. pff leuk dat zwanger zijn zijn jullie ook niet vooruit te branden? Nickiee
Hallo Meiden, Hier mijn echo van afgelopen vrijdag 8 weken en 3 dg toen. Ik heb wel het formaat moeten aanpassen om hem te kunnen plaatsen. Morgen ben ik 9 weken jippie
@gerianne Spannend succes morgen @Dannie81 Ik heb ook lang weekend vanaf donderdag, maar moet wel maandag weer werken maar dat is geen probleem @MissFlower Wilde net vragen was het lekker op de camping maar lees dat je hebt gewerkt @nickiee ik heb al de broeken die ik niet meer past onderin de kast gegooid. Ben wel langzaam iets minder moe aan het worden.
Dior, mooie echo meis. Nickiee, alleen mijn spijkerbroeken zitten niet lekker meer. Voel me wel iets beter dan een week of 2 geleden maar hangen blijft favoriet. Missflower, beetje weer gehad? Danni, klinkt lekker zo'n korte vakantie. Pelikaantje, wat leuk dat ze zo reageerden! Gerianne, heel veel succes morgen!
Goedemorgen Allemaal, Het zonnetje schijnt hier en volgens mij wordt het een mooie dag. Ik ga in de pauze dus maar even een blokje om denk ik. Is er iemand hier die vrij heeft en iets leuks gaat doen? In het weekend wil ik graag de angel sound gaan halen, ik weet niet of ik hem al kan gebruiken want eigenlijk is het vanaf 12 weken maar ik lees ook al bij sommige dames dat ze hem eerder kunnen horen het hartje
@Dior: mooie echo. Al bijna 9 weken. Gaat snel he. Ik koop maar niet zo'n Angelsound, Wordt ik volgens mij harstikke onzeker van, als ik dan niets hoor. Maar het is natuurlijk wel heel leuk om het hartje te horen @Nickiee: je kleding moet idd wel lekker zitten. Ik heb er nog geen last van. Ben zelfs iets afgevallen, omdat mijn eetlust een stuk minder is, maar ik probeer natuurlijk wel zo goed mogelijk te eten. @Dannie08: ik heb me nog niet verdiept in wandelwagens, maar ik ga het zeker nog doen. Wat is er speciaal aan zo'n phil en teds wagen? @Missflower: lekker hoor even twee daagjes er tussen uit. Ik werd vanmorgen wakker en ik voel me een stuk beter, terwijl ik gisteren niet vooruit te branden was. En kreeg ook nog een aanval van nesteldrang. Meteen samen met pelikaanman mijn slaapkamer veranderd (meubels omgegooid). Het ziet er nu een stuk beter uit Al is mijn man het daarmee niet mee eens. Vanmiddag gaan we lekker zwemmen..heb er wel zin in. Gisteren de hele dag binnen gezeten omdat ik me zo beroerd voelde. Geniet van het zonnetje allemaal 8)
Hallo meiden, ben ik ook weer! Een erg gezellig weekend gehad in het mooie,maar ozo regenachtige Nederland... En nu weer terug in het Zwitserse zonnige landje. (ja ik woon dus in Zwitserland, haha) Heb vannacht lekker het klokje rond geslapen,wat was ik moe zeg!! Net heerlijk ontbeten met een meegebracht NLs broodje...mmmm!! Maar heb alweer trek! Tot mijn verbazing was de misselijkheid het weekend zo goed als weg! Was ik erg blij om,want ik had van alles waarbij de misselijkheid niet echt handig was geweest, zeker omdat weinig mensen het nog weten. Ik heb het m'n ouders en 2 beste vriendinnen verteld,zo leuk die reacties!!! M'n ouders geloofden het bijna niet, haha! Maar hier ook allemaal goed nieuws! Mooie echo's, vervroegde afspraken, buikjes die groeien , helemaal goed!! Hopelijk blijft het allemaal zo positief! Ik voel me ook goed, zoals ik al schreef weinig misselijk, nog wel erg moe, maar verder mag ik momenteel niet klagen. Ik ga nog even wat eten en dan maar even wat huishoudelijke klusjes doen.........
nou vanmorgen bloed geprikt dus dat ook weer gehad @runner: ja weer was wel goed hoor alleen snachts veel regen @dior: ik hoorde hem al met 8 weken maar dat is erg vroeg hoor! ik vind hem wel steeds weer gelukkig Ik heb al een aardig bolletje nu en ben er erg trots op! met 12 weken maak ik weer een foto en plaats ik hier dan ook wel even.. wij gaan nu even de stad in!
nou ik heb vanavond mijn eerste echo gehad en yes yes yes een kloppend hartje en perfect op schema wat was ik blij groetjes
Gerianne, hoe was jou echo meid? Ik ben nog steeds helemaal druk bezig met de surpriseparty voor mijn vriendje. Heb nu alle boodschappen besteld bij Appie.nl. Kwam echt even in de knoop wanneer ik dat moest gaan doen, vandaag geen auto, mogen dierentuin en vrijdag en zaterdag werken. Nu word het zaterdag middag bij mijn schoonouders afgeleverd, hihihi. Lekker lui. Nu hopen dat ik wel alle hapjes optijd af krijg en anders eten ze maar droge korstjes. Whahaha!
@Runner, Leuk een surpriseparty, heb ik iets gemist en heb je er al eerder overgeschreven....? Oeps.... @Gerianne,Mooi dat de echo goed was, toch weer een hele opluchting! Kun je weer even vooruit! @MissFlower, leuk dat je buikje zo aan het groeien is, daar wacht ik ook op! Mijn broeken zitten al wel wat strakker, maar je ziet het nog niet duidelijk.Ach ben ook nog niet zover als jij! Ik voel me al een paar dagen verbazingwekkend goed!Weinig misselijk, als ik t ben moet ik echt wat eten en dan gaat het over. Wordt 's ochtends ook niet meer wakker van de trek en ben iets minder moe! Vind het wel erg vroeg dat het allemaal minder wordt...Wie weet ben ik al verder dan de 8 wk en zoveel dagen...??? Volgende week maar eens even vragen. Volgende week om deze tijd ben ik weer bij de gyn, begin nu wel weer nieuwsgierig te worden of de 'holte' met bloed minder groot of weg is... Heb gelukkig geen bloeding weer gehad...Blijft spannend!!! Zijn er nog mensen die vandaag of deze week een echo hebben?
Hey allemaal, na twee daagjes werken, nu weer bijna een weekje vrij, dus weer tijd om te reageren @Gerianne, feli met je kloppende hartje. Fijn he, die bevestiging @Runner, hopelijk leest je vriend niet mee hier. Anders is het geen surpise meer. Veel succes met plannen @Juttel, fijn zeg, dat je geen kwaaltjes hebt. Bij mij valt het ook mee. @Missflower, vroeg zeg, al een buikje. Bij mij is nog niets te zien. (buiten mn lovehendels dan, ) @Pelikaantje, Over die kinderwagen. Ik heb al een dochtertje van bijna 1. Tegen de tijd dat de tweede er is, kan ze nog niet goed genoeg lopen en zal ze ook nog in de kinderwagen moeten. Als ik straks met beide kids alleen weg ga heb ik een duowagen nodig. Ik vind die brede (waar ze naast elkaar zitten) onhandig om door smallere stukken te lopen. Dus dat werd niets. De tandemwagens (achter elkaar) duwen en sturen heel zwaar. Ook geen optie dus. Een kiddyboard loopt onhandig en die kleine pittige tante van mij blijft daar nooit op staan, schat ik zo in. Dus toen waren de optie's bijna op. Nu kwam in de Phil en teds tegen. Die kan als enkele buggy gebruikt worden, maar je kan er een tweede zitje onder of boven plaatsten. Ideaal. Kijk maar eens op de site van hen. Ik heb hem in de winkel uitgeprobeerd. Loopt als een tiet. Dus vandaar dat ik zo weg ben van deze wagen. Ik ga hem zaterdag bij prenatal bestellen (vroege vogelkorting zaterdagmorgen. 15%korting op alles.) Fijne avond allemaal.