Pffff ik ben zoooo moe!! Heb echt nergens zin aan.. en eten koken blegggg heb ik helemaal geen zin aan.. laat staan om het op te eten ... Ik heb net al op de bank geslapen maar ik kan nog wel meer slapen.. Misschien dat mijn oudste die ook moe is nu hij terug is van school ook nog wel even wil slapen.
@mama1984: je hebt gister al zoveel gedaan! je kan toch wel even een dagje over slaan? Hier toevallig wel even bezig geweest.. alles beneden schoongemaakt en gestofzogen en gedweild! heerlijk gevoel! boven alleen stof gezogen de rest doe ik morgen wel @all: ik heb nu steeds harde buiken met wat krampjes.. zou er dan eindelijk wat voorwerk beginnen? mag van mij en doorzetten zou al helemaal super zijn.. mischien beval ik wel op de uitgerekende datum.. krijg ik het geld van de geboortekaartjes terug hihi
@ miss flower: ik ben ook idd niets van plan te doen in huis... zou ook niet meer weten wat ik zou kunnen doen want alles is gedaan.. Ik heb geen zin aan mijn avond eten en al helemaal geen zin om het te koken.. Maarja het zal toch moeten he, de kinderen moeten tenslotte ook wat eten Ik hoop voor je dat het doorzet
@mama1984: nou ik ervaar dat altijd heel anders.. dan heb ik alles schoongemaakt en de vloer gedaan en de volgende dag zie ik alweer vanalles liggen! het is ook een oud huis dus lijkt altijd anders als bij nieuwe huizen
@ missflower: dat zou idd best kunnen dat het anders is met oudere huizen.. wij wonen in een nieuwbouw dus vandaar dat ik het misschien anders ervaar. Tuurlijk moeten wij wel elke dag stofzuigen ...we hebben een hond en ja de kinder of wij knoeien ook wel eens met wat. Maargoed dat hoord er bij @ all: Toen ik mijn jongste uit bed haalde zat hij helemaal onder de poep en hij had er behoorlijk last van.. Dus ik heb hem onder de douche gezet en heb ik het babybadje gepakt en ze er alle 2 lekker even in laten spelen... Dat vinden ze toch zo geweldig en nu kunnen ze er nog samen in (wel op de grond gezet hoor het badje ) Ja en toen was het toch echt tijd om eten te koken.. Pff zag er erg tegenop ... toch maar sla gemaakt met aardappels en kip.. Uiteindelijk heeft het heerlijk gesmaakt. Net belde mijn paps op dat hij bij de sint zat en 2 pieten en dat hun donderdag graag langs wilde komen voor de kinderen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden
@mama1984: ah gossie zielig is dat altijd als ze rode billetjes hebben enzo..heeft die van mij ook weleens maar is haar eigen schuld.. ze geeft niet aan als ze heeft gepoept en kan ook erg moeilijk doen om een schone luier en ondertussen niet op de wc willen.. tja... Hier weer harde buiken last van steken onder.. ook is de baby best druk... kom op zet nou door!!!
Goede morgen! Ben gisteren al tegen 22.00 naar bed toe gegaan.. normaal ga ik echt niet zo vroeg naar bed maar ik was zo moe. Kon vanmorgen nog wel een aantal uurtjes doorslapen volgends mij maar ik moest er wel uit want mijn oudste moet naar school. @ missflower: en heeft het doorgezet? JOEHOEEE 36 weken vandaag!!
Goedemorgen iedereen! En... MissFlower al bevallen? @mama1984: dan zul je 't vast nodig hebben gehad.. Wel lekker geslapen ook? Gefeliciteerd met je 36 weken! Ik ben gisteren toch naar de musicalrepetitie gegaan en heb me helemaal rot gelachen. 'k Had er even geen zin in van te voren, maar zoals ik al zei 'als ik er eenmaal ben...' Verder ook redelijk vroeg op bed gegaan. Vanmiddag krijg ik hier 'n vriendin op visite en zo kabbelt de dag wel weer door vandaag.
goedemorgen, even snel een berichtje want ga zo weg Heb een lange nacht achter de rug want kon niet slapen en was niet lekker.. af en toe harde buiken enzo.. had ook steeds honger en moest plassen.. Ik moet zo naar de vk toe dus ben benieuwd wat die zegt..
@ mijkeltje: Ja ik heb wel goed geslapen.. 2 keer wakker geworden om te plassen en had toen wat last van krampen.. Daarna is het dan wel moeilijk in slaap komen..maar verder wel heerlijk geslapen. Fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad.. en een een gezellige middag met je vriendin. @ missflower: succes bij de vk!..wat vervelend dat je zo'n rot nacht hebt gehad. Haha nu ik dat van jou lees over ''honger'' dat had ik ook heel erg tegen een uurjte of 5-6...ik zat nog te twijfelen om eruit te gaan en wat te gaan eten maar ben toch in slaap gevallen.
oo, ik had vannacht trouwens wat irritants! Ik sta op -plassen, what else.. - en maak 'n wat onverhoedse beweging; schiet er ineens 'n kramp in 'n buikspier! Maar dan zo'n kramp zoals je ook in je voet kunt hebben zeg maar, dus geen baarmoederlijke krampen of zo... Deed verrekte zeer zeg! Met 'n beetje rekken en strekken schoot de kramp er weer uit, maar goed... Ik zat wel te denken 'wat nou als ik dat heb als ik ga bevallen?' Ik zie me al rekken en strekken als ik weeën heb zeg! @MissFlower; benieuwd hoe 't bij de VK gaat! @Mama1984: Ah, nu zijn 't krampen, nachtelijke toiletbezoeken en 'o jee, hoe draai ik mij op de andere zij'; binnenkort worden we allemaal 's nachts wakker, omdat er een klein krum ons wakker maakt... @Honger: dat gevoel ken ik wel; 'k heb 't de laatste tijd ook ineens 's nachts. Maar idd dan ook zo dat ik echt serieus me afvraag of ik wat zal gaan eten. Meestal wint de slaap echter...
Missflower, toch niet gelukt met volle maan... Eigenlijk maar goed ook,je kan beter morgen de kleine in je handen hebben, geld terug voor de kaartjes klinkt ook helemaal niet verkeerd. Succes bij de VK. Mama, val je dan wel weer snel in slaap nadat je bij de wc bent geweest? Ik lig s nachts ook regelmatig wakker van een knorrende maag. Maar om er nou uit te gaan en te gaan eten.. Mijkeltje, gelukkig maar dat het niet zo erg was als je van te voren dacht. Je kunt dan maar beter bevallen want dan heb je tenminste een terrechte smoes om niet meer te gaan. Hier ook eindelijk weer eens lekker geslapen. Ruben was wel al om half 7 wakker maar die heb ik terug gelegt en toen kwam ie uiteindelijk pas weer om kwart voor 9. Zo even samen douchen en dan ga ik even met hem langs de kapper denk ik.
Hey balen missflower! Succes bij de verloskundige! Auw Mijkeltje dat klinkt pijnlijk!!! ik mag fijn om 13.30 naar de tandarts, zo geen zin in maar heb al een paar dagen een beetje kiespijn dus toch maar even doen voor ik lig te bevallen met een kaakontsteking ofzo. Heb de hele nacht weer weeen gehad en moest gisteren en vandaag telkens naar de wc dus wie weet wordt het wat...
Ah, ik ben de regisseuse, dus ik kan natuurlijk ook niet zomaar zeggen 'zoek 't maar uit', haha! En ik weet ook best wel dat als ik er eenmaal ben, ik 't hartstikke leuk vind. Ik zat gisteren zo te schateren dat ze spontaan begonnen te roepen dat ik moest uitkijken dat m'n vliezen niet braken, omdat er vloerbedekking lag... Zeg het hoofd van de school heel droog; "ach, maakt mij niet uit hoor, ik hou toch niet van blauw.." Zo'n avond was 't dus zo'n beetje.. @Elmo: succes bij de tandarts. Hopelijk valt 't allemaal mee!!
Elmo, succes bij de TA! Mijkeltje, klinkt net als sporten. ALs je er eenmaal bent is het super, maar om de deur uit te gaan... Whahaha!
@ runner: ik lig nadat ik naar de wc ben geweest nog even de draaien vaak.. de eerste keer vannacht viel ik al heel snel inslaap maar de 2e keer had ik er dus honger bij dus ja dan word het lastiger. Ik mag het nog afkloppen hoevaak ik er uit moet 's nachts... Over het algemeen hoef ik maar 1 keer.. bij mijn jongens was dat wel anders toen had ik een abonement op de wc ... Bij mijn jongste had ik zulke bekkenpijn dat ik in staat was een emmer ofzo naast me bed te zetten hahaha, ik heb het alleen nooit gedaan Succes bij de kapper! @ mijkeltje: idd straks zijn we de nachten ook vaker wakker.. nou ik kijk er naar uit hoor, naar de nachtelijke voedingen en knuffel momenten @ elmo: oeii ja dan moet je wel even gaan.. als het erger word zit je er mee ... ooo ik ben als de dood voor de tandarts brrrr maarja als het moet dan moet het he!
@ mijkeltje : ooooo dat doet idd zeer die krampen...Ik heb die soort krampen dus vaak midden in de nacht als ik me wil omdraaien... Dat lukt op dat moment dan ook echt niet en lig dan een tijdje over die plek op mijn buik te wrijven om die soort kramp weg te krijgen... maar idd het is een heel naar gevoel!
haha ben ook als de dood voor de tandarts, ik krijg normaal lachgas om wat rustiger te worden maar dat mag nu niet natuurlijk.... Die kramp met omdraaien ken ik ook ja, dan heb je echt het gevoel dat je buik eraf scheurt ofzo. Net bericht van Chiquita, ze mag misschien vandaag naar huis omdat ze bedden tekort komen maar dan moet ze wel op bed blijven liggen.
@all: nou geloof het of niet maar de baby was nog niet ingedaald! ze kon weer moeilijk voelen omdat mijn buik gelijk hard word. Ze vond het vreemd dat ik die klachten had (erge steken met lopen) en het toch niet ingedaald was. Ze wou toch dat ik het liet nakijken door een gynaecoloog. Dus ik heb voor morgen half 2 een afspraak staan. Ze wou dat ze het hoofdje gingen op meten en kijken of er misschien een reden is dat het niet ingedaald is.. Ik heb dit bij mijn eerste ook gehad alleen toen had ik deze klachten niet.. nu wel en kan dus moeilijk lopen! Ik ben benieuwd wat er uit komt morgen maar zal vast niks zijn en gewoon lekker eigenwijs net als grote zus haha
elmo: suc6 bij de tandarts miss flower: hier is de kleine ook nog niet ingedaald en ben steeds bang dat het hoofd te groot is (omdat dit qua grootte al op 39 weken zit) Ik ben erg benieuwd wat de gyn zegt tegen je! Suc6 morgen... ik hoorde wel al verschillende verhalen dat bij een 2e het indalen pas tijdens de bevalling kan beginnen. all: spannend hoor...zit regelmatig ff te checken of er al iemand van jullie bevallen is!! x