@Sanka, bandgevoel zie uitleg van mama1984. Als je het had gehad dan weet je het wel. Vrijdag dus weer voor controle,is al bijna zover. @bevallen voor 41 weken,doen we dus allemaal aan mee!! @buik op spanning, gelukkig hier nog geen straie ontdekt, maar wie weet komt dat nog. Heb trouwens nog niet het gevoel gehad dat ik echt voorweeen ofzo heb gehad. Wel af en toe harde buiken enzo. Nouja we zullen zien.
@ juttel: ik heb bij mijn oudste 2 nooit voorweeen gehad..alleen harde buiken.. Deze zwangerschap heb ik wel veel voorweeen. Over straie: ooo ik zit lekker onder.. heb er totaal geen moeite mee. Na de zwangerschap ik het eigenlijk elke keer weer mooi bijgetrokken. Als mijn truitjes wat omhoog zitten en je mijn buik kunt zien dan komt mijn oudste naar mij toe.. hij weet dat die streepjes komen door de zwangerschap van hem en zijn broertje en nu deze kleine.. hij vraagt dan elke keer '' mam wie heeft dit streepje gedaan? en wie heeft die gedaan? hahah zo grappig
@sanka: alleen echo gehad en toen bleek er niks te zijn en is ze ingedaald tijdens de weeën @runner: nee je mag met 42 weken ingeleid worden maar als je zelf verder door wilt lopen tot 43 weken dan mag dat wel.. maar daar dat zou ik niet willen hoor.. 42 weken is al te lang maar goed dat is dan niet anders Ik was vanavond bij de bios maar viel ff tegen.. kon geen houding vinden en steeds pijnlijke harde buiken. straks begint het nog voor die echo hahaha.. hoop het nu eigenlijk niet want straks zit er wel wat voor de uitgang of is hij toch te groot ik ga nu ff douchen en op bed.. tot morgen!
zo daar was ik weer! gelukkig heeft het niet doorgezet want wil nu toch wel eerst die echo hebben.. de harde buiken zijn wel iets heftiger als normaal dus ben benieuwd of ze daar nog naar kijken.. vast niet.. nou jullie horen het vanmiddag wel
Missflower, heel veel succes! Wel jammer van je geboortekaartjes. Juttel, is dat band gevoel nog ergens goed voor of is het gewoon weer zo'n irritante bijeenkomstigheid van het zwanger zijn? Vandaag de laatste 5-12 inkopen doen. Inspiratie zoeken voor gedichten en dan staat er een verschrikkelijk druk weekend voor de deur.
Goedemorgen! Hier net mn bed uit, heb heerlijk geslapen, zou het komen doordat de waterdichte molton nu opmn bedje ligt?Hahaha! @Runner, Wat betreft t bandgevoel, kun je beter niet hebben hoor! Heeft te maken met zwangerschapsvergiftiging (wil niemand bang maken...), hoge bloeddruk enzo. @MissFlower, ben ook benieuwd wat ze vanmiddag zeggen. Succes! @Mama1984,idd grappig van je zoontje die vraagt welk streepje hij heeft gemaakt haha! Tot later! Fijne dag!X
@runner: wie weet beval ik spontaan vandaag nog haha Het is nu wel aan het rommelen zowel gisteravond en nu af en toe toch wel pijnlijke harde buiken die ook langer duren dan normaal.. even kijken wat de gyn daar van gaat zeggen
Goede middag. Vanaf vanmorgen al druk geweest.. even met mijn moeder mee naar het ziekenhuis, boodschappen gedaan, hond uitgelaten en nu is het tijd voor mezelf en lig ik even op de bank. Mijn moeder komt straks het eten maken.. mijn ouders eten mee want we krijgen sinterklaas en 2 zwartepieten thuis.. Ben benieuwd hoe de kinderen het vinden
Goedemiddag!! Heb nog niet terug gelzen maar wilde eerst even posten! Ik ben in het ziekenhuis geweest!!! hummel lag nog netjes met het koppie beneden en beweeglijk in het bekken, dus kan er nog wel uit maar is niet waarschijnlijk. Dus ik hoef niet meer te gaan liggen als de vliezen breken. Hummel is wel groter als gemiddeld maar omdat mijn vorige reusje probleemloos geboren is voorzien ze geen problemen. Ik mag dus weer terug naar de verloskundige! Nu heb ik daar woensdag om 11.30 een afspraak en gaan ze kijken of ze me kunnen strippen omdat het al zo lang rommeld en hummel toch wat groter is.... Dus ik hoop dat ze woensdag kunnen strippen, lijkt me een mooie datum! Groetjes!!!
@ elmo: fijn dat je kleine nog met zijn koppie naar beneden ligt Nu goed tegen je hummel kletsen dat hij zo moet blijven liggen En idd ik vind 9 december ook een mooi datum hahaha, ook voor mij ..
Zo ik denk niet dat ik er vanavond nog ben.. misschien later op de avond. Tussen een uur en 1,5 uur komt hier de sint.. Ik ga even wat met de kinderen eten zodat ze dat alvast op hebben want na de tijd hebben ze er toch geen zin meer aan. Fijne avond allemaal.
Ah, fijn dat de hummel nog steeds met 't koppie richting uitgang lag!! En is er iets bijzonders aan die datum voor jou? Of vind je 't gewoon een mooie datum an sich? @MissFlower: gefeliciteerd met je uitgerekende datum! Vandaag moest je voor n echo toch? Ben benieuwd hoe 't was!! @mama1984: veel plezier met 't sinterklaasfeest vanavond!! @hier: ik heb wederom wat voorweeën. Verder vandaag vooral 'n rustige dag gehad en morgen weer 'n rustige dag. Overmorgen wordt 't druk, want dan gaan we sinterklaas vieren (voor 't eerst komt sinterklaas ook zélf op bezoek! Ben zooo benieuwd naar Noahs gezicht!!). Zondag gaat manlief de kerstboom en de box neerzetten en zo keutelen we langzaam de 38 weken in..
@elmo Wat fijn dat de kleine nog goed ligt. @mama1984 Fijn sinterklaasfeest vanavond. @Mijkeltje Wij gaan zondag ook de kerstversiering op hangen. Dit jaar geen boom denk ik. We hebben een beetje weinig ruimte. @all Ben nog steeds niet lekker en zit ook niet echt lekker in mijn vel. Hele dag op de bank gehangen en vanavond fijn met mijn mannetje. Fijne avond voor jullie allemaal.
@elmo28: fijn dat hij nog goed ligt!!! @all: de echo was goed. Baby heeft iets groter hoofd dan gemiddeld maar verder geen problemen... hij lag iets ingedaald zei ze en schatte hem 7,5 pond Trouwens ik denk dat het nog wel eens gauw gaat beginnen.. ik heb nu af en toe een wee dus wie weet vannacht? ineens weet ik weer hoe ze voelen haha alleen word het nog erger natuurlijk... ik hou jullie op de hoogte hoe de avond zal verlopen
@Elmo28, fijn dat uk nog goed ligt! Volgende week al strippen,is dat in principe niet wat vroeg? Voor jou lekker natuurlijk!! @MissFlower, Fijn dat de echo goed is, nu maar afwachten! Enneh...dat grote hoofd, volgens mij hebben meerderen van ons dat, hahaha! Onze uk schijnt het ook te hebben! Succes met de weeen, ben benieuwd of we je vanavond nog zien... @Sanka, wat vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt.Maar rustig aan en vroeg op bed vanavond. @Mama1984, veel plezier vanavond met de kids en Sinterklaas! @Mijkeltje, lekker zo'n rustig dagje toch? 38 weken, komt nu heel dicht bij! Vanmiddag weer even gezwommen, wat kun je je daarna loom voelen zeg...Manlief heeft late dienst, dus zo ongezellig alleen eten. Lekker makkelijk, bami uit de vriezer. Vanavond maar niet te laat naar bed, morgen 'moet' ik de hele middag (of ochtend) in de keuken staan, ga namelijk een lekkere pan erwtensoep maken!!MMMM....
@juttel: ja ik vind het moeilijk wat het nou is.. ik heb ze nog niet eerder gehad deze zwangerschap en herken ze bij me eerste.. maar kan ook heel goed voorweeën zijn en dat het straks op houdt.. ga zo even warme douche nemen
Spannend missflower!!! Juttel, ja ik ben dan 38+2 maar omdat het al weken rommelt en ik daardoor veel te weinig slaap krijg en hummel toch bovengemiddeld is... Maar het is maar afwachten of ze kunnen strippen natuurlijk. misschien heb ik niet genoeg ontsluiting, en als ze kunnen strippen en hummel wil nog niet dan komt de bevalling ook niet op gang. ik ga even op de bank hangen met een kruik.
@elmo28: ik hoop dat het strippen gaat lukken! Ik heb steeds menstruatiegevoel en als ik een "wee' voel dan komt dat gevoel langzaam vanaf me schaambot om hoog tot me navel en echt alsof je hevig ongesteld bent en daarna zakt het weer af.. zit geen regelmaat in ofzo.. ikv ind het toch ook wel ineens heel eng worden haha
Hoi dames, Nou hier was de eerste sinterklaas avond geslaagd. Het was voor ons ook een verrassing wie het uiteindelijk zouden zijn.. Bleek mijn oom en zijn dochter en haar vriend te zijn hahaha... Mijn oom had het zelf aangeboden aan mijn vader of hij dat hier moest gaan doen... vond ik wel erg leuk. Mijn oudste was even verlegen.. dook bij mij op schoot en de jongste zag de eerste piet binnen komen en begon meteen te brullen hahaha. Toen ze eenmaal gewend waren begonnen ze te kletsen en kwamen ze los. Voor de kinderen natuurlijk heel gek als ze ineens in hun eigen omgeving zijn.. maar ze vonden het geweldig. Hahah was nog een mooie blunder.. ik heb het niet doorgehad... maar de eerste piet was binnen en sinterklaas wilde erin komen maar kwam met zijn mijter tegen de deurpost aan hahaha toen viel de mijter van zijn hoofd en de pruik zat scheef. Mijn man wist gauw de deur dicht te doen zodat hun even de tijd hadden om het weer goed te doen dus ik had het niet eens door gehad en mijn oudste ook niet gelukkig. De kinderen zijn weer goed verwend.. en zijn meteen in slaap gevallen. Ik kreeg meteen na dat het klaar was weer erg veel voorweeen.. mijn buik is nu ook enorm aan het rommelen.. Het voelt allemaal ander dan anders. Heb er gewoon een beetje last van..misschien vermoeidheid en helpt het om te gaan slapen.