late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ missflower: spannend.. hopelijk zet het vanavond door :D

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    auuuww nu weet ik weer hoe weeën voelen! ik ben maar op gestaan want op bed liggen is ook niks.. ze komen erg onregelmatig maar zeer doen ze wel! helaas duren ze nog geen minuut maar zo begon het bij mijn eerste ook... als dit zo doorgaat zou ik best nog weleens kunnen bevallen morgen (of nou ja vandaag)

3. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @MissFlower, ZET EM OP!!

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Spannend miss flower!!!! hoop dat je straks of misschien nu al je kleintje in je armen hebt...

Mama1984 geweldig dat sinterklaas zo goed verlopen is!!!

5. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    ohhhh Miss Flower...wat spannend. Ik hoop dat het deze x doorzet.

dat is nog eens een mooi sinterklaaskadootje!!!;)

x

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Spannend missflower hopelijk zet het door.

@all
    Naar de vk geweest en ukkie is toch volledig ingedaald. :)
    Voor de rest was alles goed. Mijn bloeddruk ook dus waar dan die duizeligheid vandaan komt?

Hele fijne dag allemaal. En ik duim voor missflower. :D

7. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Sanka, fijn dat alles goed was! Wat zei de verloskundige over je duizeligheid en hoofdpijn? Kan het ook zijn dat het ijzergehalte (Hb) laag is? In ieder geval een geruststelling dat je bloeddruk goed is!
    Achja de laatste weekjes he...we kunnen aftellen gelukkig!

Hier ook weer een 'slechtere' dag, zo'n dag dat je liever niet te veel doet (doe ik dan ook niet). Vannacht slecht geslapen, dus ja...Vanmiddag maar even proberen de ogen dicht te doen.

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @juttel
    Ze zei erg eigenlijk niks over. Bloeddruk was goed dus. Heb eigenlijk ook niet door gevraagd. Inderdaad aftellen vanaf vandaag mag ik oficieel thuis bevallen. Ben er onderhand wel aan toe.
    Hier word er ook niet meer normaal geslapen. bah bah
    Vandaag inderdaad maar lekker niks doen en lekker naar bed terug zometeen. Lijkt me een goed plan.

Doe het lekker rustig aan.

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @juttel
    Ik zie net dat we allebei even ver zijn hihi. Nog 21 dagen te gaan jippie :D

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen!

Hier vannacht heerlijk geslapen.. 22:15 naar bed gegaan... wel vroeg op omdat mijn oudste naar school moest maar daarna toch nog even in bed gekropen.
    Ik merk echt dat ik meer slaap nodig heb.
    Vanavond weer sinterklaas vieren hier thuis met mijn schoonmoeder dus dat word ook niet even uitrusten.
    Verder nog wel krampen in mijn buik en onderrug.

@ missflower: zet hem op!

@ sanka: fijn dat de bloeddruk goed was... idd het kan ook je hb zijn.. ik heb die ook te laag en was toen ook meer duizelig...nu heb ik staaltabletten en geen last meer van duizeligheid.
    Fijn dat de kleine is ingedaald :)

@ juttel: vaniddag dan nog maar even lekker gaan liggen

11. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Sanka, idd we zijn even ver! Nog 3 weekjes!! Ik hoop wat eerder, liefst een week voor kerst ofzo! Maarja daar hebben we niets over te zeggen haha!
    @Mama1984, je hebt het maar druk met Sinterklaas! Hopelijk heb je wel al alles klaar.
    @MissFlower, we zien je hier niet meer, dus een goed teken denk ik!! Fijn, hoop echt voor je dat het doorzet! Succes!

Iemand een idee hoe het met Chiquita is?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik lees toevallig net de vraag hoe het met chiquita is.
    Zij mocht afgelopen woensdag weer naar huis, maar onder strenge voorwaarden. Ze heeft dus neem ik aan bedrust.

13. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    En... MissFlower al bevallen?

Hier gisterenavond een boel gerommel, maar dat hield weer op... Nou ja, 't hoeft ook nog niet natuurlijk. 'k Hoop alleen dat hummeltje zich niet tijdens sinterklaas gaat aandienen of zo!!

@Juttel & Sanka: gefeliciteerd met jullie 37 weken!!

@mama1984: fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Da's met recht 'n zegen als je al zo ver bent he...

@ Sanka: wel prettig dat je bloeddruk goed was! HB zou idd ook kunnen..

@Juttel: rustig aan doen dan maar vandaag! Ik doe gezellig met je mee...

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ mijkeltje: ik mag idd niet zeuren wat betreft het slapen in de nacht.
    Bij mijn jongens was ik om de haverklap wakker.. ik had toen ook enorme zwangerschapsjeuk en nu niet.. bij de jongste kwam daar ook nog eens bekkeninstabiliteit bij waardoor ik niet lang kon liggen.
    Ik moet het daarom maar gauw gaan afkloppen :D.. want ik wil nu nog wel goed blijven slapen hahaha

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ dees : bedankt voor het doorgeven!

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ all: ik moet zeggen dat ik niet helemaal lekker ben.. beetje down.. nog steeds ontzettend moe (hoe kan dat nou na al die uren slapen ;) :D )...beetje misselijk gevoel en mijn buik die toch een beetje vreemd aanvoelt.
    Nouja een dagje dat het wat minder gaat hoord er ook bij he ;)

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Geboren vandaag op 4 december onze zoon kyran! hij is geboren om 13.20 en weegt wel 4410 gram! (jawel bijna 9 pond)

verhaal volgt later

18. Niki83

Niki83 Lid

11 jan 2009
    25
    0
    0
    @ Missflower, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kyran! Dat is nog eens een Sinterklaas kado :)

@ all, kan iemand me enigzins uitleggen wat je voelt als je weeen hebt? Ik ben namelijk zwanger van mijn eerste en zit morgen op 38 weken. Duurt dus hopelijk niet lang meer, zit al een week met zo`n ongesteldheidmisselijk gevoel en een soort van steken in mijn buik.
    Maar ik weet helemaal niet wat ik me bij weeen moet voorstellen......

19. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @Niki: oeii dat is heel lastig uitleggen... zodra je weeen hebt herken je ze wel.
    Ja ik heb het altijd omschreven als... hele erge menstruatie pijn maar dan VELE malen erger.....echt veel erger ;)

Maarja iedereen ervaart het ook weer anders.. en heeft andere weeen..ik had buikweeen, rugweeen en beenweeen.. dus overal vreselijke pijn ;)

@ Missflower: GEFELICITEERD!! en een lekker dikkertje :)... leuk hoor.. geniet lekker met elkaar!

20. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nou, ik herkende ze niet de eerste keer hoor... Ja, toen ik op een gegeven moment echt niet meer kon praten van de pijn, toen had ik 't wel door ja, haha! :D

Hier rommelt 't ook akelig, moet ik zeggen. Wel pijnlijker dan gisterenavond, maar ik verwacht niet dat 't 'de aanzet' gaat worden...

@MissFlower: :) Gefeliciteerd met jullie zoon Kyran!!! :)

Deel Deze Pagina