Missflower gefeliciteerd!!!! Lekker genieten van jullie hummel!!! Weeen... tsja zoals mijkeltje al zegt als je echt zoveel pijn hebt dat je ijna een minuut niets kunt zeggen en echt moet focussen op de pijn, dan heb je weeen.
@MissFlower: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon! Super!! En nu lekker genieten! Best vlot gegaan of viel dat tegen? We horen alle verhalen graag! Fijne avond! X
Miss flower; Hartstikke gefeliciteerd met de geboorte van Kyran. Hopelijk gaat alles goed met jullie en ben je snel weer op de been. En dan....pronken achter de kinderwagen!!!!! xx
Missflower Gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker genieten. En we horen je verhaal graag. @all Een hele fijne avond en hopen dat snel 1 van ons mag volgen.
@ all: Hier ben ik weer even. 2e sinterklaas avond zit er weer op.. en ook deze was weer geslaagd. Ikzelf was nog steeds niet zo lekker..elke keer krampen in mijn onderbuik en ik had een brandend en drukkend gevoel van onder... was een heel apart gevoel alsof er iets heel erg op springen stond Mijn schoonmoeder is net weg, dus voor mij is het tijd om zo mijn bed in te duiken.. Ben echt op.
@ all.. Goede morgen! Nou ik ben benieuwd of er vandaag nog echte sinterklaaskindjes geboren zijn of nog worden . Hier wel weer lekker geslapen.. maar wel vroeg wakker geworden. Straks even douchen en wat in huis rommelen.
Goedemorgen! Hier 'n hoop gerommel gisteren, maar vooralsnog geen sinterklaasbaby... Nou, van mij mag de hummel vandaag ook echt wel even blijven zitten, aangezien we vanavond sinterklaas vieren!
Goedemorgen, Hier op zich goed geslapen. Zo even heerlijk mijn tosti's op eten. En van mij mag hij vandaag ook nog blijven zitten. Vanavond een herdenkingsmis voor mijn opa die 6 weken geleden is overleden. Is een dik uur rijden dus alle spullen (ziekenhuistas, maxicosi) maar mee voor de zekerheid. Doen jullie dit trouwens ook? Elke keer als jullie "ver" weg gaan die spullen mee? Ik wil niet in het ziekenhuis bevallen maar thuis. Hele fijne dag allemaal.
Ik ga gewoon niet meer ver weg... Ik scharrel hier in de stad rond en eigenlijk ga ik niet verder weg dan 'n half uurtje rijden.. Maar ik denk dat ik bij overmacht idd de ziekenhuistas wel mee zou nemen ja...
dag dames Ik denk niet dat het meerwaarde heeft als ik mijn verhaal hier vertel aangezien jullie ook nog moeten. Ik vond het in elk geval enorm tegen vallen.. en dan alleen het persen hoor maar ja wat wil je ook met een 9 ponder! het is ook over genomen door de gynaecoloog omdat hij er niet echt door kon maar met een knipje is het gelukt en ik voel me nu weer prima op wat kleine pijntjes van onder na! ik zal even een foto plaatsen
@MissFlower, hoe was de eerste nacht? Beetje geslapen of de hele nacht naar Kyran liggen kijken?? @Sanka, moet zeggen dat ik er nog niet aan heb gedacht om een ziekenhuistas mee te nemen. Heb em zelfs nog niet klaar staan...wordt misschien wel eens tijd he? @Mijkeltje, vandaag idd maar even rustig houden die buik. @Mama1984, fijn dat het Sinterklaasgebeuren gezellig was! Hoe gaat het nu met je rommelende buik? Zo even naar de markt en vanavond visite, Nederlanders, dus we gaan lekker erwtensoep eten!! Beetje hollandse avond, haha! @Buik, is hier nog steeds rustig, gister wat vaker harde buiken,maar verder...denk dat het nog wel even op zich laat wachten...
Hey MIssFlower!! Fijn dat je je alweer aardig goed voelt! Moest je zowiezo in het ziekenhuis bevallen? Een 9-ponder....kan me voorstellen dat dat er lastig uit wil... Maarje hebt het nu achter de rug!! Gaat het goed met Kyran?
LIIIIEEEEFFFFFFFF!!!!!!!!!! Oh...als ik dat zie kan ik niet wachten!!! Moet je nog lang in het ziekenhuis blijven of ben je ondertussen thuis? x
@ missflower: ahhhh ...lekker koppie! @ noname: mooie buik hoor! @ sanka: ik ga ook niet meer ver weg... @ juttel: hier blijft het rommelen komen en gaan..veel plezier vanavond. @ all: zo hier thuis al weer aan het rommelen geweest..nu even zitten.. want ik heb ook even uitgebreid gedouched..pfff dat douchen vind ik nu zo'n grote klus ...
@ missflower Wat een schatje kan nu ook bijna niet meer wachten. Even een misschien rare vraag aan jullie. Chiquita kon het hoofdje voelen. Nu heb ik net gedoucht en dacht (hoe vreemd ook) laat ik ook eens daar binnen voelen. Kleine is nu volledig ingedaald. Maar ik voel ook een hoofdje. Wel met daar overheen iets vleesigs. Hebben jullie dit ook? Ik hoef echt maar een halve vinger naar binnen te steken. Mocht ik nog zin hebben in sex dan zou dit nu niet meer lukken.
@ sanka: geen idee of dit bij mij ook zo is.. ik durf eigenlijk niet zo goed te voelen...bang dat ik er onzeker van word als ik toch iets denk te voelen... nee ik wacht gewoon af
@MissFlower: wat 'n lekker jonkje zeg!! Heerlijk! @Noname: mooie buik hoor! @Sanka: 'k moet bekennen dat ik al even niet meer daar beneden heb lopen voelen of er alweer wat veranderd is...