Mijkeltje, Ik was van mijn oudste 24 dec. uitgeteld en madam kwam pas 4 januari. Bij de tweede ben in ingeleid en is mijn geduld dus niet op de proef gesteld, nu wel weer dus ik dek mijzelf maar vast in. Nodig ook gewoon mensen uit voor kerst en oudjaar onder voorbehoud.
@mijkeltje Nee nog niks op het oog we willen gaan kopen. Maar hebben besloten toen ik zwanger werd om ons eerst op de kleine te richten. Het eerste half jaar heeft de kleine toch niet zo heel veel ruimte nodig. En ik ben nogal een regelaar dus als er ook nog een verhuizing bij was gekomen dan was ik gek geworden denk ik. hahah En anders mijn man wel van mij. @ elmo Zijn we inderdaad bijna buren. Wij hadden dat huis daar graag gekocht alleen dat wilde de huurbaas niet kan er veel te lekker aan verdienen. Wij hadden alleen de beneden verdieping en hij had in de schuur de douche gebouwd. Boven hadden ze twee verdiepingen maar dus geen tuin. Maar goed ik vond voor alleen een beneden vedieping (zonder slaapkamer) 675 euro nogal erg veel. Voor de boven verdieping vraagt hij 775 euro. Dus dan loop je wel binnen. Wat heb je trouwens een leuke kindjes. @all Heerlijk skyradio al die kerstmuziek word er helemaal happy van. Ben benieuwd hoe lang dat nog duurdt? Meestal ben ik die muziek op het werk zo zat hahahaha
Tsja, mijn dochter kwam ook pas op 28 juni, terwijl ik 14 juni was uitgerekend, dus ik hou ergens ook wel 'n slag om de arm... Maar ik ben er wat minder stoïcijns onder dan toen... Toen had ik ook echt van te voren 't gevoel dat ze veel later zou komen, dus 't maakte me niet zoveel uit... Nu heb ik dat gevoel helemaal niet en op de één of andere manier zit ik veel meer te wachten. En ik weet best dat je dat niet moet doen, maar ja... Probeer dat gevoel maar eens uit te zetten, dat lukt gewoon niet. Gelukkig is elke dag er één en hoe dan ook; 't kotertje komt er hoe dan ook binnen nu en vier weken uit! En ik probeer voldoende afleiding te zoeken en regelmatig ook even gewoon toe te geven aan mijn emoties, dat kan heerlijk opluchten in elk geval. Erg leuke foto trouwens van je meisjes; lekker spontaan en die bewegingsonscherpte er in maakt 'm heel dynamisch!! En die buikfoto is best wel hilarisch eigenlijk, zo in kikvorsperspectief... @Sanka: Groot gelijk! En verhuizen én zwanger zijn (of 'n kersverse hummel hebben) is erg veel tegelijkertijd, weet ik uit ervaring... En 't kan goed hoor, zo'n kleintje bij je op de kamer hebben..
Sanka, wat een bedragen zeg!!!! dat betaal ik aan hypotheek voor het hele huis! En bedankt voor het compliment. Mijkeltje, haha echt een fotograaf aan het woord! die foto's zijn gewoon gemaakt met mijn telefoon die van mijn meiden dus tijdens het lopen. Over hilarische foto's gesproken zal er zo een neerzetten van vandaag. pfff striae nog van Renée en Nikki erop. echt zo'n blauw paars gestreepte zebra met moedervlekken haha. Wat gevoel betreft, je kunt het inderdaad niet uitschakelen. Verloor net weer allemaal slijm etc ( sorry voor de details) en dan ga je toch weer hopen. zucht.... Bekijk bijlage 34323
Nou net toch maar even iets gedaan, even de wc gesopt en gezogen en gedweild. Klein huis dus dan ben je zo klaar. Ga nu maar eens bedenken wat we gaan eten heb nog geen idee. En ook nog helemaal geen honger moet ik zeggen. Hier merk ik trouwens nog helemaal niks. Alleen snachts als ik heel nodig moet plassen heb ik een harde buik. Voor de rest geen voorweeen zou ook niet weten hoe ze moeten voelen. Geen slijm helemaal niks. Wel een kereltje wat het leuk vind om zijn benen eens in de zoveel tijd eens te strekken. Zo pijnlijk.
Goede middag.. Jeee wat een gezelliggeklets vanmiddag hier Hier is alles wat afgezakt.. de voorweeen en de pijnlijke onderrug komen nog wel maar even niet zo erg als vanmorgen. Ben net nog even gaan slapen... jee ik sliep me toch vast en lag weer te dromen. Mijn buik is loei zwaar en het lijkt net of de kleine er door de zwaarte kracht eruit valt.... Meer doen dan afwachten kunnen we niet he @ elmo: duim maar wat harder idd ... ik ben al druk bezig voor jou.. voel je al wat ? @ mijkeltje: wat een opmerking...niet echt leuk dan nee... Bij mij staat de box er nog steeds ...mijn jongste kan zich er nu nog prima in vermaken dus komt mij goed uit zodat ik af en toe mijn handen vrij heb. Sorry meiden maar verder weet ik het niet meer...
@mama1984 Inderdaad iedereen zit eigenlijk te wachten. Wel fijn dat je nog even hebt geslapen. Had ik eigenlijk ook moeten doen. Nou is het vanavond weer vroeg haha. @all Een hele fijne avond.
@mama1984: dus nog steeds gerommel? jammer dat het niet doorzet. Heb je ook het gevoel dat deze ook in week 37 komt? @sanka: bij deze had ik dit keer ook geen gerommel van te voren dus het zegt niks dat het dan nog lang duurt ofzo. Ik had een dag van te voren lichte voorweeën. @elmo28: mooie ronde buik heb je! ik hoop voor je dat het gauw doorzet! @all: het loopt hier nog steeds lekker. Me dochter is weer thuisgekomen en ze had eerst een fikse driftbui van 15 min ofzo.. ze sliep namelijk in de auto en daarbij nog 2 nachten slecht slapen dan kan je haar opvegen.. eenmaal bekomen kon ze cadeautjes uitpakken die ze had gekregen en was het weer goed. Na een tijdje vroeg ik of ze haar broertje al had bekeken (ze vroeg er totaal niet om) en toen was ze heel enthousiast en ging ze kijken en wou ze hem op schoot. (zal de foto wel even plaatsen) en was ze erg lief tegen hem!
oh dat is 2x @mijkeltje: ja ze was heel lief.. als hij huilde zei ze steeds: hoeft niet te huilen, ik ben danisha hihi
Aggus! Dat is inderdaad erg lief! Erg vertederend!! (Zou ik als kersverse moeder gelijk van in de tranen schieten zeg maar... )
@Mijkeltje Het is heel goed dat je de box al hebt staan, kijk naar ons er moest ineen nog een hele hoop. Opmerking van je moeder maar gauw vergeten hoor. Ik zou maar naar je voor gevoel luisteren, ik dacht ook volgens mij komt hij eerder, dus ik denk dat je het zelf echt wel kunt aanvoelen. @noname Het is echt even wennen, hoe alles nu in te delen de tijd, maar probeer aan mijzelf te denken zo ben ik vandaag even een uurtje gaan liggen. @Juttel Genieten van de kleine doe ik volop, en met mijn verlof ben ik reuze blij want ben echt te moe om te werken hoor En de bevalling hij is het het echt dik en dubbel waard. En die tas zal ik id maar eens gauw gaan klaar zetten. @elmo Ik had mijn man ook de ds mee laten nemen maar ik heb hem die 7 dg niet gebruikt, in het ziekenhuis. Mooie kinderen en zo vrolijk zien ze eruit. @Sanka verhuizen zou ik id nu een jaartje uitstellen, dat komt wel joh. @mama1984 Voorweeen spannend wie weet is het vanavond wel zo ver. @MissFlower gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, al na 3 dg thuis dat is het betere werk
@ missflower: Mooie foto en fijn dat het zo goed gaat... hahah zo mooi is dat he die reaktie van de kinderen.. Die van mij (oudste) zij ook altijd.. niet huilen, ik ben bij je! Nou ik heb geen idee of ik nu weer in week 37 ga bevallen.. heb niet echt een gevoel ... ik hoop het wel.. maar wil er ook niet te veel op hopen aangezien het ook langer kan duren. Maar ben er klaar voor , van mij mag de kleine komen! @dior: leuke naam trouwens DEX... Fijn dat jullie weer thuis zijn...lekker genieten! en blijf idd maar lekker hier mee kletsen .. gezellig! Nou wij gaan zo de kinderen in bad doen...en even stofzuigen beneden... En daarna lekker op de bank!
@ missflower; heb jij trouwens een babysite? ... ik zag bij geboren kindjes namelijk Kyran staan en op 4 dec ...even gespiekt en zag de foto's van Danisha dus ik denk dat het niet kan missen.. leuke site trouwens!
MissFlower: GEFELICITEERD met jullie zoon Kyran! Wat een mooi mannetje. Dior: GEFELICITEERD met jullie zoon Dex! Fijn dat alles goed met jullie gaat.
Ben een paar daagjes weg geweest in Zeeland voordat de kleine komt. Was wel lekker. Maar merk wel dat het steeds zwaarder wordt met lopen en zo. Net nog even boodschapjes gedaan. Kom bijna niet meer overeind als ik moet bukken...haha. De kleine is lekker druk aan het schoppen en zit vaak aan de linkerkant van mijn buik . Vind het nu echt spannend worden. Vandaag een waterdichte molton op onze bed leggen (had hier gelezen bij de action, dus die meteen gekocht). Je weet het maar nooit. En morgen kratten onder het bed. Nou ben er helemaal klaar voor.
Dat ding van de Action is ideaal inderdaad! Wij hebben altijd al zo'n soort molton op ons bed liggen (mijn man zweet nogal, vandaar), maar dat waren altijd van die dure dingen. Deze is wel zo handig, maar 'n stuk goedkoper! Maar je bent dus lekker uitgewaaid Pelikaantje? Was 't gewoon een paar daagjes er tussenuit? Lekker hoor!! Ik heb trouwens vandaag maar eens m'n ergernissen op een maagdelijk wit papier (nou ja, blog dan) gegooid: Met Geluks rijtje van goedbedoelde, maar desondanks lichtelijk irritante opmerkingen… Met Geluk!
Inderdaad paar daagjes tussenuit om uit te waaien....wel veel regen gehad, maar we hebben ons prima vermaakt. Wat een herkenning Mijkeltje. Vooral de volgende opmerking heb ik veel gehoord: Goh, ben je al zo lang zwanger, wat n bescheiden buik heb jij dan! (Drie miljard keer die opmerking is écht genoeg!) Werd er zelfs onzeker van, mocht toen een groeiecho laten doen van de vk. Nou kindje ligt prima op schema, gewoon gemiddeld. Ga nu GTST kijken...