late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @pelikaantje Tja dacht ook als ik het hartje niet vind wat dan, maar ik zie het ook juist andersom. Als je even onzeker bent en je hoort het hartje en je voelt je dan weer helemaal gerustgesteld.

@MissFlower Misschien hoor ik hem dan ook wel al? Ik heb gehoord onder bij je buik he moet je hem houden?

@gerianne Whow goed zo meid :) Heerlijk dat gevoel he na zo'n goede echo

@runner Hoe was de suprise party

@juttel dat heb ik ook hoor als ik misselijk ben en ik eet is het minder, helemaal weg gaat het niet. Maar als ik niet eet wordt het echt veel erger en voel ik me echt slecht.
    Ik hoop dat de holte helemaal weg is meid bij je komende echo!

@Dannie81 10 weken alweer vandaag jippie :)

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Iedereen In belgie krijg je kraamgeld €750 na je 6 mnd zwangerschap en in duitsland geboortepremie dat is nog hoger dat bedrag. Kan je mooi aan je kindje uitgeven of sparen voor hem of haar. Nu vroeg ik me af of dit ook in Nederland zo is weet iemand dit?

Vandaag hierzo naar de braderie. Gaan jullie nog iets leuks doen?

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dannie81: bij de eerste duurde het ook lang voor ik een buik kreeg hoor

@dior: ja echt bij je schaamstreek

Hoera vandaag 12 weekjes alweer! gaat echt snel en hier is de buikfoto:

4. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Bleehhhh.....wat heb ik vandaag een sloom dagje zeg...Hele dag een beetje niets gedaan...zit mezelf gewoon in de weg....Vannacht niet zo lang geslapen, zal het wel van komen,want het ging zoooo goed! Ach even een baaldagje tussendoor is beter dan continu zo'n gevoel.
    Maarre...waar zijn jullie allemaal? Rustig hier!
    @MissFlower, mooie buikfoto hoor, krijg je al opmerkingen van mensen? Dat ze het zien? En natuurlijk gefeliciteerd met de 12 weken! Wij moeten nog even wachten.
    @Dior, volgens mij krijg je in NL niet een geldbedrag behalve de kinderbijslag.
    @Dannie81, heb me nog niet verdiept in de kinderwagens...komt allemaal nog wel!

Nou hoop snel weer wat van jullie te lezen! Groetjes vanuit Suisse.

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @juttel: ja de mensen die het weten die zien het wel.. mensen die het niet weten geen idee.. soms zie ik wel mensen kijken maar dat kan ik me ook inbeelden haha en ik heb ook regelmatig van zulk soort dagen hoor.. ben nu ook moe. gelukkig nog 1 ochtendje en dan 4 dagen vrij heerlijk

slaap lekker allemaal

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @MissFlower Whow dat ziet mooi gaaf uit :) En gefeliciteerd met het passeren van de grens van 12 weken jippie.

@juttel Slaap je nu weer wat beter? En ben je de rest van je sloomdagje goed doorgekomen ;)

@runner 10 weken vandaag he :)

Donderdag trouwens de uitslag van de bloedtesten binnen gekregen en ze waren helemaal goed. De assistente van de gyn zei 2x een goede echo en nu deze uitslag prima ga echt maar op die roze wolk zitten hoor :) Heel fijn om te horen toch ben ik pas helemaal gerust als ik de kritieke 12 weken voorbij ben, omdat de overgang van dooierzak naar navelstreng nog even wat probelemen kan veroorzaken. Die onzekerheid zal ook wel komen door mijn moeilijke start denk ik.

Vandaag lekker met mijn vriendin even naar Maastricht ik ben zo benieuwd naar haar omdat zei volgende maand al is uitgeteld. Vind het ook zoooo snel gegaan bij haar :)

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dior: de kans dat het nog misgaat is heeeeeel klein hoor.. geniet er lekker van en fijn dat de uitslagen goed waren! en veel plezier vandaag

8. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @MissFlower, geniet van je vrije dagen!
    @Dior, gezellige middag, leuk dat je vriendin zoveel voorloopt,kun je mooi een beetje afkijken! Ik ben m'n slome dagje gelukkig kwijt, al ben ik nog wel moe (maar das normaal). Gisteravond nog maar even een wandelingetje gemaakt, wat wel goed hielp.
    Toen ik thuis kwam en naar de wc ging, had ik allemaal donkerbruin oud bloed. Even schrikken, maar de gyn had er al voor gewaarschuwd en t is alleen maar een goed teken. t Is namelijk bloed wat in die 'holte' zat, dus als het goed is is die holte nu weg! Wordt nu wel nieuwsgierig naar de echo! Nog even wachten tot woensdag...

Zijn jullie 's nachts ook vaak wakker voor een bezoekje aan de wc? Ben er vannacht wel 4x uit geweest, gelukkig daarna wel weer snel in slaap gevallen.
    Hebben jullie al spulletjes gekocht trouwens? Ik 'durf' nog niet zo goed en weet ook niet goed waar ik moet beginnen, haha! Ook geen idee wat het wordt, dus of ik jongens of meisjes spullen ga kopen...best lastig! Haha.. Gezellige dag nog!

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @Juttel, Dat naar de wc gaan 's nachts herken ik wel. Ik moet er ook meestal zeker een keer uit, terwijl ik dat voor de zwangerschap nooit had. Wel fijn als je daarna weer meteen in slaap valt. Ik kan me voorstellen dat je schrok van dat bloed, maar gelukkig was je erop voorbereid en is het een goed teken. Ik hoop echt dat het bij iedereen voorspoedig blijft verlopen en dat we volop kunnen genieten van onze zwangerschap.
    Ik heb nog niets gekocht, maar ga zaterdag dus kinderwagen kopen. Die is ook voor mn dochter dus eigenlijk telt dat niet ;)
    @dior, hoe was je dagje maastricht. Kun je leuk winkelen en terrasjes pikken he?
    @Missflower, heerlijk he, een paar dagen vrij. Ik leef echt van vrije dagen naar vrije dagen. Werkdagen moeten maar, bleh.
    @hier, vandaag lekkere wandeling gemaakt met mn kleine mupke. Heerlijk in de zon gelopen en de eentjes gevoerd. komende week inkopen doen voor haar eerste verjaardag. Hopelijk is het mooi weer die dag, dan kunnen lekker buiten feesten en de bbq aanzetten.

10. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Missflower: mooi buikje zeg en alweer 12 weken! Gefeliciteerd!

@Dior: fijn dat de bloed uitslagen goed waren.

@Juttel: 's nachts hoef ik er gelukkig nooit uit om naar de wc te gaan. Fijn dat je wel weer snel in slaap valt. Ik durf ook nog geen spulletjes te kopen. Wel al wat kleertjes gekregen. Gelukkig dat voor jou het oude bloed een goed teken is. Hopelijk is de holte nu weg. Spannend hoor woensdag de echo. Ik mag dinsdag eindelijk. Kan niet wachten.

@Dannie08: hopelijk is het volgende week mooi weer om bbq-en. De vooruitzichten zijn wel gunstig.

@hier: nog steeds moe, moe en moe. En ook misselijk en weinig eetlust. Ben zelfs twee kilo afgevallen. Als ik ga eten wordt ik misselijk en dat vooral bij het avondeten. Maar ja, dat hoort er allemaal bij :)

Fijn weekend allemaal!

11. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Zo...een hele verandering hier! Even wennen hoor! Jammer dat er zoveel berichten missen... Nouja, we gaan maar vrolijk verder!
    Vandaag een saai dagje, moe en zo af en toe weer een beetje misselijk. Niets aan, maarja. Vanavond maar weer eens even wat vroeger naar bed, hopelijk is het dan morgen beter!
    Hoe is met jullie allemaal?
    Fijne avond!

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    IDD een behoorlijke verandering. Moest ff zoeken voor ik het forum teruggevonden had en voordat ik kon inloggen.
    HElaas heb ik de laatste berichten niet meer gelezen, dus moeten we nu maar opnieuw beginnen. toch?
    Hier gaat nog steeds alles zijn gangetje. Moet dinsdag helaas weer werken. nPPPFFF daar zie ik altijd weer tegenop. Niet dat mn werk niet leuk is, maar ben veeeeeeel liever thuis.

VAndaag een lekker luierdagje.

13. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Juttel Jammer dat er id zoveel berichten weg zijn. En dat je weer alles overnieuw moet instellen Handtekening/Onderschrift en de rest bekijk ik later wel. Misselijkheid daar heb ik ook nog steeds last van maar goed het is voor een goed doel hahaha.

@Dannie81 Ook hier is mijn werk leuk hoor maar zit id ook veel liever thuis, ik wist het wel als ik rijk was ;) Voor mij, ik mag morgen weer werken en er ligt veel. Lijkt me heerlijks straks 4 mnd zwangerschapsverlof

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    dag dames,

Ik zie dat alles veranderd is dus moet het nog even bekijken allemaal alleen lukt niet vandaag.. ik ben vandaag jarig! dus gister en vandaag hebben we allemaal visite.. dus bij deze dan weten jullie waarom ik afwezig ben

fijne dag allemaal

15. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hoihoi,

Was wel een gedoe om weer op de site te komen, maar ik vind het persoonlijk wel een verbetering.

@MissFlower: GEFELICITEERD met je verjaardag :)
    @Dannie08: ik moet morgen weer werken en hoewel ik mijn werk erg leuk vind, valt het wel zwaar. Ik kan me minder goed concentreren en soms lijkt het alsof ik de helft van mijn geheugen kwijt ben. Dinsdag heb ik een vergaderdagje...pfff. Leuk om al mijn collega's dan te zien, maar wel vermoeiend.

Vandaag ook echt een luierdagje. Heel lang op mijn bed blijven liggen en vanavond een beetje bankhangen ;)

16. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Hallo allemaal,

pff heel het forum is veranderd...
    Ik ga even bijlezen en dan zien jullie me morgenavond na mijn termijnecho weer.. ben zenuwachtig brrr. Misselijkheid is nog steeds niet minder.

doeg.
    Nickiee

17. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    hmmm mijn handtekening met banner komt er niet onder, wat een gek** elke keer met dit forum, al de zoveelste keer dat ik alles opnieuw moet instellen. Hoop dat dit wel voorlopig het laatste was.

Ik ga nog heel even kijken of het lukt, maar stop er snel mee.

18. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @MissFlower Gefeliciteerd nog met je verjaardag!
    @nikiee Het is je dus gelukt, succes vanavond.
    @de rest Fijne dg allemaal ik mag nu vertrekken naar het werk. Dat deze week maar omvliegt zodat het gauw 16 juni is ik kijk ernaar uit.

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    goedemorgen dames!

Bedankt voor de felicitaties, het was een leuke dag. Ben ook wel weer blij dat het achter de rug is.. hoewel ik eerst nog het huis moet opruimen dat is altijd het minste haha..

Heb zoooo'n zin in donderdag want dan gaan we mischien horen wat het word en ben zo benieuwd zeg!

@nickie: heeeeeeeeeeeel veel plezier met je echo vandaag

@pelikaantje: en lekker genoten van je luierdag? wat irritant dat je alles vergeet ja.. is niet handig haha maar kun je niks aan doen

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    hihi zie nu dat bloemetje achter me naam.. past er wel mooi bij!

Deel Deze Pagina