late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendo

Gwendo Actief lid

9 jun 2009
    106
    0
    0
    Veel succes Sanke. Komt wel in orde en inderdaad leuk dat je hem gauw in je armen kan houden!!
    Ik ben naar de vk gegaan en alles zit op dit moment nog potdicht. hij zei wel dat dit kan veranderen in 2 dagen. heb regelmatig nog steken en menstruatiepijn. buik groeit ook nog steeds.

2. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik heb net een gevoel of me buik steeds zwaarder wordt en meer naar beneden hangt zelf me ouders zieden het al volgens mij komt de kleine eeder en me schoonzusje had al gedroomt rond de 17 december.
    en steeds dat plassen wordt ik soms ook moe van.
    maar goed dat nemen we allemaal voor lief.
    vanacht al ietjes beter geslapen en kreeg vaak druk op me buik als ik naar de w,c moest.
    hoop dat kleine ietjes eeder komt.
    vanochten had de kleine babie ookal aardig druk daar binnen .
    heen en weer.iihih nou we w8 rustig af en dinsdag weer naar de vk horen hoe en wat.
    fijne zaterdag nog,

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Hier nog geen kleine geboren hoor :(..
    Gisteren avond heb ik er echt last van gehad... erge krampen om de 10 minuten en lage rugpijn bij elke kramp en zo ineens was het tegen 22.30 weg :(
    Maargoed... gewoon geduldig afwachten he ;)

@ sanka: jee meis... nou succes in iedere geval met de inleiding en nog even en je hebt je kleine!

@ gwendo: ja het kan zo ineens anders zijn hoor... maarja het wachten duurt gewoon lang als je ergens zo naar uit kijkt he :p

@ anneke: hahaha lekkere acktie... achja ik heb ook van die gekke ackties tijdens de zwangerschap hahaha..

@ marijke: mijn buik is ook ontzettend zwaar ...

@ all: net even met mijn man en kinderen de scapino in geweest.. pfff ik hou het niet eens meer vol om te staan..
    Een druk van onder zeg...ik stond te trillen op mijn benen en dacht echt dat ik in mijn broek zou piessen.
    Overal ging ik gauw weer op een krukje zitten..
    Er even uit gaan is niet echt prettig meer... loop net alsof er iets tussen mijn benen hangt :p

4. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Sanka....heel veel suc6 en sterkte met de inleiding.....
    Het zal vast erg heftig zijn maar zometeen hebben jullie je kleine wondertje in je armen. Hopelijk daalt je bloeddruk daarna snel zodat je niet te lang in het ziek.huis hoeft te blijven.

x

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik zou zweren dat ik Sanka succes gewenst heb, maar zie m'n post nu over 't hoofd???

Nou ja, dan nog maar een keer: Sanka, heel veel succes!!

6. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Sanka, succes!! Zal vast een heerlijk gevoel geven, het idee dat je je beeb nu echt snel in je handen zult hebben!! Geniet er van!
    @Mama1984, die voorweeen blijven jou maar plagen he...dat het nu niet een keer doorzet...het is je gegunt! Kan me voorstellen dat even shoppen niet helemaal prettig meer is. Hoef zelf nog niet elk moment te zitten, maar het plassen als je nog maar net weg bent is heel herkenbaar!
    @Marijke2,tja afwachten he...ons geduld wordt op de proef gesteld.
    @Gwendo, jammer dat alles nog dicht zit....of ben je het nog niet zat?
    @Annekevdz, hahaha, leuke actie!

Hier alles oke, nog steeds een rustige buik met af en toe een drukke uk er in. Begin me al af te vragen of het wel normaal is dat ik met 38 weken nog geen voorweeen enzo heb... Maar dat zal wel normaal zijn, moet er misschien ook maar blij mee zijn. Maar wat mij betreft: UKKIE KOM MAAR SNEL UIT DIE BUIK!!! (wie weet helpt het...)
    Gezellige dag nog! X

7. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @annekevdz Dat zou mij dus ook gebeuren, met die modder.

@Sanka Heb je daar internet, ik miste dat echt in het ziekenhuis. Succes met de bevalling, ik hoop dat ze snel een plekkie voor je hebben in de verloskamer.

@marijke2 Valt me op dat de baby's allemaal druk zijn alsof ze allemaal aan het trappelen zijn om eruit te komen wie weet?

@mama1984 Toen ik net je berichtje van gisterenavond las dacht ik misschien is ze nu wel aan het bevallen maar dus niet. Toch klinkt het alsof het nu elk moment in gang kan komen, dat je nog de winkel in durft na die weeen van gisteren, mocht het dit weekend toch zo zijn succes!

@Juttel Tot op de dag zelf heb ik ook geen voor weeen gehad hoor dus geniet er maar van en wie weet het kan zo anders zijn.

@All Het is hier echt k k k koud zeg bij jullie ook? Ik wil vandaag nog een hele hoop doen of het ook daadwerkelijk gebeurd is maar de vraag, want mijn energie peil is bijna tot nul gedaald :p Nou ik ga even kijken bij mijn kleine man volgens mij is hij wakker aan het worden.

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik heb bij Noah één keer heftige voorweeën gehad en verder helemaal niet... Nu heb ik ze regelmatig, maar ik moet zeggen dat ik ze wel minder heftig ervaar als toen die ene keer bij Noah.

Wij zijn vandaag maar eens de stad in geweest. Was ik al 'n tijdje niet meer geweest en ach, wandelen is gezond... Wel lastig, maar gezond. Ik voel me in elk geval weer helemaal uitgelaten.. :p

9. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Sanka: heel veel succes! Hopelijk kunnen jullie snel genieten van de baby.

@Dior: het is echt koud buiten...brrrrr......vind er niets aan.

@Juttel: ik heb ook nog geen voorweeen hoor. Volgens mij hoeft dat niet altijd zo te zijn.

@mama1984: ik moet ook altijd overal gaan zitten als ik eruit ga. Ja die druk van onder herken ik ook.

@anneke: wat een avontuur zeg met die auto. Je zult maar net weeen krijgen...sta je daar. Is gelukkig dus niet gebeurt.

@marijke: dat heb ik ook met mijn buik, hangt inderdaad meer naar voren.

@Mijkeltje: ik ben ook nog wel aan de wandel. Gaat wel heel moeizaam. Manlief moet dan echt gas terug nemen. Maar inderdaad wel even lekker om eruit te zijn

Zo eindelijk de vluchttas voor het ziekenhuis klaar. Beetje laat, maar ja. Heb nog steeds het gevoel dat het nog wel even duurt voordat de kleine komt. Veel aan het huishouden gedaan, maar ik heb er nu ook wel energie voor. Heel vreemd :(

10. Gwendo

Gwendo Actief lid

9 jun 2009
    106
    0
    0
    een vraagje. men heeft me gezegd om de vagina te maseren zodat het elastischer wordt en dat je op die manier de scheur/wonde daar beneden kan vermijden. geen garantie maar helpt naar het schijnt. doen jullie dit? ik zou er misschien moeten mee beginnen.

voor de rest, ben het nod niet beu. ik denk hoe langer ze er in zit hoe beter, niet. ik eet veel meer de laatste weken dus ik veronderstel dat het is omdat ze zwaarder wordt. moet wel zeggen 5 keer elke nacht naar het toilet en haar voeten in mijn maag en ribben is wel niet zo gezellig maar ja...niet lang meer denk ik dan.

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    O, je bedoelt met van die perineumolie? Nou, dat leek mij zo'n gedoe voor iets wat ws niet eens werkt, dat ik er maar niet aan begonnen ben..

12. Niki83

Niki83 Lid

11 jan 2009
    25
    0
    0
    sorry, maar ik moet ff mijn ei kwijt......

Voor het eerst tijdens mijn zwangerschap zie het even helemaal niet meer zitten, zit vandaag precies op 39 weken en zou willen dat het allemaal maar eens begon. Slaap ontzettend slecht, als ik me omdraai in bed wordt ik automatisch wakker en moet ik mijn buik ondersteunen als ik me omdraai naar mijn andere zij, ondertussen heb ik last van mijn liezen (waarschijnlijk omdat de kleine daar zit te duwen....). harde buiken, last van mijn rug, ik houdt me gemak en toch ben ik `s avond kapot.
    Mijn hele zwangerschap is me niet tegengevallen had namelijk weinig last van kwaaltjes maar nu.....:$ Ik ben er zo klaar mee.....

sorry voor mijn geklaag maar ik moest het even kwijt, heb gisteravond bij mijn mannetje zitten uithuilen. Maar moest het even kwijt aan "lotgenoten"

Liefs,
    Niki

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedenavond!!

Niki klagen mag altijd hoor!!!

Hier ook een ****dag. heb de hele nacht voorweeen gehad om de 5 a 8 minuten. maar ze worden niet pijnlijker dus het doet weer eens niets...
    Vervolgens werd mijn jongste dochter knetterchagerijnig wakker, jankt de hele dag om niets.
    Word mijn man gebeld vanmorgen dat er zieken zijn en of hij kan komen werken.
    TUssendoor nog een paar driftbuien van de oudste en van die zeurtelefoontjes van mensen.
    Daarbij heb ik zelf 38,9 en tel daar de oververmoeidheid en hormonen bij op en je weet hoe rot mijn dag was...

Maar goed, de meiden liggen op bed en zit nu voor de tv met de laptop een kruik, koffie,telefoon en de voetjes omhoog dus lekker vroeg naar bed en morgen is mijn mannetje er gelukkig weer, hoop dat de dames goed slapen vannacht.
    He ook zulke opgezwollen enkel sinds eergisteren. echt niet normaal, zelfs mijn tenen tintelen ervan haha.

Lekker avondje allemaal!

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ah, je mag zeuren hoor Niki.. 'k Heb hier precies 'tzelfde... Morgen 39 weken en van mij mag 't beginnen nu. Ook een zwangerschap uit de boekjes (heerlijk!), maar genoeg is gewoon genoeg... ;)

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ juttel: ik heb bij mijn jongens nooit voorweeen gehad..
    Voelde echt helemaal niets.. alleen de bewegingen van de kleine dan :p..
    Deze voorweeen zijn voor mij dus ook helemaal nieuw.

@ Dior: hahaha heb nog wel even zitten twijfelen of ik wle of niet zou meegaan.. maar ik was het even zat thuis..(zat de hele week al binnen).. ik dacht we zijn met zijn allen dus we kunnen zo gaan als het moet :D...
    In de winkel was ik wel even met de gedachten bezig zovan ''stel dat mijn vliezen breken, of als ik weeen krijg, hoe gaan we dat doen ''
    Maar niets gebeurd ;)

@ mijkeltje: hoe is het vandaag met jou?

@ pelikaantje: nou je bent toch nog optijd met het pakken van de tas ;)... lekker he als je even je energie hebt en dan ook wat kan doen.

@ all: Hier vanmiddag even op de bank gelegen..kids zitten al in hun pyama en ik heb even gestofzogen.. als ze in bed liggen dan ga ik maar even dweilen.
    Verder vanavond maar ''weer'' hangen op de bank....

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hihi ik kijk even naar mijn banner .. ik sta net zo als dat poppetje van de banner :p... elke keer met mijn hand in mijn rug :p

17. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ gwendo: nee ik heb het nooit gebruikt... volgends mij is het onzin... ik ga het dit keer ook niet gebruiken.

@ niki: klageb mag wel hoor.. ik denk dat iedereen er genoeg van heeft.. niet van de kleine natuurlijk maar gewoon het zwanger zijn.. minder kunnnen.. buik die in de weg zit... vaak plassen... slecht slapen.
    We zijn er gewoon klaar voor de bevalling en zooo benieuwd naar de kleine :D

@ Elmo: meis hopelijk voor jou morgen ook een betere dag...

18. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Mama1984: hoe 't met mij is? Vandaag lekker de stad in geweest, dus dat was erg lekker, maar verder ben ik 'n beetje kribbig... :(

Ik lees ook al jullie postjes wel, maar ben wat te druk in m'n hoofd om fatsoenlijk antwoord te geven, solly..

19. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ mijkeltje: geeft niet hoor! ik heb ook zo mijn momenten dat ik gewoon te moe ben om te antwoorden ;)..
    En ik was daarstraks ook even niet te genieten hahaha... pfff hormonen ook he :p

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Heel herkenbaar.

Deel Deze Pagina