waaw de baby heeft me net gedurende een goed uur regelmatig recht in de ribben zitten stampen. zoooo pijnlijk.
Chiquita is op een kerstborrel en loopt dus nog gewoon rond. Nu mag de kleine komen en wil die niet. Gwendo, irritant is dat hè?
Gisteren was echt een baaldag voor iedereen volgens mij! Iedereen was wat chagrijnig en al die irritante klachten. Ik was gisteren vooral erg moe, maar ik had dan ook echt bagger geslapen. Afgelopen nacht was een stuk beter, dus hopelijk wordt het vandaag dan wel een prima dag. Al wel weer een beetje zeurende buikpijn, maar dat begint inmiddels al te wennen. Ik denk nu toch ook dat die kleine van ons nog wel even blijft zitten. Jammer hoor, want ik ben zo nieuwsgierig naar haar! En ik verheug me op weer wat meer bewegingsvrijheid. @Sanka: is er al nieuws uit het ziekenhuis? Ik hoop dat je zelf snel weer opknapt en echt kunt genieten van de geboorte van je knulletje! @all: ik vind dat je je niet schuldig moet voelen over je chagrijnige buien. Natuurlijk wil je liever vrolijk zijn, maar dat komt echt snel genoeg weer. Moet je kijken wat je lichaam je op dit moment laat doorstaan en dan al die hormonen daar nog eens bij. Sterkte en als je bevalling vandaag begint: succes!!!
Goede morgen! Hier wel lekker geslapen... we zijn er vroeg in gegaan. Nou ik vermoed dat ik bij deze kleine het langste zwanger zal zijn ...Mijn jongste is namelijk geboren met 37 weken en 1 dag en mijn oudste met 37 weken en 4 dagen.. Of het moet vandaag nog gebeuren ..maar dat denk ik niet.
yes ik heb vannacht ook weer eens lekker koese. heb lekker koest. de kleine was ook aardig rustig. ik d8 eerst gisterenavond dit wordt niks met het slapen maar gelukkig wel goed geslapen. heb af en toe wat licht krampjes. en het trek daar onder fijne zondag allemaal.
Hee, kom jij uit 't noorden, Marijke? Omdat je 't woord 'koese' gebruikt, vandaar... Mijn man was vanmorgen al tegen m'n buik aan 't ouwenelen: 'Het is vandaag een heel speciale dag hoor, kleintje, 't is namelijk je verjaardag, dus kom er maar uit..'
@ mijkeltje: haha, nou hopelijk luisterd de kleine naar haar papa Wij waren de verloskundige praktijk aan het kijken en mijn zoontje zag het babytje geboren worden... zegt hij ineens ''mam wanneer komt de baby van ons nou?'' .. hij is mijn buik veel aan het kussen hahaha
@mama1984: spannend is dat dan he als je dezelfde termijn haalt als bij de eerste 2.. nu zit je echt elke dag af te wachten @mijkeltje: ik kom uit het noorden maar ken koese niet? @all: vandaag weer korte nacht gehad.. lijkt net alsof hij om de dag goed slaapt en andere nacht is hij wat meer wakker.. nou ja hoort er allemaal bij... gister voor het eerst even gewandeld maar brr het is wel koud hoor! vanmorgen visite gehad en straks vanavond ook nog weer.. nou ga even broodje eten
Koese is volgens mij gewoon Fries en niet Liwadders, maar weet het niet zeker. In ieder geval gebruikten mijn ouders het vroeger thuis ook altijd en ik zeg het dus ook nog heel vaak. Het is inderdaad wel koud buiten, maar heerlijk om even te wandelen. De hond en ik hebben net ook even een flinke wandeling gemaakt, drie kwartier lekker doorgestapt. Nu maar weer een stuk of wat geboortekaartjes schrijven, weer wat adressen binnengekregen. Nog iemand van plan om vandaag nog te bevallen? Bij mij zit het er niet in denk ik vandaag...
ken ook wel dat het fries is . ik zal effen de was buiten hangen effen lekker door waaien. effen luchtje schepen.
Even een kleine update, Ik heb tabletten gehad om mijn baarmoedermond week te maken. Nu net de tweede set pillen gehad. krijg er drie. Mocht het vandaag niet lukken met het week worden dan krijg ik de tabletten morgen nog een keer. Mocht dat niet lukken Dinsdag een rustdag. En mag ik als ik wil donderdag weer helemaal op nieuw beginnen of kiezen voor een keizersnede. laten we hopen dat dat allemaal niet hoeft en hummel straks gewoon komt. Als ik weer thuis ben lees ik alle verhalen wel terug. Kan niet te lang van de afdeling.
Nou, hier wordt volgens mij ook vandaag niet bevallen helaas... Vandaag naar de Ikea geweest, nogmaals in 't kader van 'afleiding en wandelen zijn altijd goed'... @Sanka: succes! Hopelijk komt je kleine snel!
Ah, we hebben niets gekocht, alleen lekker geneusd... Wel nog een leuk tafel en stoeltjes-setje gezien voor kiddo's. Niet duur en 't zou uitstekend passen in ons huis..
Ja bij de ikea valt goed te neuzen he Je bent er in iedere geval even lekker uit geweest... Ik verveel me vandaag een ongeluk... ben uit verveling maar gaan stofzuigen net..
Ah, heerlijk geneusd inderdaad.. 't Was gewoon lekker er weer even uit te zijn, ondanks dat ik nu weer nét zo hard in m'n 'die hummel komt waarschijnlijk óók pas met 42 weken' dip ben gedonderd...