Sneeuw: bleggg heb er zo'n hekel aan ...Het staat erg mooi idd maar ik ben er na 1 dag al op uitgekeken. Het word glad en glibberig en ja ik glij altijd uit op mijn bips Mijn oudste kwam mij toen hij uit school kwam vol trots vertellen dat het sneeuwde hahahah... ooo wat vond hij het geweldig. Ik heb de slee al van mijn ouders gekregen, mijn man wilde er anders namelijk een gaan kopen voor de kinderen.. maar ik wist dat mijn ouders er nog een hadden dus mogen ze die gebruiken. mijn oudste heeft zodadelijk kerstdine op school.. helaas is mijn man te laat om hem te brengen en mij lukt het ook niet. Dus is hij nu bij mijn ouders en brengen hun hem naar school en haald papa hem vanavond weer op. Iedere ouder moest ook wat te eten maken maar de juf had er al op gerekend dat ik daar nu niet zo op zat te wachten dus was ze er al vanuit gegaan dat ik volgend jaar weer mee doe
Ja, ze laten je nog steeds rustig tot en met de 42 weken lopen hoor. Ik ben er zelf geen voorstander van, maar ja... Het valt me ook wel op dat wat dat betreft het 'beleid' nogal eens verschilt... Ik verwacht zelf dat 't strippen niets oplevert (heeft 't bij Noah ook niet gedaan), maar het idee dat er dan in elk geval 'iets' gedaan word is al aangenaam. En ik klamp me maar vast aan 't idee 'binnen drie weken komt 't hummeltje hoe dan ook'. Dat maakt me dan wel weer blij... En inderdaad, hier elkaar maar steunen...
Dochterlief heeft trouwens ook kerstdiner op school en ook hier moeten de ouders allemaal wat maken... Ik vond juist 't stamppotdiner hier op school erg leuk, maar goed... We hebben kippendrumstickjes gemaakt voor de kids, niet teveel moeite én lekker... (Want ik zat er ook absoluut niet op te wachten idd...)
Het wordt steeds spannender. We zijn nu voorbij 15 december, dus de babyboom kan beginnen... Bij de vk was alles goed, ook zij verwacht de kleine niet meer dit jaar. Maar ik zeg ook tegen mijzelf.. over vier weken is het er. Vandaag de hele dag binnen gebleven, ik durf niet in de sneeuw te lopen, ben veel te bang om te vallen en om nu met een gebroken pols of enkel te gaan bevallen... eh... liever niet. Lichamelijk ben ik al wel aan een bevalling toe, vind het nu best zwaar worden. Soms lijkt het of ik met een zak bakstenen rond loop. Houd nu ook vocht vast in de vingers, dus schrijven gaat haast niet meer. Verder heb ik een schimmelinfectie denk ik, en die moet toch weg voor ik ga bevallen, anders heb ik straks een kleine met spruw.. en dat wil ik toch echt niet. Daarbij heb ik nog drie verjaardagen van de kids en kerst voor de boeg, dus organisatorisch is begin januari beter.. zucht.. was het maar zover. Ik heb gelukkig wel weer wat meer tijd (heb ook nog een hoop te doen, dus heb ik die tijd wel nodig), dus kan ik hier weer vaker komen. Meiden.. zet ´m op met de laatste loodjes.. sterkte!
goedeavond... anne: ik was er nog met dikke buik... dus dat lopen heeft niks opgeleverd.. vanmorgen ook nog een wandeling gemaakt in de sneeuw maar niks hoor nou ik wacht nu maar gewoon af.. pfff ga ook niks meer proberen.. lastda jeman met de trein was issie wel thuis gekomen???? sneeuw: volgens het rtlweer zou er hier maar 1 tot 5 cm gevallen zijn nou hier is het pak toch echt wel dikker.. zon 22 cm.. maarja dat is natuurlijk globaal inde regio gemeten.. kids hebben wel even lol gehad in de sneeuw maar verde ligt mn dochter nu sinds ze binne is met een dekentje op de bank hahah ze heeft t koud.. net lekker kip kerrie gegeten met spaanse pepers.. verder wel veel slijm verlies erg taai slijm.. en ontzettende pijn rond mn schaambotje en omstreken... ook erg veel druk maarja ka goed nog 2 weken dure :S
Ik laat mijn koppie ook weer eens even zien. Geloof dat iedereen hier ook aan bevallen toe is. Heb eigenlijk niets te vertellen. Hahaha! Niet zo veel mee gelezen de laatste tijd, beetje veel met mezelf bezig...
@ mama van 4: Die angst om te vallen heb ik dus ook. Ik heb daarnet om die reden ook maar even het pad van mijn voor en achtertuin geveegt en er zout op gegooid.. Jaaa had ik ineens in mijn hoofd toen mijn man weg ging de oudste ophalen. Ik zie het niet zitten om straks eventueel met weeen over en laag ijs te lopen want nu werd het al glad op de plekken waar veel gelopen is. Hahaha wat er toch allemaal door ons heen gaat he?
dag dames Ik kan me voorstellen dat jullie het niet fijn vinden om nu over straat te gaan met deze sneeuw en gladheid.. ik kan ook niet echt het huis uit want kan er niet door met de kinderwagen en vind het ook geen weer voor zo'n kleintje.. gelukkig is mijn man vanaf vandaag 2 week vrij dus kan hij of ik morgen lekker met me dochter naar buiten.. heb gelijk skipak voor haar besteld zodat ze lekker in de sneeuw kan spelen.. Jullie hebben weer veel geschreven zag ik dus is wat moeilijker bij te houden.. het verbaasd me dat sommige van julie nog niet bevallen zijn?! maar goed kan nooit lang meer duren en ben erg nieuwsgierig naar alle baby's en naar de namen!
Ik kom iedereen een fijne dag wensen. Ik ga vandaag heel weinig doen, mijn enkels zijn zeker twee keer zo dik als het hoort te zijn, ondanks mijn lage bloeddruk. En ik kan vertellen, dat voelt niet prettig. Wel ga ik de taart voor mijn dochter alvast maken. Zij is in januari jarig en dan zie ik mijzelf geen taarten meer maken. Lekker de vriezer in, hoeft mijn man deze er alleen nog maar uit te halen. Verder met de pootjes omhoog! Geniet van de sneeuw, buiten of vanachter het raam.... (zoals ik dat ga doen)! Groetjes, Nathalie Nou vraag ik mij af he.. die ooievaar in mijn banner.. loopt ie straks na 40 weken het huisje voorbij?
@Runner: was 't maar waar!! Alhoewel, laat me er nu maar even een paar uurtjes mee wachten, want onze wasmachine komt vandaag tussen 9 en 11... Ik moet zeggen dat het idee 'binnen nu en drie weken hebben we hoe dan ook ons hummeltje in de armen' mij een stuk blijer alweer maakt dan de afgelopen dagen. @mamma van vier: ik zie 't al voor me, die ooievaar die van z'n banner afdondert, hahaha!! Of weer terug gaat lopen, zo van 'ik moest hier toch zijn? Joh, ga ik toch even m'n baas bellen dat ik 't niet kan vinden'... Komt de Tomtom tevoorschijn, blijkt ie een afslag gemist te hebben... Maar ja, om nou de hele tijd met zo'n tomtom te vliegen is ook geen doen hè, dus zo gek is dat niet... @MissFlower: Lekker dat je man ook twee weken vrij is, want 'n kind en sneeuw, da's vaak een ideale combi en als je zelf dan niet makkelijk naar buiten rent is 't wel zo fijn als je een man hebt die dan maar even meemoet.. Hier is manlief in januari twee weken vrij. Eigenlijk maar goed ook dat de beeb nog niet geboren is, dat wordt dan namelijk hoe dan ook óf in de kerstvakantie (hoef ik Noah niet heen en weer naar school te brengen of daar iets voor te regelen) of in zijn vakantie en dan hoef ik dat dus ook niet, want dan kan hij dat mooi doen... Hoe is 't met Kyran en met jou? En je dochtertje? Zijn jullie allemaal al wat gewend? 't Herstel van jou, loopt dat ook goed? @Chiquita: en, werken de spaanse pepers? Ik eet me af en toe ongans in de jalapeños, maar hier werkt 't niet... Ik blijf 't apart vinden dat van alle hummels uitgerekend die van jou nu ook ineens besloten heeft 'joh, ik blijf fijn nog even zitten...'
Missflower, lekker dat je man 2 weken vrij heeft. Geniet van de tijd samen! Mijkeltje, ik ga echt geen 3 weken meer rondlopen hoor! Jou hubby ook al 2 weken vrij straks. Super joh! De mijn begint 1 jan bij een nieuwe baas en hier zijn zijn vakantie dagen al op... Ga het dus echt wel missen die extra paar handen in het begin. Mama, en was je straatje vanmorgen net zo schoon als je het gister hebt achter gelaten? Chiquita, hoe is het met jou? Ik ga zo de stad in. Even een nieuw feestoutfit voor Ruben aanschaffen. Neem ik als lunch een lekker broodje kebab met extra sambal erbij. Whahaha!
Goedemorgen, Ik ga niet zo veel doen vandaag. Even naar het park kijken of ze daar aan schaatsen zijn. Ben ook heel bang om uit te glijden, dus hou manlief goed vast en doe boots aan. Merk dat mijn buik steeds zwaarder wordt. Ook omdraaien in bed gaat steeds moeilijker. Heb ook niet zo goed geslapen, de kleine was errrug druk vannacht. Iedereen een fijne dag!
Hoi dames, Ook even een berichtje uit het zonovergoten Leeuwarden. Mijn man is gisteren goed thuis gekomen met de trein en vandaag maar op dezelfde manier naar het werk gegaan. Vanmiddag gaat er hier weer sneeuw vallen, maar tot die tijd is het rustig. Ik heb heerlijk geslapen, maar werd echt wakker met enorme rugpijn. Kan vandaag echt amper lopen. En dat terwijl de hond er toch wel echt uit moet. Net een tijd in bad gezeten in de hoop dat dat het wat zou verhelpen, maar nee hoor. Denk inderdaad dat we wel kunnen stelllen dat we nu allemaal binnen drie weken een kleintje op de arm hebben. Persoonlijk kan ik bijna niet wachten en volgens mij jullie ook niet. Lekker van die buik af en eindelijk het resultaat bekijken van al die maanden! Ik wens jullie allemaal een prettige dag!
Ja!!!Ook hier in Frankrijk ligt een laag sneeuw! Dat lag er al wel in de bergen, maar hier nog niet! Mooie wereld is het altijd, alles wit. @Annekevdz, balen van je rug, hopelijk heb je toch zonder al te veel hinder een rondje kunnen lopen met de hond... Idd binnen 3 weken hebben we toch echt wel ons kleintje in handen!! Moet heel eerlijk zeggen dat ik het nog steeds een beetje onwerkelijk blijf vinden, hihi! Maar heb er heel veel zin in! @Pelikaantje, heb ik ook hoor het gevoel dat mijn buik steeds zwaarder is. Van mij mag uk wel komen, het idee om er een 9 ponder uit te moeten persen... Voorzichtig aan in de sneeuw,maar geniet er van! @Runner, jammer dat je man geen vrij kan nemen in januari. Lekker shoppen en geniet van je broodje kebab, mmm!! @Mijkeltje, lekker dat je man ook 2 weken vrij is straks, lekker samen aanrommelen. Beetje geslapen vannacht? @Mamavan4, lekker met je beentjes de lucht in! Heb je al een kussen onder het voeteneind van je matras?Helpt bij mij best aardig! @MissFlower, hihi,ja het verbaasd ons ook dat we met z'n allen nog steeds zwanger rondlopen, . Ik ben ook erg benieuwd naar alle verhalen straks! Heerlijk dat je nu samen met je mannetje kan genieten van Kyran. Veel kraamvisite de aankomende weken? En heeft Kyran het dag en nachtritme al wat door? @Chiquita1, goed hoor dat je de moed er nog wat in houd (ach je zal ook wel moeten natuurlijk).Maar denk dat jij van ons allemaal wel het meest gedacht had om je kleintje al in de armen te hebben. Hier net de kerstboom opgetuigd,eindelijk gister een mooie gehaald. Staat altijd weer erg gezellig in huis. Hier is manlief ook 2 weken vrij als de baby is geboren, gezellig en ook wel nodig denk ik, aangezien ik toch iets minder hulp van familie en bekenden kan inroepen wanneer nodig. We zullen zien. Vannacht redelijk geslapen. Gistermiddag/avond echt een rotgevoel, heb weer heel wat traantjes gelaten, ze vliegen er zo uit! Zeker als je dan ook nog een zielige aflevering van Grey's anatomy ziet... Krijg steeds meer klachten, weinig kracht in mn vingers/handen, soms tintelingen, nog meer maagzuur wat boven komt en echt een 'lam' gevoel in mn kruis zeg maar. Bij het opstaan moet ik echt even opletten en ook omdraaien in bed doet erg pijn. Soort bekkenpijn denk ik??? Alweer een heel verhaal, fijne dag!
all: wat een mooie dag om te bevallen.... bij wie rommelt het vandaag? hier; Net terug van de VK, alles was groot maar wel goed. Kleine is nog steeds niet 'vast' ingedaald dus de vraag of het hoofd wel door mijn bekken gaat passen is er nog steeds. Daarom heb ik op 24-12 een afspraak met de VK en op 28-12 een afspraak met de gyn. voor wederom een groeiecho. Ik ben dan 39 weken en er wordt dan ook besloten of ik ingeleid moet worden. Maar goed.... dat duurt dus nog 1,5 week. Dus ga dit weekend maar goed pittig eten denk ik. hihi.... Ik heb wel erg veel pijn rechts bovenin mijn buik (waarschijnlijk mijn lever) wat doorstraalt naar mijn rug. Heel vervelend want kan hier erg weinig aan doen. Beetje de beeb weg duwen maar s'nachts kan ik niet meer op mijn rechterzij slapen... O'ja hier is mijn man nu ook 2 weken vrij. Heerlijk!!!!!! Kan hij zich lekker bezig houden met onze dochter terwijl ik mijn slaap een beetje in kan halen! xx
runner: leuk om weer wat van je te lezen! Alweer 40 weken..... nog max 2 weken meid en dan heb jij de kleine in je handen!!! Juttel: Gezellig de kerstboom in huis! En wie weet wordt het bij jullie wel een witte kerst! Pelikaantje: doe maar lekker rustig aan vandaag en kleine stapjes nemen! Anneke: Rugpijn of misschien toch het begin van rugweeen????? Je weet maar nooit!
Hoi Hoi, Hier is het ook nog rustig hoor! Sorry, ik reageer even niet.. ik ben heel erg moe en zit er eigenlijk ook wel een beetje doorheen. Ik wil niet klagen .... ik voel me dan weer schuldig naar de kleine toe.. en voel ik me ook weer schuldig naar mijn jongens aangezien ik ze nu gewoon niet de aandacht kan geven die ze verdienen en die ze nodig hebben. Ik probeer even te gaan slapen...hopelijk gaat de oudste even lekker bij me liggen... en zit ik straks wat beter in mijn vel.
@Mama1984, lekker rustig aan doen hoor! Hoop dat je je straks wat beter voelt! @Noname, ja wie weet, zou zomaar kunnen! Groot hoofd en niet door het bekken kunnen, waarom denken ze dat? Hier is ook een groter hoofd gemeten een paar weken terug en uk is ook nog niet ingedaald, dus eigenlijk een beetje hetzelfde maar hier is nergens over gesproken verder. Ben dus wel benieuwd wat ze bij jou hebben gezegd! Ga even broodje maken, doei!
@Juttel De dingen die ik niet wist was bv dat als de baby groene poep heeft en je geeft alleen borstvoeding hij te weinig voedingsstoffen binnen krijgt, geef je de fles daarnaast maakt groene poep niet uit. En dat je speciale spenen had die je moet gebruiken als je borstvoeding geeft. @annekevdz Hier ook 3 katten aanwezig @Chiquita Gestript, en nog niet geholpen, en daarna nog eens 3 km gelopen nou als de kleine nu niet onderweg is weet ik het niet meer hoor. @mamy een bevallingsgezicht, heb je dat dan ook al ik heb er nog nooit van gehoord hihi @mama1984 Kan me voorstellen dat je het even benauwd kreeg met die stagiaire, zou ik ook hebben gehad. @Pelikaantje Gelukkig voel je je zo goed @mamma van vier Ja de babyboom daar wacht ik ook op, wie wilt er als eerste gaan @runner Heel begrijpelijk dat je nu even met jezelf bezig bent, maar je bent er gelukkig weer @Gweno Huisje in spanje, lijkt me heerlijk wonen, van dat hempje geen idee ik kan het niet. @Mijkeltje en al een wasje gedraaid met de nieuwe wasmachine? 42 weken pfff, ik hoop het niet voor je. @noname Ben benieuwd wat ze de 24e gaan zeggen. Geniet maar lekker van de vrije dagen die je man nu heeft en rust goed uit. @All Kerst hier nog geen boom of andere versiering staan, ik moet zelfs de kaarten nog versturen. Verder kom ik tijd tekort dat merk ik heel erg, ik heb niks meer in huis dus straks na het werk mijn man naar de winkel sturen. Als ik iemand ben vergeten sorry sorry sorry!
dior: ja dat is toch normaal je hebt t druk genoeg met dex.. anders laat je je man de boom zetten mama1984: ik weet wta je bedoelt.. af en toe ben ik wat sjaggie of heb ik gewoon geen puf om nog lekker druk met de kids te spelen voel me som sook schuldig maarja dat ga ik over een maandje of over 2 wel helemaal goed maken.. gelukkig hebben ze elkaar.. hoewel ik al wel bijna gepromoveerd ben tot korps chef mamavan4: jij ging geloof ik de taart maken toch? nou hoop dat je dat al gedan hebt en dan lekker kan relazxen vandaag juttel: wilde de boom eigenlijk niet zettebn maar hij staat alweer 1.5 week vond het zo zielig voor de 2 kids die zien t overal dus toch maar gedaan... jij dus ook klaar voor de kerst mijkeltje: ja ik blijf t ook raar vinden en vooral ook die vks en gyns die je zon goede hoop geven.. ja t duurt niet lang meer ja dat roepen ze nu al 2.5 week maar mijn ventje zit nog steeds binnen hoor. dus leg me er maar lekker bij neer... veel keus heb ik ook niet hier: gaat t wel goed.. gister 2 weeen gehad en vanmorgen een en dan maar hopen dat er nog 1 komt maarja die komt helaas niet dat frustreet soms best wel maarja... einde komt dichterbij gelukkig.... wat ik me dan toch afvraag hoelang kan iemand lopen met 3.5 cm ontsluiting... schijnbaar heeeeel lang