late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missflower, nog gefeliciteerd.

MvM meneer heeft net de laatste flessen opgehaald.
    Echo fotolijst is veel mooier dan ik dacht.
    Dacht dat het die gekke houten dingen van de Etos zouden zijn maar hij is mooi zilver, past precies bij de rest van onze fotolijstjes. :p

Zo hherlijk de wc en badkamer soppen.
    Vanmiddag met Ruben naar CB.
    Even kijken of ik ergens mijn haren kan laten knippen, nog een nieuwe bikini scoren want mijn (.)(.) zijn toch weer aardig gegroeit en passen niet meer zo netjes in mijn bikini van vorig jaar...

2. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    He meiden,

ik heb net mijn termijnecho gehad. Fantastisch, een alive and kicking baby gezien van 5,2 cm. Mijn datum is wederom vervroegd, het is nu officieel 22 december geworden. Alles zat er op en eraan, heel mooi om het zo te zien bewegen en doen en je te beseffen, dat is mijn kindje, dat zit in mij..
    Ze vroeg nog hoe ik me nu voelde, haha had net mijn avondeten er uit gemikt, dus mwoah... Maar nu ik voel me nu stukken beter, heerlijk gerustgesteld. Ik ga een kopje thee klaarmaken en heerlijk tv kijken, net5 mcleod's daughters met dubbele aflevering. (neem het wel op want om 9 uur slaap ik echt bijna)

Pff wat ben ik blij dat alles goed is, had namelijk dit weekend via een goede vriendin een tweedehands rode bugaboo frog gekocht in perfecte staat, tja daar moet dan wel iets in komen te liggen uiteraard ;)

Doeg,
    Nickiee

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @nickie: wauw gefeliciteerd met je mooie echo! heb je ook een foto? en ik heb gister ook mcleods daughters gezien en heb gejankt zeg! niet normaal haha

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @MissFlower Die bloem past id perfect bij jou hihihi

@nickiee Gefeliciteerd met je 12 weken jippie joehaa. Heerlijk zo'n echo en de 3 kritieke mnd zijn nu voorbij dus genieten maar :)

@runner mooi hoor dat MVM wilde het eerst ook doen maar met mijn slechte start heb ik ervan af gezien.

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dior: en jij gefeliciteerd met je 12 weken! hoe voel je je verder?

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nickiee, gefeliciteerd met je mooie echo.
    Leuk is dat te om te zien he dat dat kleintje in je buik ook al beweegt.

7. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Voel me wel goed misseleijk is er nog maar wel minder. Heb nu wel zo'n raar gevoel in mijn buik kan het niet echt omschrijven.

8. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Hallo! Ik zal ook weer eens even een berichtje schrijven! Gaat goed hier, afgelopen dagen alleen errug moe geweest... Vandaag een lekkere dag, maar begin dan gelijk te twijfelen of het allemaal wel goed zit...Herkennen jullie dat? Maarja...vrijdag 12 weken dus we mogen er vanuit gaan dat het goed gaat. Volgende week vrijdag weer naar de gyn, ben wel weer benieuwd!

@Nickie,fijn dat alles goed is!
    @Dior, hmm...een vervelend gevoel in je buik? Kunnen het je darmen zijn?
    @de rest, hoop dat alles ook goed bij jullie gaat!

Fijne avond! Ik zal eerst mijn banner weer eens even inschakelen. Doei!

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @juttel: ja dat heb ik nu ook hoor.. voel me opzich prima maar omdat je niks voelt heb je al gauw zoiets van: ben ik wel zwanger haha

@all: MORGEN ECHO! hopelijk is het te zien wat het word!

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missflower, het is al wat hoor. ;)
    Heel veel succes morgen en je komt het wel vertellen he?!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: stom he dat je dat zo zegt terwijl het idd vanaf dag 1 al een geslacht heeft haha..

ja laat het hier weten hoor

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Juttel Ik herken dat zeker ja, als ik me even iets beter voel denk ik direct hmmzzz ;) Maar we zijn de 12 weken voorbij dus lekker positief blijven. Ik weet niet wat het is aan mijn buik collega zei kunnen de banden zijn, ik heb echt geen idee? Maar voelt niet angst aanjagend of zo hoor.

@MissFlower en weet je nu wat het gaat worden? Heb je lekker naar de kleine ukkepuk zitten kijken op de echo ;)

Zo ga even verder met koken, fijen avond allemaal!

13. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Dag meiskes,

@Juttel, ik begrijp helemaal wat je bedoeld, maar nog een weekje wachten en dan zie je je kindje op de echo, dat is heel gaaf. Voor mij is het nu ook echt pas gaan leven, raar maar waar.
    @MissFlower, heel spannend, ik wil het ook graag weten, dus ik ben benieuwd. Ga je het ook in je omgeving vertellen?
    @Dior, misselijkheid is k** he, ik slik nog steeds medicijnen, ga er over een paar weken mee minderen dan in een weekend stoppen, kijken hoe het gaat, ben een beetje huiverig, aan de andere kant zou ik het fijn vinden als ik kan stoppen.
    @Runner, dank je wel voor je reactie, hoe gaat het verder met jou?

@all, ik heb een paar drukke dagen achter de rug, ik lig lekker met de laptop in bed, boekje erbij nog even lezen en echt ik ga zo slapen.. ben kapot. Voor iemand die echt een avond, cq nacht mens is, is dit even omschakelen hoor, lig er al een paar weken mega vroeg in. Maar slapen als een os, dus wat dat betreft doe ik iets ok... Nog 1 dag werken en dan lekker weekend!! Yeahhhhh heb er zin in het wordt 20 graden heb ik gehoord, zalig.

Tot snel allemaal

Nickiee

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou dames de echo was echt super! toen ik de beentjes zag, toen wist ik het meteen al haha en ja hoor ik had gelijk hihi

check mijn album!

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missflower, whahahaha! Ik zag meteen dat je ook meeschrijft met de mama's die zwanger zijn van de 2e. ;)
    Leuk een jongentje! Gaaf dat ze het nu al konden zien.
    Al inkopen gedaan?

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou ik schrijf niet echt mee hoor.. lees af en toe wat:p

Nou alleen sokjes en mutsje haha... echt gek dat er veel zijn die niks uit de foto op kunnen maken en ik hem zo duidelijk vind haha.. je gaat bijna weer twijfelen

17. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    JIPPIE!!!!! 12 WEKEN!!!
    Moest het even kwijt!!! Volgende week weer naar de gyn,ben benieuwd hoe groot ons ukkie nu is!!

Met iedereen alles goed? X

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    gefeliciteerd met je mijlpaal van 12 weken!

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @nickiee als de kleine er is kan je je nachtleven weer oppakken om de kleine te voeden ;) Mijn weekend is nu begonnen heerlijk.

@MissFlower oh wat leuk zeg, had je ook zelf het gevoel van het is een jongen voor de echo?

@Juttel gefeliciteerd heerlijk he die grens van 12 weken passeren :)

Zo heerlijk mijn weekend is begonnen zo even wat in huis doen, want ik heb de hele week daar niks aan gedaan :p Net broodje gehakt/komkommer op had er echt zin in en het smaakte goed.
    Gisteren nog even naar het hartje geluisterd. Ben echt benieuwd dins ja heb het al vaak gezegd wil hem of haar weer zien :)

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dior: ja dacht het wel maar vond het ook wel weer gek idee dat ik een jongetje zou kunnen krijgen omdat ik een meisje gewend ben.. vind het nog steeds gek maar oh zo leuk.. een koningskoppel is toch helemaal geweldig! en natuurlijk heb je zin om je kindje weer te zien, dat kan ik me helemaal voorstellen! ik heb ook al weer zin in de 20 weken echo haha

Deel Deze Pagina