late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @mama1984: Was goed te doen hoor, dat lopen. Ik loop wel 'n stuk langzamer (en als ik thuis ben voel ik m'n bekken ook wel), maar aan de andere kant is 't ook wel erg fijn even eruit te zijn... :)

Geen idee trouwens hoe of wat, qua weeën. Ik ben bij Noot ook met weeën begonnen, maar ik heb eerst 'n halve dag voorweeën gehad (stond ik te blazen en te zuchten in de Lidl, haha!). Maar ik hoor ook wel van vrouwen die meteen heel regelmatige weeën hebben en totaal geen gerommel en anderen die al tijden aan 't rommelen zijn en dat 't daarna rustig aan overgaat in weeën... Geen peil op te trekken dus... Helaas...

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ mijkeltje : dat dacht ik dus ook al... is bij iedereen gewoon anders..
    Ik ga er vanuit dat dit alleen voorweeen zullen zijn..

3. Gwendo

Gwendo Actief lid

9 jun 2009
    106
    0
    0
  4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    ik gebruik de eerste tijd nog geen slaapzakje.. alleen dus de dekentjes met het lakentje.

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wij gaan hier trouwens ook 'n dekentje en lakentjes gebruiken, maar ik zei al wel tegen m'n man dat we voor de zekerheid ook maar 'n slaapzakje moesten aanschaffen. Ik acht de kans dat deze hummel net zo'n draaikont wordt als Noah erg groot namelijk.. :D

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Mijkeltje: vandaag D day voor jou, spannend hoor!

@mama1984: en? heeft het doorgezet of waren het toch echt voorweeen?

@Chiquita: succes meid, hopelijk komt je kindje nu toch echt!

@all: hier een beroerde nacht gehad, maar ik ben als ik het forum lees allang blij dat ik niet negen keer naar de wc hoef in een nacht... Hier valt weer volop sneeuw! En vandaag is manlief jarig. Dus het zal vast een leuke dag worden. Wederom geen teken dat ik ga bevallen...

7. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@Anneke: gefeliciteerd met je mannetje.. ik wens jullie een hele fijne dag.

@Chiquita: Heel veel sterkte... ik hoop dat alles goed verloopt

@All: Ik heb vannacht een kussen onder de voeten gelegd en warempel.. mijn olifantenvoeten zijn verdwenen.. het zijn nu nijlpaardenpoten... zucht. Maar de grootste spanning is eraf.

Iedereen weer een hele fijne dag!

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik ken het alleen in de zin van broertje/zusje...
    Hoe is het verder met jou en je (voor)weeen?

Anneke, gefeliciteerd met je man!

Gwendo, hier ook een dekentje met laken.

Verder een hoop meiden hier met voorweeen ed he?
    Bij mij is alles rustig. Ben alleen wel aardig moe steeds.
    Maar ja, als dat alles is. ;)

Mijkeltje, nu niet meer te lang rondlopen he!
    Ik vind de dagen na de 40 weken het langste duren...

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @mamma van vier: blijft vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt. Vandaag ook maar veel met de beentjes omhoog zitten. Erop uit trekken zal toch wel niks worden, gezien het weer! En dank je voor felicitatie!

@runner: die twee dagen zijn nu al het langst? Shit, dan staat de rest van ons ook nog flink wat te wachten!

@gwendo: ik heb ook een dekentje en een lakentje, maar ook voor de zekerheid al een slaapzakje liggen. Ik weet uit de verhalen van mijn ouders hoe druk ik zelf was, dus daar houd ik maar rekening mee.

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen!

Helaas het waren dus voorweeen... jee dat die al zo hevig kunnen zijn.. ze hebben de hele dag geduurd ..
    Volgends mij ga ik straks pas geloven dat ik op punt van bevallen sta als ik persweeen heb :p :D...

Vanmorgen hadden wij op zolder zelfs sneeuw in huis :)...
    De wind had anders gestaan waardoor de sneeuw door een kleine kier van ons dakraam is gekomen.
    Mijn zoontje was bij ons in bed gekropen en was met zijn koude (ijs)voeten tegen mijn man aan gekropen..mijn man duwde ze van hem af want daar zat hij niet op te wachten hihi.
    Toen ik eenmaal uit bed ging zag ik wat er aan de hand was.. zolder, trap er lag allemaal sneeuw :D..
    Mijn zoontje zei ineens... jaaaa dat wist ik al.. ik zag het al toen ik bij jullie in bed ging liggen hahahah ik moest lachen en zei ook meteen... heb je mama niet even wakker kunnen maken :D:D...
    Nu snapt mijn man dus ook waardoor ons zoontje zulke koude voeten had :p..
    Dus het eerste wat wij konden doen was het sneeuw weghalen hahahah..

@ mijkeltje: hopelijk komt de kleine vandaag... is het wel een mooie datum voor he ;)

@ anneke: gefeliciteerd met je man!

@ mama van 4: fijn dat de ergste druk er van af is... ik weet hoe het is... ik heb het mijn eerste zwangerschap heeeeeel erg gehad en dat doet zo'n zeer :(

@ mama van 4 en Runner: ik kende dat ook niet... mijn vriendin gebruikt dat woord ook bij haar banner nu ze bezig zijn voor een 2e..

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @hier: idd, de uitgerekende datum bereikt. Maar ik verwacht niet dat hummel gaat komen hoor... 't Is inderdaad wél een heel mooie datum, dat wel...

@mama1984: ooo, voorweeën kunnen zo akelig zijn! Ik heb daadwerkelijk gehad, toen Noah onderweg was, dat ik niet geloofde dat ik echte weeën had... Dat heeft echt wel 'n tijdje geduurd, voordat ik dat gegeven accepteerde... :D

@Anneke: gefeliciteerd met je man!

@mamavanvier: naar dat je zo'n last van je voeten hebt, maar wel fijn dat ze in elk geval iets geslonken zijn... Scheelt toch weer wat!!

@Runner: ik wil niets liever dan niet langer rondlopen... Ik probeer me erop in te stellen dat ik pas in januari ga bevallen, maar ik heb er gewoon zooooo ontzettend de P in!!

12. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hier wel goed geslapen. Eerst om 6.00 uur wakker. Ik wilde al op gestaan, maar toch nog in slaap gevallen tot half 11 zelfd.
    Ik heb wel veel steken van onder, voel echt dat de kleine daar op drukt.

@missflower: hier ook cadeaubonnen van mijn werk :)
    @mama1984: gezellig sneeuw op zolder :D
    @runner: hier ook nog geen voorweeen hoor, maar dat zegt volgens mij niets.
    @mama van vier: gelukkig is de spanning van je voeten af. Wel een beetje kunnen slapen?
    @Anneke: gefeliciteerd met ja man. Maak er een gezellige dag van.
    @mijkeltje: kan me ook niet voorstellen dat het ineens begint...maar ja het is dan ook de eerste voor mij ;)

13. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    @Runner: Nog geen voorweeën, wel indalingsweeën. Koppie zit lekker diep, dus mag ik gewoon blijven lopen.

@Pelikaantje: Niet echt lekker geslapen.. lag een kussen in de weg..:D:D:D Heb nu wel erg last van mijn bekken, waarschijnlijk toch niet de meest ideale manier van liggen met die kussen. Maar goed... het heeft enigszins effect gehad. (Ik slaap sowieso al slecht met al die tripjes naar de wc enzo..).

Blijf vandaag dus ook lekker thuis.. zittend, want staan en lopen doet mij nu even te zeer. Straks met de voetjes omhoog.. Ik begin me wel te vervelen.. kan zo weinig nu. Zucht.... :(

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ mijkeltje: ik denk dat het bij mij idd ook zo zal zijn vooral als ik begin met weeen ipv vliezen breken... dan moet het wel heeeeeel hevig zijn denk ik wil ik het gaan geloven :)...
    Voorweeen ken ik ook helemaal niet.. helemaal nergens last van gehad bij mijn jongens namelijk...

Hier is papa lekker met de kinderen de sneeuw in geweest.
    Ze hebben even in de tuin gespeeld en zijn even weggeweest met de slee... maar al gauw waren het de kids die weer naar binnen wilde :p...
    Ze vonden het toch wel erg koud..
    Nou ze hebben zich in iedere geval vermaakt ;)

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    jammer nog geen live bevallingen hier!

Ik voel me toch wel gekluisterd aan huis hoor met dit weer en een klein babytje. Het is nu ook hevig aan het sneeuwen. het blijft maar doorgaan! Onze hond weet niet meer waar ze het zoeken moet buiten en huppelt er door als een konijn haha... Daarnaast is kyran wat onrustig door de krampjes dus is wat meer op de arm dan anders maar goed dat hoort er allemaal bij en moet ik ook gewoon lekker van genieten want de tijd vliegt al zo voorbij!

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hahahahah ik hoor net van mijn zusje dat mijn ouders het vanmorgen wel erg koud hebben gehad :D :D :D
    Hun zijn onder gesneeuwd door hun dakraam die ook op een ini mini kiertje stond :p
    Mijn moeder werd er wakker van en dacht ''wat tocht het toch hier :D :D... bleek het dus sneeuw te zijn en hun dekens waren helemaal nat hahahahahah.....

Ik zie ze zo voor me :)...

17. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Hey meiden,

Houd het ff kort maar lig wederom met griep op bed. Mijn hoofd zit helemaal vol, keelpijn, oorpijn, hoesten... het bekende verhaal. Ik baal er ook zo onwijs van. Nou ga weer onder de wol maar wilde toch ff checken of er nog geboortes in de sneeuw waren.

xx

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dames, ik verveel me helemaal te pletter! Alle visite heeft ivm het weer afgebeld. Er is niets op tv, het huis is netjes en schoon, de baby komt maar niet. Dit kan toch niet goed zijn? Uit pure wanhoop gaan we zo maar even uit eten om de verjaardag van mijn man te vieren. Lopen we weer even naar het centrum...

19. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ annke: heel herkenbaar... ben ook alleen maar aan het zappen... en zit te mokken op de bank..
    Mijn jongste is net wakker en mijn oudste zit een spel te spelen op zijn ds... papa is aan het pokeren op de computer en ik verveel me ook dood... heb geloof ik deze hele site al doorgenomen :p

20. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ noname: he meis wat vervelend... hopelijk knap je snel weer op!

Deel Deze Pagina