late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    ff weer een korte update van mij.... heb een zeer slechte nacht achter de rug en kom net bij de huisarts vandaan. Ik heb voorhoofdholte ontsteking en een piep in mijn longen. Dus moet meteen aan de antibiotica en onstekingsremmers. Ik had eerst in mijn hoofd om vandaag te bevallen maar nu hoop ik echt dat de beeb blijft zitten want ik ben veel te beroerd...
    xx

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @annekevdz Leuk om naar te kijken he als je ziet hoeveel een hond plezier heeft in de sneeuw? Wij krijgen geld bij ons loon voor de kerst.

@Juttel Ik denk dat ik de boom vandaag maar ga opzetten.

@chiquita Met de slee dat zullen de kids wel leu hebben gevonden.zo zeg bij jou blijft het maar rommelen en steeds niks, ik zou daar zoo moe van worden cherm.

@mamma van vier misschien zet je wel een nieuwe trend met die tuinlaarzen ;) Met een mixer lukt het toch ook, was het lekker de stampot?

@Pelikaantje groot gelijk dat je nu geen nieuwe jas meer gaat kopen

@MissFlower S'avond rond 11 krijgt hij een fles dan wordt hij rond 2 uur wakker en dan meestal rond half 6. Leuk die kaart van V&D wij krijgen geld bij ons loon.

@Mijkeltje Ja hoor hier alles goed. Klopt dat het per kind verschillend is. Mijn buurvrouw ia 6 weken geleden bevallen dat kindje is een
    week te laat gekomen, en haar eerste 2 weken te vroeg. Ook hier geen voor gerommel gehad :) Wat is jouw hyves?

@Gwendo Ik gebruik een slaapzak voor Dex, en dekentje erbij nu in de winter straks alleen dekentje of slaapzak.

@mama1984 Sneeuw op zolder, kun je binnen sneewballen gooien brrrr, dan denk je ook nog lekker warm te liggen in bed.

@noname Beterschap hopelijk is de griep gauw over

@Runner ziet ernaar uit dat Ruben vandaag ook nog met de slee kan spelen, of een sneeuwpop maken Ik was 15 kg aangekomen er moeten nu nog 6.5 af, maar ja de feestdagen komen eraan.

@All van verveling geen last, eerder tijd tekort. Maar ben ook zo moe dat ik niet zo gek ben om met de voeding rond half 6 op te blijven, sta de voeding daarna altijd op. Dex is net in slaap gevallen dus ga nu even gauw met de stofzuiger door het huis. Mocht er iemand vandaag bevallen heeeel veeeel succes!!!

VANDAAG IS Dex 1 MND OUD :D

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Noname, hopelijk slaat de AB kuur snel aan zodat er niets meer een bevalling in de weg staat!

Dior, wat vliegt de tijd met een kleintje he! :p
    Met de feestdagen voor de deur zul je idd niet snel meer afvallen. Nou ja, dan is het bijna weer januari. ;)

2e was zit ondertussen al in de machine, hierna nog 1 te gaan en dan ben ik weer helemaal bij.
    Eigenlijk moeten er nog ramen gezeemt worden. Van de week waren de glazenwassers weer langs geweest dus kan de binnenkant eigenlijk ook weer een beurt gebruiken.
    Maar laat ik nu net geen zin in het huishouden hebben, whahaha!

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    anneke: ja leuk is anders maar we houden vol he.. hahaha.. nou lekker frisse neus halen met de hond dus.. het uitje vande dag ;)

kilos; ik ben nu denk ik al wel 20 kg aangekomen helaas maarja gaat er wel weer vanaf.. bij mn dochter was ik er bijna 30 aangekomen.. en is er binnen 3 maand allemaal vanaf gegaan dus komt goed..

dior: gefeliciteerd met dex 1e maand wat gaat dat snel zeg!!!! geniet lekker van m..

noname: nou hopelijk blijft de beeb bij jou dan zitten tot je je wat beter voelt! idd zo bevallen is ook niks

runner: ook lekke rin hui sbezig ;) ik heb net de eerste in de machien zitten :p

ja wortd idd moe van de weeen maarja het is niet anders.. nouja vast grote kans dat t strippen morgen wel werkt.. ( hopen we dan) en anders op naar het nieuwe jaar ;)

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Chiq, ben jij al eerder gestript?

6. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Gisteren echte een baaldag. Je kunt zo weinig met dit weer. Vandaag toch maar naar de AH met manlief. Boots aan en gaan maar. Van de hele tijd binnen zitten word je ook niet echt vrolijk.
    Vraag me trouwens af of ik nog naar het zhs kan mocht het beginnen ;). Morgen gaat het nog meer sneeuwen. Anders wordt het maar een thuisbevalling. Verloskundigen wonen hier gelukkig wel dichtbij ;)

@Noname: balen zeg, daar zit je nu echt niet op te wachten. Heel veel beterschap!
    @mama van vier: ook lekker boodschapjes doen vanmiddag.
    @Chiquita: nog steeds niets....hopelijk gaat het strippen nu wel werken.
    @Anneke: ik ben de laatste weken nog wel wat aangekomen, maar in het totaal maar 8 kilo ten opzichte van mijn oude gewicht. In het begin ben ik wel weer 4 kilo afgevallen door misselijkheid.
    @Dior: Dex alweer een maand oud. Dat gaat snel! Snap dat jij je niet verveelt met zo'n kleintje
    @de rest: nog geen voortekenen van een naderende winterbaby???

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @noname: dat klinkt echt niet goed. Hoop dat je je snel een heel stuk beter gaat voelen. Dan ben je klaar voor je bevalling!

@dior: ik geloof graag dat als de kleine er een keer is, dat je je dan helemaal niet meer verveelt. Wou dat het hier zover was!

@pelikaantje: veel plezier bij de ah. Afgelopen zaterdag was ik bij de ah, maar daar werd ik echt niet blij van. Nou ja, ergens ook wel weer juist. Hoe asociaal mensen zich gedragen en mij bijna aan de kant gooien bij de schappen, is ergens ook best wel grappig. Had niet verwacht dat dat ook gewoon gebeurt als je hoogzwanger bent.

@chicuita: binnen drie maanden eraf is wel echt netjes. Dan ga ik er ook maar vanuit dat ik het straks snel kwijt ben. Eerst maar eens die jongedame eruit, dat zal al een stuk schelen.

@runner: goed bezig met je huishouden, vooral als je er helemaal geen zin in hebt. Ik heb de droger ook vol zitten, straks alles maar even opvouwen en dan maar even snel een ronde met de poetsdoek door het huis. Dan kunnen we er wel weer een dagje tegenaan.

Het was wel echt heerlijk buiten hoor met de hond net. Heb helemaal de smaak te pakken. Ga zo ook maar even lopend de boodschappen doen (is veiliger dan de fiets ook)...

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Goedemorgen dames...
    Ik ben vandaag zo traag als dikke stront tegen 'n regenpijp.. Helaas geen beeb nog. Wel merk ik dat ik me gewoon begin te ergeren aan 't feit dat ik me niet eens meer fatsoenlijk om kan draaien in bed. :(
    Ik hou me maar vast aan de gedachte dat de hummel binnen twee weken geboren is. :)

@Dior: 'k heb je even 'n pb gestuurd over m'n hyve. Gefeliciteerd met de vermaanddag van Dex!:)

Over kilo's: ik ben 14 kilo aangekomen. Schijnt nog mooi bij 't gemiddelde te passen. Ik maak me er verder dan ook niet druk om.

Over bikini's: Hij past niet meer! 't Onderstukje nog wel, maar 't bovenstukje zijn echt twee miniscule driehoekjes... :p Dat wordt dus ook maar 'n badpak...
    Maar ik had bedacht dat aan palmbomen denken misschien ook wel 'n goed idee zou zijn...

@Noname: beterschap! Hier zit je nu ook niet op te wachten zeg!

9. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    Hmmm, badpak met tuinlaarzen.... en een palmboom dan.
    Vrees dat dat niet gaat lukken.

Noname, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik hoop ook dat die uk nog even lekker blijft zitten tot je je weer een beetje fitter voelt. Beterschap.

Brrr.. ik ga de kou in....
    (met mijn gewone kleren aan :D:D:D)

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    He, wat jammer nou!! Vooral als zou blijken dat dat dé manier is de bevalling op te wekken, hahaha!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dior: heb jij er al wat regelmaat in dan? overdag komt hij nu vaak om de 2 tot 3 uur.. hij is veel meer wakker nu maar dat komt grotendeels door de krampjes.. meestal geef ik savonds tussen 22.00/23.00 een voeding en dan ga ik ook op bed.. dan word hij meestal ook rond half 2 wakker en als hij daarna gewoon weer lekker slaapt dan ook vaak rond 5/6 uur maar vannacht kwam hij niet meteen in slaap en duurde het wel 2 uurtjes voor ik weer kon slapen.. en wauw alweer een maand! wat gaat het hard he!

@mijkeltje: haha die uitspraak zoiets zegt mijn man ook vaak.. gek idee eigenlijk he dat je gewoon weet dat het binnen nu en 2 week komen gaat... zo vind ik het ook gek dat die van mij alweer dik 2 week is en hier verder nog niks gebeurd is haha

@all: wbt de kilo's.. ik was volgens mij zo'n 11/12 kilo aangekomen en hoef er nog maar 2 kilo af ofzo maar denk niet dat gebeurd zolang ik bv geef.. ik hoorde dat je wat reserve houd en me borsten wegen ook veel meer dan normaal haha

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Het malle is, dat ik die twee weken ontzettend onoverzichtelijk vind!! Net alsof die twee 't langste zijn van alle weken die we tot nu toe gehad hebben!!

13. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    runner: ben vorige week insdag ook gestript mar had toen nog niet zo veel voorweeen en lichte weeen alleen harde buiken dus mischien dat t deze week wel lukt...

missflower: ja en gewicht let ik niet zo op.. zodra ik weer in de broeken pas ben ik al blij :) en die melk weegt ook wat he ;)

anne: nou ik denk dat ik dan ook maar naar buiten ga je lkinkt vol met energie
    :)

mijkeltje: eerst wacht je op een positest.. dan op de eerste echo.. dan dat de eerste 12 weken omzijn dan de 20 weken.. en dan op t einde weer op de beeb.. wordt ook wel veel van ons gevergd he.. qua geduld ;)

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja eerst heb je steeds een datum om naar uit te kijken.. datum van echo's en natuurlijk de uitgerekende datum maar als je dat voorbij bent dan duurt elke dag heel lang..

15. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @runner Ja dat klopt voor we het weten is het jan en alweer 2010. Wassen is niks maar de strijk na het wassen blehhh, niet mijn hobby.

@chiquita Ik hoop ook dat het strippen morgen helpt duim duim duim. Met dat wachten klopt helemaal, en als de beeb er is wacht je regelmaat

@Pelikaantje Ja sneeuw is mooi, maar ik ben toch echt een lente type, zomer is mij weer te warm.

@annekevdz Ik hoop ook dat het voor jullie allen allemaal snel zo ver is. Niet te zwaar tillen he met de boodschappen.

@Mijkeltje Nou dan doe je vandaag alles wat je doet gewoon lekker traag, niet aan ergeren.

@mamma van vier Zie het al helemaal voor me hihihi

@MissFlower Om de 3 uur gemiddeld komt hij maar soms ook 30/45 min eerder of later. Zo ongeveer als bij jou, echte regelmaat moet nog komen. Daarom schreef ik plus minus och het komt wel. Oook ik kan niet direct in slaap komen hoor maar ga wel liggen. Krampjes had Dex ook heel erg ben overgestapt op Friso hypo alergeen en nu heeft hij wel nog eens last ervan maar stukken minder.

16. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Zo...wat hebben jullie veel geschreven vanmorgen!Gezellige boel! Heb niet alles onthouden, maar zal m'n best doen te reageren. Oja heb wel wat gelezen over een bikini en kaplaarzen, hahaha!!!

@Dior, staat de kerstboom al? Gefeliciteerd met alweer een maand oude DEX, gaat snel zeg! Voel jij je nu na een maand ook alweer bijna de oude of valt dat nog tegen?
    @Chiquita, dus ook nog niks bij jou, jouw geduld wordt helemaal op de proef gesteld zeg! Wie weet helpt het strippen morgen.
    @Noname, wat balen zeg...hoop voor je dat de medicijnen snel aanslaan en je je weer beter voelt. En idd nog maar even wachten met bevallen nu.
    @Mijkeltje, ook nog niets he, we zullen allemaal nog even moeten wachten geloof ik. Wat dat betreft, we zijn wel erg sociaal met z'n allen, we wachten gewoon op elkaar! Wanneer zullen we dan met z'n allen gaan bevallen? Misschien dat dat helpt?
    @Runner, lekker actief dagje!
    @Pelikaantje, balen van die baaldagen he...ik heb ze ook regelmatig helaas. Vandaag gaat weer lekker gelukkig!
    @Anneke, t wandelen met je hond houdt je wel lekker in conditie! Wel voorzichtig he met die sneeuw, pas op voor uitglijden.
    @Kilo's, ik ben nu ongeveer 13 kilo aangekomen, zowiezo ook wat vocht dus die kilo's zijn er straks het snelste weer af. De rest zien we dan wel weer, komt vast goed.
    @All, vandaag lekker actief, manlief is net naar het werk,maar samen alweer even wat gedaan vandaag. Lopend naar de supermarkt viel wat tegen helaas...Last van m'n kruis en harde buiken...Hmmm...zou dat wat betekenen? Vorige week ging dat nog prima. Straks nog even de afwas afmaken en dan lekker appelflappen maken (hoezo goed voor de lijn :p). Verder lekker wat in huis omrommelen.
    Donderdag eindelijk weer eens bij de gyneacoloog langs na 5 weken niet geweest te zijn (!!!!!!), ben ook wel heel erg benieuwd wat hun beleid hier is na de 40 weken.

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    hoi dames,

Nou de erge pijn aan mijn onderkant was wel te verklaren, een dikke ontsteking. Het is nog niet helemaal weg en kan ook nog niet zitten. :(
    Zit nu 3x per dag in de badedas. En het begint te helpen. :) Zodra ik de foto's op de pc heb staan dan meld ik me.

Met Luuk gaat alles super goed. Ben helemaal trots. :D

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Sanka: wat vervelend dat je die ontsteking hebt en nog niet kunt zitten, maar wel fijn dat het zo goed gaat met Luuk. En hopelijk met jou ook snel weer!

@Juttel: ik blijf inderdaad wel lekker fit bij het wandelen met de hond. Vandaag alweer twee leuke rondjes gemaakt en het is gewoon heerlijk. En het zorgt er ook gewoon voor dat ik de deur uit kom. Anders ben ik helemaal bang dat ik me doodverveel.

@Dior: dank je, ik ben best een beetje jaloers hoor op jou en missflower en sanka. Maar ik weet ook dat ik eigenlijk niets te klagen heb. De klachten vallen mee en met de baby gaat het ook helemaal goed. Kan haar alleen nog niet vasthouden en zien en knuffelen en daar heb ik zo'n zin in!

19. geriannes

geriannes Actief lid

8 jun 2009
    128
    0
    16
    in de horeca
    dedemsvaart overijssel
    hoi hoi
    hier even een berichtje van mij
    2 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter susanne dmv een keizersnede
    ze woog bij de bevalling 2870 gram en ongeveer 48 cm een kleintje dus ben bevallen met 38+2 weken en nu lekker aan het genieten van haar en mijn andere 2 dochters
    mijn man heeft maar goed voor elkaar met zijn harem nu hihihi

20. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    geriannes: gefeliciteerd met susanne!!!! en idd een lekker klein popje zeg!!

sanka" hopelijk gaat de ontsteking snel weg.. heb je geen antibiotica gekregen?? wat bij mij altijd geadviseerd werd ( maar dat was in het buitenland) na het plassen of peopen met water na te spoelen met jodium erin.. heb ook nooit een ontsteking gehad...

juttel: volgens mij laten ze je in het buitenland niet langer dan 41 weken lopen gelloof ik.. hoop t voor je..

nou net boodschappen gedaan en lekekr sjaggie tegen mn man was best zielig maarja had t even gehad hoor!! nouja morgen weer naar het szh :) lijkt wel een heel uitje soms erg hoor

Deel Deze Pagina