late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    Geriannes: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Suzanne. Lekker van genieten.

Heb net drie uur geshopt... alle boodschappen t/m maandag zijn nu binnen (inclusief cadeautjes voor mijn oudste dochter die maandag 8 jaar wordt). Een uur bezig geweest om alles uit te pakken.. en nu zit ik. Uitgeteld... helaas nog niet uitgeteld betreft de bevalling.

Nu ik hier op het forum kom elke dag, gaat de tijd wel erg langzaam hoor. Een keer in de week komen, en de ooievaar gaat veel sneller vooruit. Maar met kerst voor de boeg, twee verjaardagen en dan oud op nieuw en vervolgens bijna weer een verjaardag, dan gaat de tijd vanzelf wel snel. En dan ergens tussen door bevallen.

Uitgeteld... pffffff.. ik ga eten en dan ploffen!
    Fijne avond!

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @Juttel de boom staat nu op ja (eindelijk) Ik voel me goed zou alleen willen dat ik die andere 6.5 kg ook al kwijt was of meer dat mag natuurlijk ook ;) Verse appelflappen jammie. Ben benieuwd donderdag als het dan tenminste nog nodig is.

@Sanka Een ontsteking aiii dat doet zeer, badedas is wel heel goed spul, hopelijk is het gauw stukken beter.

@annekevdz Ik zou ook stinkend jaloers zijn hoor ;) Vandaag 40 wk jij dus eigenlijk de dag dat de kleine zou moeten komen.

@geriannes GEFELICITEERD MET JE DOCHTER SUSANNE ze is 2 cm langer dan Dex bij de geboorte zie ik en 150 gram zwaarder
    niet veel verschil ik kan me dus voorstellen hoe klein ze is.

@chiquita Jij mag ook shaggie zijn hoor.

@mamma van vier Lekker alles al in huis ik nog niks maar heb ook geen rijbewijs dus dat wordt donderdag na het werk van mijn man of zo alles in huis halen. Wat stond er op het menu.

@All Iemand een idee wat ik Dex voor zijn eerste kerst zou kunnen kopen?

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Geriannes, gefeliciteerd met de geboorte van Susanne!
    Hoe vond je de bevalling?

Sanka, auw! Hopelijk is de ontsteking snel weg!

Chiquita, succes morgen!

Dior, ik zou het niet weten. Kinderen van deze leeftijd zijn snel tevreden. ;)

Mama, jij had ff zin in shoppen!

Ik heb vanmiddag ook nog even wat boodschappen gehaald.
    ML is met Ruben en de slee de bossen ingegaan en ik ben in bad gedoken, heerlijk.
    Ben nu alleen aardig suf dus drink mijn thee op en ga naar bed.

Welterusten alvast!

4. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Geriannes, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SUSANNE!!! Lekker genieten!
    @Sanka, AUWIE, balen zeg, hoop dat dat spul snel helpt. Badedas, wat is dat voor spul? Ken het alleen als douchegel...
    @Dior, gezellig dat de boom nu staat! Tja eerste kerst...een mooi kerstpakje? Of een mooie rammelaar? Een speciale kerstbal voor in de boom?
    @Mamavan4, hoe houdt je het vol zolang shoppen!??Knap hoor...Je gaat een extra drukke tijd tegemoet zo te lezen. Succes!
    @Chiquita1, heb ook gehoord dat ze in hetbuitenland de grens van 41 weken aanhouden, maar ben toch benieuwd of het ook echt zo is. Nog steeds shaggie :D?? Hihi herkenbaar hoor!
    @Mijkeltje, waar ben je??
    @All, hier de hele avond al wat last van harde buiken (heb ik anders nooit!!!) niet pijnlijk, hooguit wat vervelend. Ukkie is ook erg actief sinds vanmiddag. Voel de beentjes nu aan de linkerkant ipv rechts, dus waarschijnlijk is ukkie vannacht gedraaid. Zou dat het nu op gang helpen??? Nouja jullie horen het wel of het iets heeft opgeleverd.
    Trouwens, als ik een dezer dagen zou gaan bevallen, dan horen jullie voorlopig even niets van mij denk ik. Ik beval in het ziekenhuis en ga er niet vanuit dat ze daar internet hebben. Ook lig ik daar waarschijnlijk wel een paar dagen (dat is standaard hier,is ipv kraamzorg). Dan weten jullie het vast even.

5. mamma van vijf

17 jun 2009
    137
    0
    0
    Hangend en zuchtend shop ik. In de winkel hang ik half over het karretje en bij de winkels hang ik over de balie...
    Tussendoor een bakkie halen bij de Hema.. anders red ik het niet. Mopperende mensen die mij voorbij moeten omdat ik zo langzaam loop (en door de sneeuw is er maar een smal paadje beloopbaar):D:D

Vandaag stond patat op het menu... lekker makkelijk.
    De rest van de week weer aardappelen met groente en met kerst uitgebreid.

Iemand vroeg (kan het niet meer zo snel terugvinden) wat ik aan het breien ben... hihi.. heel simpel.. een sjaaltje voor uk. Heel veel jaren terug kon ik wat beter breien dan nu, het is nu alleen nog recht en averecht en hier en daar een gat (tja,.. laat af en toe een steekje vallen:(:( grapje!). De muizetandjes ben ik vergeten, wel jammer. Kan het patroon op internet ook niet vinden hiervoor.
    Die slofjes lijken mij enorm leuk.. dus een patroontje is van harte welkom. Moet mijn avonden en rest van de dagen toch vullen. Dus als je aanbod nog geldt?????

Goed, ik ga lekker mijn bedje in. Morgen weer een lange dag!
    Welterusten dames!

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Muizentandje : brei 1 recht, sla de draad 1 keer om de naald en brei de volgende twee steken samen. Herhalen tot het einde. Je krijgt nu een rij gaatjes die straks na omvouwen een prachtig kartelrandje vormen

Het patroontje voor de slofjes moet ik even weer zien te vinden op internet... O, kijk, gevonden: klik hier

@Geriannes: Gefeliciteerd met de geboorte van Susanne!!!!

@Juttel: waar ik ben? Nu, voornamelijk aan 't bankhangen en last hebben van voorweeën. Manlief wordt er 'n beetje nerveus van, hihi... Ga ik nu weer mee verder... Morgen ga ik al jullie verhalen weer bijlezen! :)

7. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dior: zon leuk kneffeltje met knispers erin ofzo.. of een mobiel als je die nog niet hebt.. zoiets??

jutel nu niet mere sjagie gister wel zeg! heleavodn niet te genietn.. zo erg.. nou meis hopelijk zet t bij jou door!!!

fijn die ijzel durf eigenlijk de weg niet op.. maarja moet wel moet naar zh straks... :S

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@Chiquita: wat fijn dat je niet meer chagrijnig bent. Dan gaat de tijd nog langzamer voor mijn gevoel... Heb jij dat ook? Hoe laat moet je naar het ziekenhuis toe? En is het erg glad bij jullie? Volgens mij valt het hier in het noorden nu mee!

@Geriannes: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Suzanne! Geniet er maar lekker van!

@Dior: een leuk speeltje met muziek erin als kerstcadeautje? Volgens mij is dat altijd leuk voor kindjes!

@Juttel: ben benieuwd of het bij jou nu op gang is gekomen, aangezien je je nu toch echt anders voelde. Jammer dat je ons niet op de hoogte kunt houden vanuit het ziekenhuis, maar niets aan te doen natuurlijk. Lijkt me sowieso best gek om in het buitenland te bevallen. Nu moet ik eerlijk toegeven, aangezien het mijn eerste wordt, dat bevallen me sowieso best gek lijkt.

@Mijkeltje:Hoop voor je dat jouw voorweeen nu ook gaan doorzetten! Logisch dat je man er een beetje zenuwachtig van wordt. Heb je wel nog kunnen slapen of ben je inmiddels zelfs al bevallen?

@mama van vier: lullig dat mensen zo mopperen alleen omdat ze je in moeten halen. Zien ze dan niet dat je bijzondere omstandigheden hebt?

Hier alles nog steeds goed. Redelijk geslapen, gaat sowieso vrij goed de laatste tijd. Alleen het omdraaien is echt een crime en daar word ik dus ook echt wakker van. Ik werd verrast met een croissantje uit de oven bij het ontbijt en voel me lekker ontspannen vandaag. Dat zou wel een goede state of being zijn om vanuit te bevallen lijkt mij. Ik doe het vandaag lekker rustig aan. Ga een beetje sporten, maar vooral niet te hard. Gewoon lekker thuis wat rek en strek oefeningen. Ben de laatste tijd best stijf en volgens mij kan dit me helpen om me straks weer snel de oude te voelen. Maar weer lekker een wasje draaien, zodat ik dat lekker bij heb. Wil ook niet straks met een enorme was achterstand zitten als de kleine er is. Natuurlijk weer een paar keer lopen met de hond. Ja, dat wordt een prima dagje!

Ik wens jullie ook allemaal een hele prettige dag en beval ze, voor degenen die dat vandaag gaan doen!

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Goedemorgen...

Nee, nog niet bevallen. Wel de hele nacht behoorlijk venijnige voorweeën gehad en ik heb zelfs m'n dochter net op laten halen door m'n moeder. Gevolg: weg voorweeën...

O nee, toch niet...

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dat is wel heel vervelend dat je zoveel last van die voorweeen hebt. Aan de andere kant: misschien zet het nu echt door en heb je die strip afspraak niet eens meer nodig! Ik ga voor je duimen!

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    anne: zo wil ik ook wel wakker worden met een croissantje.. helaas gebeurt dat nooit :( hier is het opzich niet hele glad alleen op sommige stukken opeens net of je op ijs loopt.. ik heb de afspraak om 11.15 we gaan rond 10.15 weg want je kan niet echt harde dan 45 km rijden..
    nou hopelijk bevalte r iemand vandaag

mijkeltje: das balen.. dat zul je altijd zien.. heb je iets ga ej naar de dokter is het oko altijd weg.. nou hopelijk komen ze terug... dan heb je je dochter neit vor niets weg gebracht...

nou ik ga me klaar maken en dan maar gaan

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Oh, 't zou wel fijn zijn als 't door zou zetten... Ze komen nu zo om de tien minuten (ietsje minder) en houden gemiddeld zo'n 45 seconden aan, dus 't is niet bepaald om over naar huis te schrijven nog. Doet wel zeer, dat wel...

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mijkeltje, klinkt goed!
    Ruilen? :D

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
  15. mamma van vijf

17 jun 2009
    137
    0
    0
    Spannend Mijkeltje.. misschien dat het vandaag toch wat gaat worden. En oja.. bedankt voor het patroon (en de muizentandjes).

Vandaag moeten de meiden trainen voor hun twirl uitvoering.. lange zit. Vannacht slecht geslapen, het leek wel of de kleine een voet geparkeerd had tussen mijn ribben. Wist even niet hoe ik liggen moest.

Mijkeltje en de andere meiden, heel veel sterkte vandaag!
    Ik lees vanavond als ik terug ben wel of er wat gebeurd is.
    Fijne dag!!!!!

ps. Dat die mensen mopperen omdat ze mij niet kunnen inhalen, vind ik niet erg.. moet ik eigenlijk om lachen. Met een dikke buik kan ik helaas geen haast maken. Moeten zij ook maar niet doen.;)

16. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Goedemorgen! Helaas, ben weer wakker geworden met een dikke buik. Wel af en toe een harde buik vannacht en als ik uit bed ging (om te plassen idd) dan voelde dat niet altijd even fijn. Ondertussen is uk weer gedraaid met de voeten naar links en is het aardig rustig helaas............
    @Mijkeltje, JAAAAA zou het dan nu beginnen bij jou??? Ben jij de eerst langwachtende die gaat bevallen? Zet 'em op he, je kunt het! Houdt ons op de hoogte!
    @Mamavanvier, veel succes met de lange zit! Lekker patatjes!!!
    @Chiquita1, fijn dat de bui voorbij is haha. Voorzichtig rijden he en veel succes,we zijn benieuwd!
    @Anneke, mmmm croissantjes, lekker hoor! Tja bevallen in het buitenland, heb geen idee hoe het bevalt. Je hoort het wel over een tijdje. De taal lijkt me nog het meest lastig,dus het woordenboek gaat mee :D.

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb vannacht ook een aantal uur wakker gelegen met kramp.
    Natuurlijk trok dat weer weg.
    Maar net toen ik naar de wc ging had ik een hoop slijm en bloed verlies. Dus er is toch iets aan de gang daar bij mij van binnen.
    Hoop echt dat het door gaat zetten!

18. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nu, hopen dat er wat gaat gebeuren Runner!! Hier denk ik dat 't bij voorweeën blijft...

19. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hier ook weer wakker geworden met een dikke buik ;)
    Maar heb wel het gevoel dat mijn buik op knappen staat, en lopen gaat echt heel moeizaam. Ik voel zo'n druk van onder, net of ze er ieder moment uit kan komen. Komt dit bekend voor?

@Mijkeltje: spannend zeg. Misschien zet het toch wel door.

@Runner: bij jou ook al spannend. Is dat dan de 'slijmprop' die je bent verloren

@Juttel: hier ook harde buiken bij het opstaan

@mamavanvier: raar gevoel is dat als de kleine er ongemakkelijk bij ligt. Dan weet je even niet hoe je het hebt.

@Anneke: lekker begin van de dag met een croissantje. Dat jij nog oefeningen kunt doen. Ben al blij dat ik de bank af kom. En als ik moet bukken om iets te pakken dan kom ik soms zelfs niet meer overeind, moet mijn man me helpen :D

@Dior: de eerste kerst voor Dex! Ik heb van familie een kerstpakje voor de baby gekregen. Daar staat op 'my first christmas'. Zo schattig. Als de kleine met kerst kom, kan ik dat meteen aantrekken.

@Geriannes: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SUSANNE!

20. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Hmm...zo te lezen is het overal een beetje aan het rommelen... Denk dat er toch wel een (aantal) kerstkindje(s) worden geboren, wat denken jullie?

Deel Deze Pagina